وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مشترک المنافع دومینیکا که به خاطر زیبایی های طبیعی بکرش به جزیره طبیعی کارائیب معروف است دارای کوه ها، آبشارها، چشمه های آب گرم، سواحل شنی سیاه و سفید و 365 رودخانه است. دومینیکا یکی از معتبرترین برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBI) را اجرا می کند که سرمایه گذاران با استعداد را قادر می سازد از طریق یک مسیر مطمئن و مقرون به صرفه به شهروندی ثانویه دسترسی پیدا کنند. برنامه CBI دومینیکا از سال 1993 آغاز شده است. این برنامه بسیار معتبر از سرمایه گذاران با شخصیت خوب دعوت می کند تا به اقتصاد کشور کمک کنند. برعکس، اگر آنها شرایط سخت قانونی و سایر شرایط را داشته باشند، به متقاضی و خانواده آنها می توان شهروندی کامل مشترک المنافع دومینیکا اعطا کرد.


برخی از مزایای متعدد شهروندی دومینیکا با سرمایه گذاری
فعالیت زیاد
اگرچه دومینیکا با جنگل های سرسبز و آبشارهای زیبا، هیچ اجباری برای اقامت در جزیره قبل یا بعد از اعطای شهروندی وجود ندارد، اما بازدید از آن همیشه وسوسه انگیز است. بزرگترین مزیت داشتن شهروندی دوم این است که می توانید تعداد کشورها و مناطقی را که می توانید بدون ویزا از آنها بازدید کنید به 139 افزایش دهید. دارندگان پاسپورت دومینیکن می توانند از آنها برای سفر به بسیاری از مقاصد مختلف در سراسر جهان بدون ویزا استفاده کنند.
از آینده خانواده و کسب و کار خود محافظت کنید
در زمان هرج و مرج، داشتن برنامه B برای بسیاری از افراد ضروری است. برای مطالعه مقاله دلایل نیاز به پاسپورت به لینک مربوطه مراجعه کنید. سرمایه گذاری در شهروندی دوم می تواند در هنگام بروز مشکلات، تحرک را فراهم کند. با این حال، CBIهایی نیز برای جشن گرفتن آداب و رسوم در خانواده شما وجود دارد. شهروندی دومینیکن درها را برای برنامه ریزی آموزش عالی در بهترین مدارس در سراسر جهان باز می کند.
به نسل آینده شهروندی بدهید
شهروندی مادام العمر است، بنابراین منطقی است که شهروندی دوم نیز همین مسیر را طی کند. سرمایه گذاری در شهروندی دوم می تواند فرصت هایی برای آینده ای محافظت شده برای نسل های آینده شما ایجاد کند.
فرصت های سرمایه گذاری جدید
با شهروندی دومینیکن که مایل به سفرهای دور و دراز است، کسب و کار شما فرصت های مشابهی را منعکس خواهد کرد. با گزینه سرمایه گذاری در بازار تازه افتتاح شده، می توانید تجارت خود را توسعه دهید و ثروت خود را مدیریت کنید.

بیشتر بدانید:چگونه شهروند کاراائیب شویم؟
بر اساس مقررات فعلی، دولت ملزم به اخذ تابعیت مشترک المنافع دومینیکا تحت برنامه شهروندی سرمایه گذاری، کمک 100000 دلاری به صندوق دولتی بر اساس تعداد افراد تحت تکفل متقاضی یا سرمایه گذاری در املاک تعیین شده به ارزش 200000 یا بیشتر است. . دلار آمریکایی. همچنین ممکن است مجبور شوید برای هر یک از افراد وابسته که در درخواست شما گنجانده شده است، پرداخت های اضافی، هزینه های بررسی دقیق، هزینه های دولتی و سایر هزینه ها را بپردازید. تمام درخواست های شهروندی باید از طریق یک نماینده مجاز انجام شود. یک نماینده مجاز به شما کمک می کند تا درخواست خود را به همراه کلیه مدارک قانونی و سایر مدارک مورد نیاز ارسال کنید.
واحد شهروندی توسط سرمایه گذاری (CBIU) یک نهاد دولتی است که کلیه امور مربوط به شهروندی را از طریق سرمایه گذاری در کشورهای مشترک المنافع دومینیکا انجام می دهد. دولت واحد شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBIU) را در وزارت دارایی به منظور ترویج و مدیریت برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری ایجاد کرده است. این بخش بر مدیریت مؤثر و پردازش درخواست‌های دریافتی دولت تمرکز خواهد کرد.
این واحد یک سیستم مدیریت فرآیند سختگیرانه را اجرا می کند و به هموارسازی روند برای متقاضیانی که به دنبال دریافت شهروندی دومینیکا هستند اختصاص داده شده است. این واحد بالاترین استانداردهای حرفه ای را تضمین می کند و متعهد به اجرای دقیق مقررات است. این واحد توسط مدیر CBIU اداره می شود که توسط بازرسان ارشد، بازرسان و کارکنان اداری پشتیبانی می شود. برای اطلاعات بیشتر، اطلاعات تماس CBIU در اینجا آمده است.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی