وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

افتتاح
دومینیکا کشوری جزیره ای در آنتیل کوچک واقع در شرق دریای کارائیب است. این کشور بین جزایر فرانسوی گوادلوپ و ماری گالانته در شمال و مارتینیک در جنوب قرار دارد. این کشور پس از استقلال در سال 1978 به عضویت کشورهای مشترک المنافع درآمد.
شرایط زمین شناسی، آب و خاک
دومینیکا، جزیره ای آتشفشانی، آتشفشان های فعال زیادی دارد، اما این آتشفشان ها به ندرت فوران می کنند، از دیگر نشانه های فعالیت زمین گرمایی می توان به منافذ (منافذ گاز و دود) و چشمه های آب گرم اشاره کرد. در ارتفاع 2300 فوتی (700 متری) از سطح دریا در قسمت جنوبی دریاچه جوش، آب دریاچه به دلیل فشار گازهای فراری، سه فوت (1 متر) بالاتر از حد طبیعی است. این جزیره دارای خاک های آبرفتی و آتشفشانی غنی است

  • مصطفی بخشیان
  • ۰
  • ۰

هنگام ساخت کابینت آشپزخانه همیشه این سوال برای ما پیش می آید که کدام مدل دستگیره کابینت را انتخاب کنیم. چرا دستگیره کابینت آشپزخانه اینقدر مهم است؟ پاسخ به این سوال دو جنبه بسیار ساده دارد: 1- عملکرد و 2- زیبایی. در اینجا دلایل محبوبیت دستگیره های کابینت وجود دارد. برای باز و بسته کردن کشوها و درها، دستگیره های کابینت ابزار مهمی برای جابجایی وسایل از داخل کابینت به بیرون و نظم بخشیدن به آشپزخانه است. از طرفی دستگیره ها زیبایی یک کمد لباس را کامل می کنند.

  • مصطفی بخشیان
  • ۰
  • ۰

عقیق واقعی و تقلبی

یکی از مهم ترین مسائلی که در کنار شناسایی سنگ های دیگر باید به آن توجه کرد، نحوه تشخیص عقیق واقعی از تقلبی است. بسیاری از افراد هنگام خرید سنگ های قیمتی و انگشتر با این مشکل مواجه می شوند که برای اینکه انگشتر یا سنگی که به دنبال آن هستند تقلبی نباشد، باید به دنبال چه چیزی باشند. راه حل های مختلفی برای سنگ ها و حلقه های مختلف مانند انگشتر فیروزه، انگشتر عقیق، انگشتر زمرد و غیره مورد بحث قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم ساده ترین راه تشخیص عقیق واقعی از تقلبی را به شما آموزش دهیم تا از این پس در صورت خرید سنگ های قیمتی عقیق از مراکز فروش و حتی فروشگاه های اینترنتی به راحتی بتوانید آن را تشخیص دهید. پس با ما همراه باشید

  • مصطفی بخشیان
  • ۰
  • ۰

دومین مورد مناسب از طریق سرمایه گذاری

دومینیکا پاسپورت یکی از بهترین برنامه های شهروندی و پاسپورت با سرمایه گذاری است. ایرانیان و برخی کشورها محدودیتی در تعداد این گونه برنامه ها دارند و در حال حاضر تعداد کمی از این برنامه ها در دسترس ایرانیان است. دومینیکا با شرایط ویژه برای ایرانی ها انجام می شود. با این حال، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که برای هر یک از برنامه ها از طریق نمایندگان مجاز درخواست می کنند. دولت ها نمایندگان ویژه ای را برای این برنامه ها تعیین کرده اند. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی 7 کشور جهت اخذ تابعیت و گذرنامه از طریق سرمایه گذاری می باشد. برای مشاوره رایگان و بررسی اجمالی بهترین مدل ها و گزینه های شرلی بر اساس نیاز خود با ما تماس بگیرید. هدف ما انتخاب بهترین گزینه برای هر فرد با توجه به پیش نیازها، اهداف و نیازهای اوست.

  • مصطفی بخشیان