وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لباس رگال چیست؟
جا پالتویی متحرک یا ایستاده که در انگلیسی Regal نامیده می شود، وسیله ای برای نظم دادن و چیدمان لباس ها است و شباهت زیادی به رخت آویز یا رخت آویز دارد. با این تفاوت که انواع و طرح های متفاوتی دارند و هر کدام کارکرد خاص خود را دارند.
به طور کلی هدایا ابزاری برای نظم دادن به لباس، کیف و کفش است که در مواد مختلفی مانند فلز، چوب، پلاستیک، استیل و ... قابل طراحی و تولید است. ظاهر لباس های رگال بسیار ساده به نظر می رسد اما همین متریال ساده نقش مهمی در سازماندهی لباس ها دارد و لباس ها عمر مفید بالایی دارند.


منظور از شاخک رگال چیست و چه کاربردی دارد؟
شاخک رگال وسیله ای است که امکان استفاده بهینه از رگال را فراهم می کند. این چادرها معمولاً فلزی هستند. عملکرد اصلی این قلاب ها این است که می توانید لباس های بیشتری را روی قلاب قرار دهید.
نوع لباس قانونی:
امروزه خانواده سلطنتی با طراحی های شیک خود می توانند به بخشی زیبا از دکوراسیون داخلی اتاق شما تبدیل شوند، در کنار آن لباس های شما همیشه مرتب و مرتب می شوند.
سازه فولادی:
از قفسه های فلزی در گذشته برای نگهداری لباس استفاده می شد و امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این نوع قفسه ها علاوه بر دوام خوب، قیمت کمتری نسبت به قفسه های چوبی دارند. رگال های فلزی عمدتاً در فروشگاه ها، فروشگاه ها و سالن ها استفاده می شوند.

بیشتر بدانید: لولا کابینت چیست؟ به همراه نوع های آن
پادشاه چوب:
نوع دیگر خط کش های چوبی هستند که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن، بخشی از دکور اتاق هستند. قفسه های چوبی اغلب دارای کف و قفسه هایی برای نگهداری کیف و کفش هستند. می توانید از یک قفسه چوبی ساده برای نظم دادن به وسایل خود و تزئین اتاق استفاده کنید.
انواع لباس سلطنتی را از نظر کارایی شناسایی کنید
رگال ها برای کارایی و تخصص بیشتر در مدل های مختلف تولید می شوند. در زیر تعدادی از محبوب ترین مدل ها را معرفی می کنیم.
دیوار پادشاهی
این نوع کاخ سلطنتی شبیه نردبان است و به صورت افقی بر روی دیوارها نصب می شود. به طوری که یک طرف میله با پا به دیوار وصل می شود و طرف دیگر به عنوان رخت آویز عمل می کند.
برای فروشگاه ها یکی از بهترین انواع رگال به حساب می آید زیرا وجود تنوع بیشتر در محصولات و لباس ها امکان خرید لباس را افزایش می دهد. فرقی نمی کند فروشگاه شما کوچک باشد یا بزرگ، استفاده از قفسه های دیواری می تواند فضای قفسه یا ترافیک مشتری را افزایش دهد.
پایه های سلطنتی یا پله ها
این مدل رگال نردبانی شکل است و می تواند حرکت کند. به طوری که ظاهر آن شبیه تاب بازی است. این بدان معنی است که دو طرف آن مجهز به دو پایه است که میله به آن متصل است. یکی از مزایای این قفسه ها این است که تا شونده هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. همچنین می توانید روی آن کفش قرار دهید و به عنوان یک قفسه برای کفش ها عمل می کند.

بیشتر بدانید: مکانیزم جک کابینت چیست؟
انبار سلطنتی
همانطور که از نام آن پیداست، قفسه های سقفی به سقف متصل می شوند. این رگال ها مانند لوستر از سقف آویزان هستند و لباس هایی از آنها آویزان می شود. از محبوب ترین مدل های این رگال ها می توان به سقف رگال، سقف دایره ای رگال و سقف گلدانی رگال اشاره کرد.
میله لوله ای یا سلطنتی
اگر به دنبال تابلوهای زیبا و کوچک هستید می توانید از مدل های لوله ای یا میله ای استفاده کنید. این مدل از رگالز دارای سبک ها و سقف های متنوعی است. مدل های افقی مانند لوله های آب یا گاز به سقف متصل می شوند و مدل های ثابت مانند مدل های نردبانی به زمین ثابت می شوند. تفاوت بین مدل آزمایشی و نردبان در مقیاس و تعداد دکمه ها است.
Regal ثابت شد
در واقع این نوع قفسه های ثابت اغلب در خانه استفاده می شود و برخی از آنها دارای چرخ هایی هستند که جابجایی از یک مکان به مکان دیگر را برای شما آسان می کند. رگال ثابت ساده ترین نوع رگال به حساب می آید و با استفاده از 2 پایه دور بر روی زمین قرار می گیرد. این دو پایه با استفاده از میله ای در بالا به یکدیگر متصل می شوند که خود Regal را تشکیل می دهد.

بیشتر بدانید: جعبه چرمی چیست و برای چی استفاده میشود؟ 
رگال گردان
یک پادشاه چرخان نیز ثابت شده و به عنوان ملکه های عمودی روی زمین قرار می گیرد. قفسه های گردان معمولا در بسیاری از مراکز خرید مانند فروشگاه ها و بوتیک ها استفاده می شوند. زیرا مشتریان به راحتی می توانند لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.البته شما می توانید از چنین ملکی در منزل خود استفاده کنید اما فضای زیادی را اشغال می کند.
سلطنتی dos
این نوع رگال همانطور که از نامش پیداست به شکل کوزه است و میله های محکمی دارد که می توانید لباس های خود را به آن آویزان کنید. به طور گسترده در فروشگاه ها استفاده می شود. این نوع رگال که به دو صورت عمودی و افقی در فروشگاه ها عرضه می شود، از جایگیری بسیار مناسبی برخوردار است و در واقع استحکام و قرارگیری مناسب آن محبوبیت آن را دو چندان کرده است.
انواع دیگر لباس های سلطنتی از چوب و فلز ساخته شده اند که بسیار شیک هستند و به همه می آیند.
در زمستان مطمئناً نیاز به آویزان کردن کت های ضخیم و کت های سنگین تر از کت های سلطنتی دارید، پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالای چوب یا فلز به کار رفته در قفسه بسیار مهم است. همچنین رگال باید ظرفیت حمل خوبی داشته باشد.

برای خرید و مشاهده انواع رگال لباس روی اینجا کلیک کنید بزنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی