وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

راه اندازی یک کسب و کار جدید جواهرسازی بسیار سودآور است، هدف از ساخت دستبند ایجاد شغل و کسب درآمد برای مردم است، به طوری که افراد زیادی برای کسب درآمد در دوره های آموزشی ساخت جواهرات در اصفهان شرکت می کنند.
ساخت دستبند با سنگ های رنگی زیبایی خاصی را برای افراد ایجاد می کند. ساخت دستبند با سنگ کار سختی به نظر نمی رسد. بسیاری از افراد با داشتن مهارت های لازم برای این کار می توانند این کار را به کار خود تبدیل کنند. خانم های خوش سلیقه دستبندهای سنگی را به فلزی ترجیح می دهند.


با قدم زدن در طبیعت می توانید سنگ هایی را نیز پیدا کنید که بسیار زیبا هستند. البته استفاده از هر نوع سنگی برای دستبندهای دست ساز جایز است. اما برای دستبندهای سفارشی نوع سنگ نیز مشخص شده است. نوع سنگ برای دستبند سفارشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع همان سنگ هایی است که در بین مردم شناخته شده است. استفاده از سنگ طبیعی برای ساخت دستبند مقرون به صرفه است. هزینه کم ساخت دستبند سود بیشتری نسبت به هزینه بالای ساخت آن دارد.
استفاده از سنگ برای ساخت دستبند مناسب نیست. یکی از وسایل ساخت زیورآلات دست ساز نخ است که برای دستبند استفاده می شود:
اضافه کردن
پشم
بند کفش
نخ کتانی

بیشتر بدانید:  دستبند چزمی چیست؟
برای این کار باید یک سنگ استاندارد و ایده آل را روی نخ قرار دهید. البته استفاده از نخ موجود با توجه به سلیقه افراد متفاوت است.
یکی دیگر از عناصر مورد استفاده در ساخت دستبند استفاده از تزیینات است. هر یک از لوازم تزئینی در کنار سنگ، دستبند زیبایی خاص خود را ایجاد می کند. البته رنگ سنگ و وسایل تزیینی باید هماهنگی قابل قبولی داشته باشند. تأثیر رنگ و یکنواختی سنگ و ابزار تزئینی باعث بهبود ساخت دستبند می شود.
با هر نخی که استفاده می کنید می توانید لباس بسازید. برای ساخت یک دستبند رسمی ابتدا باید از چندین نخ استفاده کنید. به عنوان مثال، در کفش، نخ دوم برای ساخت بند است. برای این کار باید تناسب کفش را در نظر بگیرید. اگر ضخامت تسمه زیاد است، اندازه پارچه باید کوچک باشد.
اما با ضخامت کمتر بند باید بافت بیشتری به آن اضافه کرد. با ایجاد بافت بیشتر برای دستبند، مقاومت و استحکام دستبند بر زیبایی آن می افزاید. بافت های مختلف و متنوعی برای النگو ایجاد می شود که هر کدام به میزان خلاقیت افراد بستگی دارد. یک فرد خلاق طرح های مختلفی را برای النگوها متناسب با نیاز انواع سلیقه افراد ایجاد می کند. گاهی اوقات طول بند مورد استفاده برای دستبند بیشتر است.
برای استفاده از طول نخ آن را به شکل پنجره می بافند. این نوع بافت نیاز به شاخه رشته دیگری نیز دارد. برای این کار باید از سه گروه با ضخامت یکسان استفاده شود. این سه نوار را در یک جهت و با بافت پنجره ادغام می کند. به این ترتیب ساخت زیبا و در عین حال متنوع تری برای دستبند ایجاد شد. بین زنجیرهای تشکیل شده با کمک سیم، باتری مورد نظر را در مرکز قرار دهید.
هر سنگی برای دستبند باید به خوبی در مرکز دستبند آن ست شود. اگر این دستبند تعمیر نشود، ممکن است در کمترین زمان ممکن بشکند. در کنار هر پنجره ای که توسط تار و پود ایجاد می شود، آرایش سنگ ها باید زاویه دار باشد. به این ترتیب، هیچ تفاوتی در اندازه سنگ های قرار داده شده بین دستبندها وجود ندارد. اما ساخت دستبند جذابیت بسیار بالا و خارق العاده ای می خواهد. این جذابیت پذیرا بر زیبایی آن می افزاید.

بیشتر بدانید: هر آنچه که باید در مورد سنگهای قیمتی بدانید.
برای ساخت دستبند نباید از زیبایی آن غافل شد، زیبایی دستبند به سنگ به کار رفته در آن بستگی دارد. به جز سنگ، عناصر تزیینی و کاربردی دیگری نیز وجود دارد که زیبایی دستبند را برجسته می کند. بنابراین برای انگشترهای سنگی استفاده از سنگ زیبایی آن را دو چندان می کند.
رنگ سنگ بنا به سلیقه افراد متفاوت است. ساختار سنگ ممکن است دارای رگه باشد. حتی اگر رگه ای روی سنگ نباشد و همان رنگ روی آن باشد، سنگ زیبا به نظر می رسد. انتخاب نوع سنگ بستگی به هزینه هر فرد برای ساخت دستبند خود دارد. برخی به هزینه ساخت دستبند اهمیتی نمی دهند و برایشان مهم نیست. پس بهترین نوع دستبند را سفارش دهید یا طراحی کنید. امروزه ساختار خاصی برای ساخت دستبند وجود دارد.

برای مشاهده و خرید انواع دستبند سنگی اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی