وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همین امر باعث ایجاد هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی برای استراحت مسافران شده است. وقتی صحبت از سفر به کیش و اقامت در هتل‌های آن به میان می‌آید، نمی‌توان از امکانات و واحدهای اقامتی مجهز هتل داریوش و هتل ترنج کیش غافل شد. مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش، که جزو هتل‌های پنج ستاره این جزیره زیبا هستند، کار آسانی نیست، زیرا این دو هتل ازجمله هتل‌های لوکس، مجلل و مجهز محسوب می‌شوند. با توجه به کیفیت خدمات، امکانات بالا و داشتن واحدهای اقامتی متنوع و زیبا در هر دو هتل داریوش و ترنج کیش، در این مطلب به مقایسه آنها می‌پردازیم تا بتوانید مطابق با الویت‌ها، سلیقه و نیازهای خود یکی از آنها را برای اقامت در کیش انتخاب کنید. 

مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش از نظر معماری

برای بسیاری از افراد سبک معماری، نوع چیدمان و دکوراسیون هتلی که انتخاب می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای انتخاب بین هتل داریوش و هتل ترنج کیش، می‌توانید به سبک معماری آنها توجه داشته باشید. در ساخت هتل داریوش کیش از سبک معماری تخت جمشید شیراز الهام گرفته شده است، به‌گونه‌ای که وقتی وارد این هتل زیبا می‌شوید، قصر شاهان هخامنشی برای شما تداعی می‌شود. وجود مجسمه‌های سربازهای هخامنشی، ستون‌های سنگی، تندیس حیوانات در کنار ظرافت معماری، حال‌وهوای خاصی را ایجاد کرده است. در مقابل، هتل ترنج کیش با اتاق‌هایی که کف شیشه‌ای دارد، بر‌روی آب دریا بنا شده و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر جزو کسانی هستید که از نشستن در بالکن اتاق و دیدن طلوع و غروب دریا لذت می‌برید، هتل ترنج کیش بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید: راهنمای سفر با ماشین به کیش

مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش از نظر واحدهای اقامتی

هتل ترنج کیش که آن را به‌عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه می‌شناسند، توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده است. زیرا امکان تجربه اقامتی خاص و متفاوت که به سبک هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی جزیره مالدیو نزدیک است، را فراهم می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل منحصربه‌فرد بر‌ روی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد که می‌توانید حرکت انواع ماهیان را از کف شیشه‌ای اتاق خود ببینید. همچنین برخی از اتاق‌های هتل ترنج دارای بالکن رو به دریا هستند که منظره فوق‌العاده‌ای را در مقابل چشم مسافران ترسیم می‌کنند.

هتل داریوش کیش نیز دارای اتاق‌های و سوئیت‌های متنوعی است که می‌توانید با توجه‌به سلیقه و الویت‌های خود یکی از آنها را انتخاب کنید. این واحدهای اقامتی هم در فضای داخلی ساختمان و هم محوطه هتل قرار دارند و هر کدام امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بیشتر بدانید: راهنمای جامع سفر به مشهد با تور

به‌طور کلی اگر بخواهیم در مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش از نظر واحدهای اقامتی آنها، به یک تفاوت اصلی اشاره کنیم، باید گفت که اتاق‌های هتل ترنج مشابه هم بوده و نهایتا از یک یا دو الگوی طراحی پیروی می‌کنند. این در حالی است که واحدهای اقامتی هتل داریوش تنوع بسیار زیادی داشته و نسبتا لوکس‌تر هستند.

مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش از نظر قیمت

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهایی که برای مسافران در انتخاب بین هتل داریوش و هتل ترنج کیش نقش دارد، قیمت اقامت در این هتل‌های لوکس و زیبا است. عوامل مختلفی مانند نوع اتاق، تعداد مسافران و امکاناتی که به شما ارائه می‌شود، بر قیمت هر شب اقامت در هر دو هتل نقش دارد. همچنین فصلی که به کیش سفر می‌کنید نیز بر قیمت اقامت تاثیر دارد، به‌عنوان مثال اگر در فصل‌های شلوغ و گردشگرپذیر مانند بهار به کیش سفر کنید، هزینه‌های مختلف شما مانند اجاره اتاق کمی افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید: بهترین هتل های انتالیا برای سفر مجردی

به‌طور کلی هر دو هتل پنج ستاره داریوش و ترنج کیش، جزو هتل‌های معروف و گران‌قیمت این جزیره محسوب می‌شوند. در این میان هتل ترنج به‌دلیل برخی امکانات، خدمات و ویژگی‌های خاص، گران‌تر از هتل داریوش است. به‌عنوان مثال اقامت در اتاق 2 نفره هتل ترنج که منظره آن رو به غروب خورشید است از یک اتاق 4 نفره هتل داریوش که رو به دریا قرار دارد، بیشتر است.

منبع: فارس نیوز

  • ۰۲/۰۹/۲۸
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی