وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع دستبند:
قبل از اینکه در مورد اصول مطابقت دستبند صحبت کنیم، بهتر است با انواع دستبند آشنا شوید. دستبندها انواع مختلفی دارند که از فلزات مختلفی مانند طلا، نقره، تیتانیوم، استیل و همچنین مدل های مختلف ساخته می شوند.
پرطرفدارترین این فلزات طلا است که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن در مقایسه با فلزات دیگر از ارزش بالایی برخوردار است و به همین دلیل انواع زیورآلات طلا در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. در زیر به معرفی مختصر برخی از دستبندها می پردازیم.
دستبند 


دستبند دستبند یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین دستبندها می باشد. این دستبندها از نظر ظاهری دایره ای و شبیه النگو هستند اما با قفل یا گیره بسته می شوند. النگو زنانه است و می توان آن را با انواع زیورآلات و لباس های رسمی و اسپرت ست کرد.
این زیور آلات در قیمت ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. دستبند کارتیه، ژوپینگ یکی از جدیدترین مدل های دستبند است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع دستبند زیبا مقاله راهنمای خرید دستبند را از دست ندهید.
دستبندهای چرمی:
یکی دیگر از زیورآلات پرطرفدار در بین زنان و مردان، دستبندهای چرمی است. این مدل معمولا به رنگ طلایی با بند چرمی ساخته می شود و جزو دستبندهای اسپرت می باشد.از دستبندهای چرم طلای زنانه به طور معمول در محل کار، مهمانی ها و مجالس اجتماعی استفاده می شود.
می توانید انواع مختلف دستبند را با انواع لباس های ورزشی یا رسمی ترکیب کنید. دستبندهای چرمی انتخاب مناسبی برای هدیه هستند. استفاده از دستبند چرم طلا توسط مردان از نظر شرعی منعی ندارد، زیرا صفحه طلا روی پوست قرار می گیرد و به پوست مرد متصل نیست.

بیشتر بدانید:  توضیحاتی مختصر درباره ی تسبیح
در یک دستبند مروارید یا سنگ:
یکی دیگر از مدل های دستبند مهره ای یا سنگی از یک صفحه یا ستون های طلا با نوارهای سنگ یا مهره تشکیل شده است. این مدل را به دلیل سبکی و راحتی می توانید هر روز استفاده کنید. دستبندهای مروارید به دلیل قیمت ارزان بهترین انتخاب برای هدیه هستند. مروارید یکی از گرانبهاترین و زیباترین سنگهایی است که معمولاً در ساخت جواهرات استفاده می شود. مراقبت از مرواریدها برای جلوگیری از زرد شدن بسیار مهم است زیرا استفاده از این سنگ زیبا بدون رعایت نکات مهم مراقبت از مروارید تاثیر خاصی بر روی زیورآلات دارد و زرد شدن آنها می تواند بر زیبایی تاثیر منفی بگذارد. لوازم جانبی شما مروارید باروک یکی از انواع مرواریدهایی است که به دلیل شکل منحصر به فرد خود برای استفاده در جواهرات مناسب است.
دستبندهای زنجیره ای:
از جمله طرح های النگو طلایی که از گذشته رواج داشته و هیچ گاه قدیمی نمی شود، النگو زنجیری است. این الگو از زنجیرهای طلایی مختلف که در طرح های مختلف به هم متصل شده اند ساخته شده است. دستبندهای محبوب کارتیه از این نوع هستند. دستبند طلا کارتیه یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین دستبندهای زنانه است که در گروه دستبندهای زنجیره ای طبقه بندی می شود. این دستبند با شکل خاص خود در ضخامت های مختلف در بازار تولید و به فروش می رسد. نمونه های دستبند دورنگ کارتیه یکی از زیباترین مدل های موجود در فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی است و به راحتی با اکثر مدل ها قابل ست شدن است.

برای خرید و مشاهده انواع دستبند اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی