وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کانادا در فهرست بهترین کشورها در رتبه اول قرار دارد
ایالات متحده همچنین به طور کلی یک کشور بالاتر رفته است، اما در این گزارش از ثبات سیاسی کمتری برخوردار است، که همچنین تعهدات کشورها به برابری نژادی، عدالت اجتماعی و اهداف آب و هوایی را ارزیابی می کند.


پس از سال‌ها رتبه‌بندی در رتبه‌های 2 و 3 از زمان آغاز گزارش بهترین کشورها، کانادا سرانجام در ششمین ویرایش سالانه US News & World Report که روز سه‌شنبه منتشر شد، به رتبه 1 صعود کرد.
این کشور آمریکای شمالی هم از نظر کیفیت زندگی و هم از نظر هدف اجتماعی در رتبه اول قرار دارد، به این معنی که جامعه ای باثبات و ایمن است که در آن مردم شکوفا و شکوفا می شوند و همچنین جامعه ای باز است. منصفانه و عادلانه است. در سال 2021، اکثر کشورهایی که در رتبه اول قرار گرفتند، متعلق به اروپای غربی هستند. اما در مجموع نایب قهرمانان استرالیا، نیوزلند و ژاپن نیز در بین ده نفر اول قرار گرفتند.
10 کشور برتر جهان:

بیشتر بدانید:بهترین فرصت رو برای گرفنت تابعیت مقدونیه شمالی از دست نده!
شما دارید
ژاپن
آلمان
سوئیس
استرالیا
آمریکا
نیوزلند
انگلستان
سوئد
هلند
این گزارش که با مشارکت گروه BAV، VMLY&R Global Marketing Communications و دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا تهیه شده است، توسط گروه حقوقی بیات ترجمه شده است و بر اساس نظرسنجی از بیش از 17000 نفر از چهار منطقه تهیه شده است. نظرسنجی از 78 کشور
US News مجموعه جدیدی از داده ها و برنامه های امسال را معرفی کرد که دنیایی بسیار متفاوت از یک سال پیش را نشان می داد. پس از گذشت بیش از یک سال از بحران جهانی، رتبه بندی جهانی بهترین کشورها را با ویژگی های زیر نشان داد: انعطاف پذیر، انعطاف پذیر، مدرن، مترقی و پاسخگو به نیازهای جامعه. شاخص چابکی در چارچوب یک رتبه‌بندی کلی قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده جهانی است که در آن کشورها، مشاغل و افرادی که سازگار و سازگار هستند پاداش دریافت می‌کنند.
بحران سال گذشته چالش منحصر به فردی را برای کشورهای توسعه یافته ایجاد کرد که همچنان ادامه دارد. US News به چگونگی بهبود اقتصاد جهانی از همه گیری کروناویروس می پردازد. اگرچه کانادا در نتایج نظرسنجی عملکرد خوبی داشت، اما همچنین درمان ویروس همه گیر را برای مردم کشوری که واکسن کووید-19 را تجویز کرده بودند، مورد مطالعه قرار داد.
بسیاری از افکار عمومی جهانی در مورد ایالات متحده را می توان به اصل و نسب رئیس جمهور دونالد ترامپ مرتبط دانست. تنها یک سوم از پاسخ دهندگان در 13 سپتامبر توسط مرکز تحقیقات پیو این کار را نکردند. و از هر شش نفر فقط یک نفر گفت که به رئیس جمهور سابق اعتماد دارد.

بیشتر بدانید:برای خرید خانه در استانبول کدام مکان ها بهتر هستند؟
ریچارد ویک، مدیر تحقیقات افکار عمومی جهانی
ویک افزود که مدیریت کشور با همه‌گیری کروناویروس «سال گذشته نیز به وجهه ما آسیب زد». اما وی خاطرنشان کرد که از زمان انتخاب رئیس جمهور جو بایدن در سال گذشته، به نظر می رسد که چشم انداز بین کشورها رو به بهبود است. نظرسنجی پیو که در ماه ژانویه منتشر شد نشان داد که پاسخ دهندگان در فرانسه، آلمان و بریتانیا دیدگاه‌های «به طور قابل توجهی مطلوب‌تری» نسبت به بایدن نسبت به ترامپ داشتند.
برترین کشورهای جهان در سال 2021
ویک گفت:
ویک می افزاید، با این حال، پاسخ دهندگان به این نظرسنجی نیز نسبت به سلامت دموکراسی در آمریکا ابراز نگرانی کردند. نظرسنجی دیگری که پیو در 31 مارس منتشر شد نشان داد که حدود دو سوم بزرگسالان آمریکایی معتقدند سیستم سیاسی آنها نیاز به تغییرات اساسی دارد یا باید به طور کامل بازنگری شود. بر اساس این گزارش، نگرانی ها در مورد فساد سیاسی در این کشور نیز «به ویژه گسترده بود».
فساد یکی از مخرج مشترک کشورهایی است که در پایین ترین رتبه در بین بهترین کشورها در سال 2021 قرار گرفته است. اکثر کشورهایی که در مجموع پایین‌ترین رتبه را داشتند نیز در ویژگی «عدم فساد» امتیاز ضعیفی کسب کردند. این شامل عراق می شود که به طور کلی و برای آن ویژگی در انتهای لیست قرار دارد. کشورهایی که در معیار ثبات سیاسی امتیاز ضعیفی کسب کردند نیز به طور متوسط ​​امتیاز پایینی کسب کردند.
10 کشور برتر در بین بدترین ها

بیشتر بدانید:هر آنچه را که در مورد دومینیکا باید بدانیم؟
عراق
ناجی
صربستان
بلاروس
لبنان
ازبکستان
قزاقستان
اوکراین
امان
گواتمالا
از سال 2020، چین با افت 2 پله ای به رتبه هفدهم رسیده است. این کشور به دلیل عدم شفافیت در مورد منشاء ویروس کرونا، حقوق بشر و مشارکت در مذاکرات تجاری مورد مناقشه با ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این مانع از آن نمی شود. از قدرتمند شدن: چین و روسیه اکنون 9 نفر هستند. 2 کشور قدرتمند پس از ایالات متحده در سال 2021. چین نیز با رده جدید "صادرات نیرو" پیشرفت کرده است.
زیر طبقه هدف اجتماعی که به تازگی تغییر نام یافته است عمدتاً از کشورهای اروپایی تشکیل شده است. با این حال، استرالیا، کانادا و نیوزیلند نیز در 10 کشور برتر قرار دارند. نیوزیلند، کشوری که به دلیل مدیریت خود در مقابله با بیماری همه گیر کووید-19 شناخته شده است، از سال 2020 به ویژه پیشرفت کرده است و چهار پله در لیست کامل صعود کرده و بهترین در دستیابی به اهداف اجتماعی است. اهداف طبقه بندی، از جمله معیارهای برابری محیطی و نژادی.
US News همچنین به سیاست‌های مرتبط اجرا شده در کشورهایی که امتیاز بالایی برای برابری جنسیتی داشتند، نگاه کرد. حدود 68 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی با این جمله موافق بودند که «کشورهای تحت رهبری زنان بهتر اداره می شوند». افراد بیشتری در خاورمیانه و مناطق آفریقا و آسیا نسبت به افراد مورد بررسی در اروپا و آمریکا موافق هستند.
در جای دیگر این رتبه بندی، ژاپن رتبه اول در تجارت و دهم در فرهنگ آموزشی، قدرت، انرژی و تحرک را دارد. سوئیس که پیش از این برترین کشور بود، امسال در رتبه‌بندی فرعی Open for Business در رتبه اول قرار گرفته است. ایالات متحده در رتبه بندی جدید Agility در رتبه اول قرار دارد و پس از آن استرالیا، کانادا، آلمان و سنگاپور قرار دارند. این بعد جدید که انعطاف پذیری و پاسخگویی یک کشور را می سنجد، بزرگترین عامل تولید ناخالص داخلی سرانه در مقایسه با سایر معیارهای بررسی شده در این گزارش است.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2021/

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی