وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سوکت گاز یا پمپ کابینتی:
جک مورد استفاده در کابینت آشپزخانه گازی یا پمپی است. برای درب کابینت از جک یا پمپ بنزین استفاده می شود و درب کابینت توسط بازوی جک ثابت می شود. انواع جک های گازی یا پمپ های 80، 100 و 120 نیوتنی را می توان نام برد که انتخاب آنها به وزن درب کابینت بستگی دارد.


جک آونتوس HF یا دو در:
جک HF برای کابینت های دو درب ایده آل است. یعنی قابلیت باز کردن دو در را به طور همزمان دارد. از این جک می توان برای مکان هایی با سقف بلند استفاده کرد. عملکرد جک به این صورت است که هنگام باز شدن درب به دو قسمت تقسیم می شود و این دو قسمت روی هم جمع می شوند و به سمت بالا حرکت می کنند.
جک Aventus HS برای کابینت
سوکت اچ اس اونتوس برای کمدهای بزرگ تک درب مناسب است و نوعی سیستم بالابر است. این ژاکت برای مناطق با سقف کوتاه مناسب است. زیرا در این حالت به جای اینکه درب به صورت عمودی باز و بسته شود، با زاویه باز شده و به زاویه مورد نظر تغییر می کند.

بیشتر بدانید: معرفی تمام گونه های ریل کابینت


جک اونتوس HK:
طراحی HK Jack توسط داوران طراحی بین المللی مورد تحسین قرار گرفته است. این پریز انعطاف پذیر و ایده آل برای واحدهای دیواری متوسط ​​است. کانکتور HK به فضای کمی برای چرخش در محل خود نیاز دارد و می تواند در بالای کابینت ها و یخچال ها قرار گیرد. این گربه یکی از مقرون به صرفه ترین انواع گربه است.
جک اونتوس HK-S
طرح ژاکت HK-S برای کمدهای دیواری کوچک مناسب است. این پریز بسیار پیشرفته است و کار را برای کاربر بسیار آسان کرده است.
جک اونتوس HK-XS
کیت HK-XS بسیار کوچک و با کیفیت و استحکام بالا جایگزین مناسبی برای کاپشن های ارزان قیمت است. این ژاکت در کمد دستی جا می گیرد و نصب آن بسیار ساده و آسان است.


جک اتوبوس یا اونتوس HL برای کابینت:
در قسمت بالایی دراپ و درب کناری از جک اتوبوس استفاده شده است. عملکرد این جک ها به این صورت است که وقتی درب کابینت به سمت بیرون کشیده می شود، جک اتوبوس کار می کند و درب کابینت مانند درب اتوبوس باز می شود. جک اتوبوس در دو اندازه کوچک (60-90) و بزرگ (90-120) موجود است. این اعداد نشان دهنده ابعاد موجود درب هستند. تنظیم اندازه با عرض درب بسیار مهم است. زیرا جک اتوبوس دوام، کشش و مقاومت یکسانی دارد.
اگر عرض درب کمتر از 60 سانتی متر باشد، نمی توانیم از کانکتور اتوبوس استفاده کنیم.

بیشتر بدانید: چطور دستگیره کابینت بخریم؟
دو نوع جک اتوبوس استاندارد و بی صدا وجود دارد. یک جک اتوبوس استاندارد درب را به سرعت باز و بسته می کند و در عین حال واقعاً کار می کند. یک جک اتوبوس استاندارد دارای دو جک بزرگ و یک جک اتوبوس ساکت دارای دو جک کوچک است که به درب کابین اجازه می دهد تا کمی باز و بسته شود.
عملکرد دو شاخه مشابه است و اینکه کدام شاخه در کل ساختار محصول استفاده شود بستگی به سلیقه مشتری دارد.
سوکت ساعت کابینت
طراحی پورت مشاهده به گونه ای است که می توانید آن را در سمت چپ یا راست نصب کنید. سرعت و قدرت جرثقیل برای ذخیره و جابجایی درب های کابینت با استفاده از پیچ قابل تنظیم است. همچنین نصب و تعویض آن بسیار آسان بوده و به راحتی با پیچ گوشتی قابل انجام است. برای جداسازی جک از کابینت کافی است پین انتهای جک را رها کرده و سوکت جدید را با سوکت قدیمی جایگزین کنید.
سوکت دستگیره کابینت
جک بازویی مناسب برای جلوگیری از آسیب و ضربه به درب کابینت. جک کابینت بازویی بر روی درب چکه ای نصب می شود و باز شدن درب را آسان می کند. این جک برای باز شدن درها از پایین به بالا مناسب است.
جک بالا را باز کنید
جک باز برای کابینت هایی که در بالا نصب می شوند مانند کابینت قطره ای مناسب است. روش باز کردن این کاپشن به این صورت است که درب کابینت را باز کرده و به حالت ایستاده در می آورید. این دوشاخه دید خوب و دسترسی مناسب به فضای داخلی کابینت را به کاربر می دهد و درب کابینت را به راحتی و بدون صدا باز و بسته می کند.
شکاف پایین را باز کنید

بیشتر بدانید:  جعبه چرمی چیست و برای چی استفاده میشود؟
یکی دیگر از انواع جک کابینت، جک کابینت ته باز می باشد که برای انواع درب کابینت، کابینت کفش و ... مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست مکانیزم جک بازشوی پایینی برعکس مدل بالای بازشو است و برای کابینت های پایینی استفاده می شود.


بهترین مارک های جک:
شرکت های متعددی در صنعت جک سازی فعالیت دارند که از مهمترین آنها می توان به بلوم، فانتونی و سامت اشاره کرد.

برای خرید و مشاهده هر گونه جک کابینت اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی