وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در طول سال ها به دلایل مختلف از جمله مشکلات سیاسی، اقتصادی و ... داشتن شهروندی و پاسپورت کشور دوم که بهتر از محل زندگی ما باشد اهمیت زیادی پیدا کرده است. در سال های اخیر برنامه های زیادی برای اخذ تابعیت و پاسپورت اقتصادی انجام شده است، اما برخی از آنها در حال حاضر محدودیت هایی دارند. یکی از جدیدترین و بهترین گزینه های موجود برای مدت زمان محدود و با آینده ای روشن، مقدونیه شمالی است. اگر نمی دانید چرا پاسپورت جایگزین مهم است، این مقاله را بخوانید.
خبر خوب این است که مقدونیه شمالی که یکی از امن ترین کشورهای اروپا محسوب می شود، اخیراً برنامه شهروندی اقتصادی را راه اندازی کرده است. در این مقاله نحوه اخذ تابعیت اقتصادی در مقدونیه شمالی را توضیح خواهیم داد.


چرا مقدونیه شمالی؟
مزایای شهروندی مقدونیه شمالی چیست؟
مجوز ورود رسمی برای به دست آوردن عضویت کامل در اتحادیه اروپا از مارس 2020
دموکراسی کامل پارلمانی
یک کشور اروپایی در حال توسعه با اقتصاد قوی
ایجاد شرکت و فرصت های فعالیت اقتصادی به روشی بسیار ساده
امکان ایجاد حساب بانکی بین المللی مطابق با قوانین بانکی اتحادیه اروپا و FATF
یورو ارز بزرگ
معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد به عنوان غیر مقیم
مالیات بر درآمد پایین از صاحبان مشاغل در اتحادیه اروپا (10%)
10 سال معافیت از پرداخت عوارض در مناطق آزاد تولیدکننده
دروازه اروپا، مکان مناسب برای تولید
مناظر زیبا، کشوری با محیطی متنوع و دوستانه

بیشتر بدانید:بالا نشینی گردشگران روسیه ای در مفابل توریست های ترکیه ای.
هزینه کم زندگی و سطح بالای سیستم بهداشتی و آموزشی
یکی از امن ترین کشورهای اروپا
متن اصلاح شده قانون شهروندی مقدونیه شمالی امکان سفر رایگان به کشوری را که توسط این دولت به رسمیت شناخته شده است، می دهد. و آن را به بهترین و راحت ترین راه برای دریافت شهروندی اقتصادی در اروپا تبدیل می کند. تنها 1000 متقاضی در سراسر جهان برای این صندوق پذیرفته می شوند و برای مدت محدودی در دسترس است.
حدود 4 ماه طول می کشد تا تابعیت خود را دریافت کنید.
مزایای این برنامه:
این برنامه شهروندی سریع، نوآورانه و رایگان است.
یک پاسپورت معتبر و قوی - امکان سفر به بیش از 125 کشور از جمله کشورهای شینگن و البته از آنجایی که امکان عضویت در اتحادیه اروپا در آینده وجود دارد، این یک موقعیت فوق العاده محسوب می شود. با توجه به اینکه شهروندان مقدونیه شمالی به راحتی می توانند از انواع اقامت در سایر کشورهای اروپایی اعم از تحصیل، کار و غیره برخوردار شوند.
هیچ الزامی برای اقامت وجود ندارد، تابعیت مضاعف نیز قانونی است. علاوه بر این می توانید بدون نیاز به آزمون زبان در این برنامه شرکت کنید.
مقدونیه به اتحادیه اروپا می پیوندد
مقدونیه شمالی چندین سال است که در حال مذاکره برای عضویت در اتحادیه اروپا است. اما اگر شهروند این کشور هستید، در آینده حق عضویت در اتحادیه اروپا را خواهید داشت. این کار مزایای زیادی برای شما دارد، از جمله:
آزادی بیشتر در انتخاب کشورهای اروپایی برای کار، زندگی یا تحصیل

بیشتر بدانید:بالا رفتن هزینه گرفتن تابعیت ترکیه به 400 هزار دلار!
به هزاران فرصت شغلی مستقیم در سراسر اروپا دسترسی داشته باشید
یک واحد پولی داشته باشید
امکان گسترش تجارت خود به سایر کشورهای اروپایی
مقدونیه شمالی کجاست؟
جمهوری مقدونیه شمالی کشوری در جنوب شرقی اروپا است. این کشور حدود 25000 کیلومتر مربع مساحت و حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد. کشورهای همسایه مقدونیه شمالی صربستان، آلبانی، بلغارستان و یونان هستند. زبان های رسمی این کشور مقدونی و آلبانیایی است.
این کشور در حدود سال 1991 از یوگسلاوی سابق مستقل شد و در سال 2019 پس از بحث های طولانی، به ناتو یا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی پیوست.
چگونه شهروندی و پاسپورت مقدونیه شمالی را دریافت کنیم؟
دولت مقدونیه شمالی با هدف جذب سرمایه و رونق بخشیدن به صنعت برای کاهش بیکاری، طرحی را برای افراد سایر کشورها پیشنهاد کرده است تا با پرداخت 200 هزار یورو تابعیت دریافت کنند.
با توجه به اینکه این کشور اخیرا قوانین مربوط به اخذ تابعیت این برنامه را معرفی کرده است و این تابعیت را تنها به 1000 نفر اعطا می کند و به زودی بسته خواهد شد. در کل جهان، مقدونیه شمالی تنها 6 نماینده مجاز به اخذ تابعیت اقتصادی دارد. یکی از این نمایندگان گروه حقوقی بیات است. اگر می خواهید در مورد نحوه دریافت شهروندی این کشور بیشتر بدانید، توصیه می کنیم هم اکنون به وب سایت آنها مراجعه کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%db%8c%da%a9-%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ab%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%88%d9%86/

  • ۰۱/۱۰/۰۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی