وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یاقوت کبود:
یاقوت کبود در زبان یونانی به معنی آبی است و یاقوت کبود به دلیل رنگ، سختی، درخشندگی و طول عمر به عنوان با ارزش ترین و گرانبهاترین سنگ آبی شناخته می شود. یاقوت کبود در اساطیر، سنگ حکمت و سلطنت، نماد نبوت و نیکی الهی است و استفاده از آن باعث خوش شانسی می شود. این سنگ برای افزایش تمرکز و آرامش مفید است.
یاقوت کبود و یاقوت از انواع سنگ های آسیاب هستند، بنابراین تمام ویژگی های آنها به جز رنگ یکسان است.
یاقوت کبود عمدتا در سریلانکا، برمه (میانمار)، تایلند، ماداگاسکار، تانزانیا، استرالیا و ایالات متحده یافت می شود.


توپاز:
توپاز به دلیل سختی خوب، رنگ دلپذیر، فراوانی نسبی و مقرون به صرفه بودن یکی از محبوب ترین سنگ های قیمتی است. با ارزش ترین رنگ توپاز طلا است، اما رنگ آبی اغلب در جواهرات استفاده می شود و توپاز آبی بسیار نادر است، بنابراین رنگ اغلب به صورت مصنوعی ایجاد می شود. توپاز سنگ قیمتی سختی است و این سختی باعث افزایش شکنندگی آن می شود بنابراین در استفاده از توپاز در جواهرات باید دقت کرد که سنگ در مکان هایی قرار گیرد که کمتر با سطوح سخت تماس داشته باشد.
پوپراژ سنگ عشق و شادی است و برای دستیابی به اهداف، جذب فرد مناسب برای زندگی، دوستی و تجارت، رفع خستگی و افسردگی، تشویق و القای احساسات خوب در انسان بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید:سنگ ماداگاسکار چیست؟
مالاکیت
مالاکیت با رنگ سبز زیبای خود که انرژی و استحکام زیادی دارد زیبایی طبیعی گل ها و درختان را به نمایش می گذارد. این سنگ به عنوان سنگ قیمتی شناخته نمی شود. مالاکیت می تواند انرژی منفی و ناخالصی ها را از طبیعت و بدن فرد مصرف کننده جذب کند. همچنین از انسان در برابر انواع تشعشعات محافظت می کند و آلودگی های الکتریکی را از بین می برد. بنابراین می توان این سنگ را در منزل در کنار مایکروویو قرار داد تا تشعشعات آن را از بین ببرد و در محل کار تداخل، نور فلورسنت بیش از حد و تشعشعات مضر وسایل الکترونیکی را از بین ببرد.
مالاکیت با رنگ سبز روشن خود به چاکرای قلب در مرکز قفسه سینه اختصاص دارد و تعادل ما را با دنیای بیرونی که می پذیریم و در برابر آن مقاومت می کنیم تنظیم می کند.
سنگ تورمالین:
تورمالین زیباترین سنگ قیمتی رنگی است. که تقریبا هر رنگی دارد با رنگ های صورتی، قرمز، سبز، آبی و چند رنگش شناخته می شود. تورمالین یک کانی منفرد نیست، بلکه گروهی از مواد معدنی است که خواص فیزیکی و شیمیایی مشترکی دارند. تورمالین را می توان در کریستال های شفاف نسبتا بزرگ یافت که می توان از آنها برای ایجاد جواهرات عالی استفاده کرد. همچنین می توان از آن به عنوان یک آویز سنگی بزرگ برای گردنبند، دستبند و گوشواره استفاده کرد.
از جمله خواص درمانی سفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
به سم زدایی کمک می کند
از کاهش چربی حمایت می کند
احتباس آب را کاهش دهید
بهبود گردش خون
به حذف فلزات سمی از بدن کمک می کند
هر فیروزه
سنگ فیروزه شاید قدیمی ترین سنگ تاریخ بشر باشد. رنگ این سنگ رنگ آبی یا سبز-آبی خاصی است که از آسمان لاجوردی به سنگ های زمین داده شده است. فیروزه به چهار شکل می آید: صاف، راه راه، آبی و سبز.
کلمه فیروزه به معنای سنگ ترکیه است، زیرا راه های تجاری که به اروپا می رفت از ترکیه می گذشت و تجار ونیزی عمدتاً سنگ را در ترکیه خرید و فروش می کردند.
هزاران سال است که فیروزه در همه فرهنگ ها به عنوان نماد خرد، عرفان و جاودانگی مورد استفاده قرار گرفته است.
فیروزه چاکرای گلو را تحریک و هماهنگ می کند و قدرت ابراز وجود را افزایش می دهد. فیروزه به عنوان یک سنگ پاک کننده، انرژی منفی را از بین می برد، استرس را کاهش می دهد و باعث آرامش می شود.
اگرچه کشورهایی مانند چین، آمریکا، مصر، مکزیک و چندین کشور دیگر دارای معادن فیروزه هستند، معدن فیروزه نیشابور بهترین فیروزه را دارد. در واقع هر چه فیروزه به سرمه ای نزدیکتر باشد و بدون رگه صاف تر باشد بهتر است.

بیشتر بدانید:سنگ های قیمتی چیستند؟ و چه خواصی دارند؟ (با ذکر انواع آنها)
فیروزه ایران به صورت خام صادر نمی شود، اما پس از برش به کشورهای مالزی، اندونزی، عربستان، ترکیه، امارات و ... صادر می شود.
عقیق:
کلمه عقیق به معنای اوپال از نام رودخانه ای در سیسیل به نام آچتس گرفته شده است که برای اولین بار سنگ های عقیق در آن یافت شد. از نظر تاریخی، مردم عصر نوسنگی عقیق را به عنوان یک حرز شفابخش و ابزار تزئینی کشف کردند.
دنیای عقیق دنیایی مبهم و در حال تکامل است. اگر نخواهیم در مورد هزاران نوع آن صحبت کنیم، می توان گفت که صدها نوع عقیق در سراسر جهان یافت می شود.
از انواع عقیق می توان به:
عقیق توری آبی: ظاهر آبی ملایم و طراحی گرد منحصربفرد بر روحیه و نگرش فرد تأثیر مثبت می گذارد. این سنگ یک سنگ محافظ نیست. سنگ تشویق و حمایت است.
عقیق توری دیوانه: این سنگ به "سنگ خنده" معروف است زیرا با جشن روز مقدس مکزیک مرتبط است و برای کسانی که از آن استفاده می کنند شادی و شادی به ارمغان می آورد. این سنگ سنگ حمایت و تشویق است و ایده ها را تقویت می کند و حس خوش بینی را افزایش می دهد.
عقیق آتشین: این سنگ به آتش معنوی کمال مطلق معروف است که راز بزرگی را در کریستال قهوه ای خود پنهان می کند. کافی است این سنگ آتشین را لمس کرده و با دقت مطالعه کنید تا به رازهای آن پی ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع تسبیح سنگی اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی