وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر دستبندهای چرمی در بین آقایان و به خصوص پسران جوان ایرانی بسیار محبوب شده است به طوری که اکثر آنها صاحب دستبند چرمی هستند. انواع مدل های پسرانه با انواع دست دوزی، پلاک اسم، پلاک طلا و ... وجود دارد. دستبندهای چرمی پلاک دار مشابه تصویر زیر هستند و نام افراد بر روی آن چسبانده شده است، برخی از آقایان به جای نام، دستبند چرمی با نام خدا را انتخاب می کنند.
دستبندهای چرمی مردانه انواع پهن و باریکی دارند، دستبندهای پهن برای مردان با مچ درشت و دستبندهای باریک برای افراد با مچ باریک گزینه های مناسبی هستند. دستبندهای چرمی برای هر دو سبک اسپرت و رسمی مناسب هستند. بنابراین مردان با هر سبکی می توانند از این انگشتر استفاده کنند
اگر دستکش چرم از چرم طبیعی ساخته شده باشد، می تواند حس زیبایی از طبیعت را برای شما به ارمغان بیاورد. عطر انگشتر چرم طبیعی شما را به اعماق طبیعت می برد و در دشت های زیبا می آمیزد به نظر می رسد انگشترهای چرم اگر طبیعی باشند خواص شگفت انگیزی برای بدن انسان دارند. با چسباندن بند چرمی، نبض طبیعت را در نوک انگشتان خود دارید. طبق تحقیقات انجام شده پوشیدن منسوجات چرمی مانند دستکش باعث تنظیم جریان خون در بدن انسان می شود و استفاده از دستکش چرمی علاوه بر این ویژگی ها نوعی هماهنگی با طبیعت است. به جای مبلمان پلاستیکی که به هیچ وجه طبیعت را جذب نمی کند، استفاده از این نوع مبلمان کمک بزرگی به جریان زندگی در ذات خداوند می کند.


1: بوی چرم طبیعی
یکی از خواص مهم چرم طبیعی بوی خاص آن است. این در حالی است که بوی چرم مصنوعی برای همه چیز مناسب نیست و همچنین می تواند باعث ایجاد حساسیت شود. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که بوی طبیعی پوست می تواند از برخی بیماری ها جلوگیری کند. همچنین بوی خاص این نوع چرم، فردی را که محصولی از چرم طبیعی می پوشد، خاص تر می کند.
این ویژگی ها در یک بند چرم اصل بیشتر مشهود است. با بالا و پایین بردن دست، بوی چرم طبیعی را در اتاق پخش می کنید و می توانید از خواص بوی پوست حیوانات بهره ببرید. شما و اطرافیانتان مطمئنا از بوی فوق العاده چرم طبیعی لذت خواهید برد.
2: خصوصیات پوستی پوست طبیعی
اگر از چرم طبیعی به عنوان دستبند استفاده می کنید، این نوع چرم باید همیشه با پوست شما در تماس باشد. خوشبختانه علم مدرن توانسته ثابت کند که ارتباط بین پوست طبیعی و پوست انسان مفید است. چرم طبیعی گردش خون را بهبود می بخشد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد اصرار به استفاده از دستبندهای چرم طبیعی دارند.
3: مقاومت بالا
یکی از ویژگی های مهم چرم های به دست آمده از پوست حیوانات مختلف مانند بز، گوساله و کروکودیل مقاومت بالای آن ها است. به خصوص زمانی که از این ماده اولیه در تولید دستبندهای چرمی استفاده شود، اهمیت مقاومت در برابر حرارت یا کشش و سایش بیشتر می شود. به خصوص اگر قصد دارید یک دستبند چرمی را با روکش طلا بسازید، ماندگاری دستبند بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. ناگفته نماند که چرم طبیعی دوام بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد، چرم طبیعی در برابر ضربه مقاوم است. برخی از مطالعات نشان داده اند که در ورزش های رزمی بهتر است از مچ بندهای چرمی پهن برای پوشاندن مچ دست استفاده شود تا ضربه به دست ها کاهش یابد. علاوه بر این، دستبندهای چرم طبیعی در برابر حرارت مقاوم هستند، بنابراین می توان از آنها در مکان هایی با حرارت بالا استفاده کرد. البته بهتر بود دستبند ساده و بدون درز بود، علاوه بر موارد فوق، چرم طبیعی در برابر سایش مقاوم است، بنابراین می توانید با خیال راحت از یک دستبند چرمی زیبا و جذاب استفاده کنید. آن را به سبک بپوشید و نگران آسیب دیدن نباشید.

بیشتر بدانید:هر آنچه که باید در مورد سنگهای قیمتی بدانید.
4: قابلیت تنفس
چرم بخشی از یک موجود زنده است. به همین دلیل مانند قبل امکان تنفس پذیری دارد. شاید به همین دلیل است که از چرم طبیعی برای ساخت دستکش استفاده می شود. به همین ترتیب، قابلیت تنفس چرم به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که بند چرمی شما جایی برای جمع شدن کثیفی نیست و مشکلی از تعریق بیش از حد در محل بسته شدن بند احساس نخواهید کرد.
توجه داشته باشید که چرم مصنوعی این ویژگی را ندارد. یکی از دلایلی که کیف های چرم مصنوعی باعث ایجاد حساسیت های پوستی در بدن انسان می شوند، عدم تنفس است. چرم مصنوعی توسط انسان ساخته شده است، بنابراین هیچ راهی برای نفوذ به آن وجود ندارد.
یک دستبند چرمی بخرید
خرید دستبند چرمی چیزی است که قبل از خرید باید بدانید. در خرید دستبند چرمی باید به چرم یا کاردستی آن توجه ویژه ای داشت. این آیتم ساده بسیار قدرتمند است و می تواند در قبال قیمت یک قاب چرمی کارهای زیادی انجام دهد.
سعی کنید دستبندهای چرمی را از فروشندگان یا مغازه های غیرمجاز خریداری نکنید. این فروشگاه ها معمولاً معاملات خوبی ارائه نمی دهند. بله، کت چرمی که از یک فروشگاه معتبر خریداری می شود، می تواند شیک تر و راحت تر باشد. فروشگاه های معتبر عرضه کننده انواع دستبند چرمی اطلاعات کامل و دقیقی در مورد دستبند در اختیار شما قرار می دهند تا با دیدی باز خرید کنید.
دستبند چرمی یکی از بهترین اکسسوری هایی است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. اگر در خرید یک دستبند چرمی احتیاط می کنید، آن را از فروشگاه های معتبر بخرید و زمان کافی را صرف پوشیدن آن کنید، دستبندهای چرمی می توانند در شیک و باکلاس جلوه دادن آن کمک زیادی کنند. هنگام خرید دستبند مراقب باشید و به این فکر کنید که کدام نوع را بپوشید.

برای خرید و مشاهده هز گونه دستبند چرمی اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی