وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

انواع ریل کمد لباس
در گذشته برای جابجایی کشوها و فایل ها و مصنوعات چوبی از سرسره های چوبی استفاده می شد که به بدنه و سوراخ های ایجاد شده در بدنه کشو متصل می شود. اما امروزه برای سهولت در جابجایی کشو و سهولت کار، ابزار و وسایل مخصوص و قرقره هایی در بدنه کشو و بدنه کار تعبیه می شود.
انواع ریل شامل ریل آتش، ریل گلوله ای، ریل پشت سر هم و ریل باکس پشت سر هم می باشد.


ریل سبک یا ریل سفید که بخشی از ریل اصلی بود به صورت فلزی موجود است. ریل های معمولی دارای دو نوار فلزی با قرقره هایی هستند که روی هر نوار نصب شده اند. و مناسب برای کشوهای سبک
ریل توپ یا تلسکوپی
بعد از آهن آتش نشانی آهن سربی آمد، این اتوها برای قفسه های سنگین مناسب هستند. در دو نوع 2 تکه یا باریک و 3 تکه یا پهن موجود می باشند که زیر هر جعبه یک ریل تعبیه شده است، ریل دیگر روی بدنه کار (میز حمام، کابینت و ...) داخل نصب می شود. ریل سربی به دلیل جابجایی آسان و باز شدن زیاد، دوام زیاد، محدوده سایز (20 تا 100 سانتی متر)، ضمانت ایمنی، بیشتر از ریل معمولی در صنعت استفاده می شود.
چفتی در قطار در توپ تعبیه شده است که از جدا شدن قسمت قطار یا به عبارتی حذف کامل جعبه از روی کار جلوگیری می کند. برای جدا کردن کامل کشو از روی صندلی مخصوص آن، کافی است سرسره را پیدا کنید و آن را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید تا کشو آزاد شود.
ریل های توپی در طول های 20 تا 100 سانتی متر عرضه می شوند. این عملکرد به ما اجازه می دهد تا ریل توپ را در کشوهایی با عمق های مختلف قرار دهیم. به عبارت دیگر، مهم نیست که به چه اندازه کشو نیاز دارید، می توانید ریل توپی مناسب را در بازار پیدا کنید.
مواد ریل گلوله از صفحات فلزی تشکیل شده است و ورق های به کار رفته در آن قطر زیادی دارند. قدرت قطار توپ را افزایش می دهد. بنابراین می توان ریل ساچمه ای را روی کشوهای سنگین نصب کرد.
ریل توپ ترمز دارای پمپ هایی در انتهای آن است که شافت را چند سانتی متر قبل از بسته شدن کامل کند می کند.
rel پشت سر هم

بیشتر بدانید: چطور دستگیره کابینت بخریم؟
بعد از ریل های توپی، ریل های پشت سر هم وارد بازار شدند.بر خلاف ریل های ساچمه ای که دارای توپ هستند، مکانیزم مورد استفاده در ریل های پشت سر هم پمپ است. این ریل ها برای کشوهای سنگین مناسب هستند، مدل های ریلی Tandem مجهز به سیستم توقف می باشند. سیستم بسته شدن آهسته به این معنی است که مهم نیست که کشو چقدر محکم بسته شود، ریل پشت سر هم به طور خودکار سرعت خود را تنظیم می کند.
TIP ON یک سیستم مکانیکی برای باز کردن خودکار کشوهای پشت سر هم است. در این سیستم کافی است درب کشو را کمی فشار دهید تا کشو باز شود که در این صورت مکانیزم تیپانی کار می کند و کشو را پرتاب می کند، این عملکرد آزادی عمل بیشتری را برای کاربران به همراه دارد و ایجاب می کند. رسیدگی.
جعبه دنده پشت سر هم
ریل تاندم باکس جدیدترین و مدرن ترین ریل موجود در بازار است. در طراحی و ساخت ریل تاندم باکس از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است، به عبارتی این ریل مجهز به تمامی مزایای ریل کشو می باشد.
با انتخاب ریل سینک محدودیتی برای ابعاد کشو وجود ندارد. زیرا ریل جعبه سکه به عنوان یکی از اجزای کشو نصب می شود. به عبارت دیگر هنگام ساخت کشو ابتدا قسمت جلو و پایین و انتهای کشو را آماده کنید سپس بدنه ریل را در دو طرف کشو قرار دهید. بنابراین، انواع ریل سکه ای را می توان در کشوهایی با موقعیت ها یا عرض های مختلف (با افزایش 30-70 سانتی متر) نصب کرد.
برای شیک تر و زیباتر کردن دکوراسیون منزل و محل کار می توان کشوهای بدون دسته نصب کرد. نصب این کشو به یک ریل لمسی نیاز دارد. این ریل ها به راحتی باز و بسته می شوند به طوری که تنها با یک لمس دست می توان کشو را از بدنه خارج کرد یا وارد کرد.
انواع ریل های تاندم باکس مجهز به سیستم ایمنی هستند. سیستم Soft-close به این معنی است که ریل پشت سر هم به طور خودکار سرعت را بدون توجه به بسته بودن شاتر تنظیم می کند. اینکه وقتی کشو را می بندید و آسیب می بینید دست فرزندمان بالای کابینت هم جای نگرانی دارد. اما اگر روی کشوی کابینت آشپزخانه ترمز داشته باشید می توان از آسیب آن جلوگیری کرد. فن آوری ترمز در ریل باکس تاندم به گونه ای است که دو پمپ در انتهای آن قرار می گیرد. این پمپ ها قبل از بستن کشو چند اینچ سرعت خود را کاهش می دهند.
و آخرین نکته وزنی است که ریل پشت سر هم می تواند تحمل کند. این ریل قابلیت پشتیبانی از کابینت های با وزن زیاد را دارد. 30 یا 50 کیلوگرم کالا را می توان روی برخی از ریل های باکس پشت سر هم قرار داد.
آتل لگرا
ریل لگرا جدیدترین و مدرن ترین ریل کشوی عرضه شده در بازار در سه ارتفاع کوتاه، متوسط ​​و بلند می باشد. تاچ ریل لگرا نسبت به ریل های دیگر قوی تر است و با لمس ظریفی باز می شود.

برای خرید و مشاهده هر گونه ریل کابینت اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی