وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یشم، "سنگ بهشت" در طب سنتی چینی:
تاریخچه کامل Jade Roller کاملاً روشن نیست. اما اسناد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شاهزادگان چینی برای جوان نگه داشتن پوست خود به این سنگ علاقه زیادی داشتند. همچنین در طب سنتی چین قرن هاست که از این سنگ استفاده می شود و اعتقاد بر این است که یشم دارای خواص درمانی و آرامش بخش پوست است.
در زمان های قدیم الماس نماد سلامتی، ثروت و ثروت بود و مصریان و مایاها بیش از 500 سال از این ابزار زیبا استفاده می کردند. اعتقاد بر این است که زمرد می تواند بدن را تحت فشار و استرس آرام کند، مواد مضر را از بدن دفع کند و روند پیری را کند کند. از طرفی چینی ها معتقدند که این سنگ نیروی حیات چی را تقویت می کند و این انرژی قدرت بازسازی ماهیچه های صورت و بازسازی بافت پوست را دارد.
گفته می شود که غلتک یشم قادر است ناخالصی های پوست را از طریق غدد لنفاوی پاک کند. با ابزار غلتکی می توانید عضلات زیر پوست صورت را حرکت داده و صورت را ماساژ دهید. گردش خون را بهبود می بخشد و پوست را تمیز و درخشان می کند. همچنین آلودگی روی صورت را کاهش می دهد. از آنجایی که سنگ یشم کاملاً صاف و بدون متخلخل است، در هنگام استفاده باکتری روی آن جمع نمی شود و به پوست بدن نفوذ نمی کند. به این ترتیب پوست دچار بیماری های ناشی از باکتری نمی شود.


اگرچه غلتک های یشم برای قرن ها نقش مهمی در فرهنگ چینی ایفا کرده اند، این سنگ اخیراً محبوبیت جهانی پیدا کرده است.
برداشت علم در مورد غلتک جید
به گفته متخصصان، هر نوع ماساژی می تواند برای پوست مفید باشد. ماساژ صورت گردش خون را افزایش می دهد و پوست را درخشان و درخشان می کند. علاوه بر این، ماساژ منظم پف صورت را از بین می برد و پوست را شاداب می کند.
غلتک یشم، ابزاری ارزان قیمت با سنگ های مختلف، به روشی خوب برای مراقبت از پوست تبدیل شده و فواید قابل مشاهده ای دارد. ماساژ منظم به مرور زمان منافذ پوست را می بندد و پوست را شفاف نگه می دارد و خطوط ریز پوست را کاهش می دهد.
مزایا و معایب غلتک یشم
مزایای غلتک یشم
علاوه بر مزایایی که در ابتدای این مقاله در مورد ماساژ غلتکی یشم ذکر شد، سهولت استفاده از این ابزار را نیز باید اضافه کنیم. این نوع ماساژ نیاز به مهارت خاصی ندارد و می توانید هر زمان که بخواهید از غلتک یشم برای ماساژ صورت خود استفاده کنید.
علاوه بر این، با بهبود جریان خون در بدن، انرژی را افزایش داده و راحتی ماساژ را بهبود می بخشد.
معایب غلتک یشم
تمیز کردن سخت است: گاهی اوقات تمیز کردن دستگاه با غلتک های یشمی دشوار می شود. تمیز کردن طومار یشم کمی دشوار است.
فرسایش غلتک ها: ابزارهای غلتکی یشم دارای چندین قسمت از جمله غلتک و دسته هستند که در طول زمان دچار فرسایش می شوند. علاوه بر این، اگر سنگ در حین کار به زمین بیفتد، ممکن است بشکند.
سهولت غلتک جید: ابزار جید رولر به اندازه سنگ گواشا قوی نیست.
نحوه استفاده از غلتک یشم

بیشتر بدانید: دستبند نقره چیست؟
استفاده از غلتک یشم بسیار ساده است. برای استفاده بیشتر از این سنگ، قبل از استفاده آن را سرد کنید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:
1. ابتدا صورت خود را کاملا بشویید و سپس خشک کنید.
2. حالا مقداری سرم مرطوب کننده یا روغن دوستدار پوست را روی صورت خود بمالید. البته زیاد ماساژ ندهید تا به راحتی از غلتک یشم استفاده کنید. وقتی این محصول را با کمک غلتک یشم روی پوست بمالید، نتایج مثبتی خواهید گرفت.
3. غلتک یشم را از پایین صفحه به سمت بالا حرکت دهید. در واقع برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند برای ترمیم و تقویت پوست این قسمت های بدن بهتر است حرکت غلتک یشم را از زیر گردن شروع کنید. در عین حال مراقب باشید که غلتک یشم را روی پوست نکشید، زیرا باعث آسیب به موهای صورت و ایجاد خطوط قرمز روی صورت می شود.
4. غلتک یشم را دور چشم و داخل پف های زیر چشم بکشید. همه جای چشم را از گوشه چشم تا زیر چشم ماساژ دهید. از آنجایی که پوست زیر چشم ظریف و لطیف است، غلتک یشمی باید به آرامی روی این نواحی اعمال شود تا آسیبی به آن وارد نشود.
5. پس از ماساژ پوست صورت، غلتک یشم را کاملا بشویید و برای استفاده بعدی در جای تمیز نگه دارید. اگر غلتک یشم تمیز نباشد، می تواند به پوست آسیب برساند و آن را حساس کند. می توانید غلتک یشم را با آب گرم با استفاده از صابون ملایم یا شامپو بچه بشویید. در نهایت با یک پارچه تمیز خشک کنید.
انواع سنگ های مورد استفاده در طومارهای یشم
امروزه علاوه بر سنگ‌های قیمتی، از سنگ‌های قیمتی دیگری نیز در ماساژ صورت استفاده می‌شود که گاهی انتخاب آن‌ها دشوار است. بهترین راه برای انتخاب سنگ فرش مناسب، دانستن ویژگی های هر سنگ است.
کوارتز صورتی (گل رز) از نظر قدیمی ها سنگی قدرتمند است که قلب و روح را تصفیه می کند و باعث می شود فرد نسبت به دیگران احساس عشق کند. علاوه بر این، این سنگ گردش خون پوست و تولید کلاژن را بهبود می بخشد و حساسیت پوست را برطرف می کند. در عین حال، کوارتز صورتی سیستم لنفاوی را فیلتر و تصفیه می کند و سموم را از بدن دفع می کند.
ماساژ صورت با استفاده از رز کوارتز باعث احیا و بازسازی پوست می شود.

بیشتر بدانید: دستبند سنگی چست ؟
فواید گواشا چیست؟
1. بهبود گردش خون
گواشا روی صورت جریان خون را بهبود می بخشد و لنف را تخلیه می کند و سموم را از بدن دفع می کند. با افزایش کیفیت گردش خون، انرژی فرد افزایش یافته و در عین حال پوست صورت روشن تر و تمیزتر می شود.
2. جذب بهتر محصولات مراقبتی
با استفاده از گواشا (معمولاً با یک مرطوب کننده یا روغن های مخصوص صورت تهیه می شود)، محصولات مراقبت از پوست بهتر و عمیق تر جذب پوست می شوند.
3. تنش را رها کنید
اگر ماساژ سنگ گواشا به درستی انجام شود تمام تنش عضلات صورت و گردن به طور کامل از بین می رود. هنگامی که عضلات صورت منقبض هستند، چهره فرد «نگران» یا «خسته» به نظر می رسد. اما با استفاده از ماساژ با سنگ گواشا می توانید عضلات صورت را شل کنید.
4. صورت را آرایش می کند
با استفاده از این نوع ماساژ می توان آن را به صورت فرم داد. به عنوان مثال، استخوان گونه و فک برجسته تر است.
5. چین و چروک های ریز را از بین ببرید
اگرچه JDroller می تواند خطوط ریز را از بین ببرد، گواش تاثیر بسیار بهتری می گذارد.
6. احساس خوب
ماساژ گواشا با افزایش گردش خون می تواند احساس خوبی در افراد ایجاد کند. پس از دریافت این ماساژ، برخی از افراد گفته اند سردرد و گرفتگی سینوسی آنها درمان شده است.
7. شستشوی آسان
سنگ گواشا به راحتی با صابون و آب گرم شسته می شود.
8. استفاده آسان
سنگ های گواشا به گونه ای بریده می شوند که به راحتی می توان آنها را در تمام صورت (فک، گونه ها و پیشانی) حرکت داد و تمام عضلات صورت را ماساژ داد.

بیشتر بدانید: دستبند چزمی چیست؟
ضعف گوا شا چیست؟
1. شکنندگی
سنگ های گواشا اگر روی زمین بیفتند می توانند به سرعت بشکنند و آسیب ببینند.
2. مهارت
برای به دست آوردن بهترین نتیجه از تکنیک های ماساژ با استفاده از سنگ گواشا، باید نحوه استفاده صحیح از آنها را بیاموزید. اگر این نوع ماساژ به درستی انجام نشود موثر نخواهد بود
روش کار با سنگ گواشا چگونه است؟
گواشا مانند Gidroller با سفت کردن پوست و سلول های پوست به بهبود گردش خون کمک می کند. اما سنگ به کار رفته در گواشا نه تنها به پوست فشار وارد می کند، بلکه پوست و سلول های آن را کمی کش می دهد.
با این ابزار بهتر است تنش عضلات صورت را از بین ببرید. گواشا انسدادهای بافتی را از بین می برد و حتی بهتر از هیدرولر گردش خون را بهبود می بخشد.
جدا از سنگ های به کار رفته در غلتک یشم، از سنگ طلسم و یاقوت ارغوانی نیز در ابزار گوشا استفاده می شود.

بای دیدن و خرید ماساژور صورت اینجا کلیک کنید. 

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی