وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اولین و مهمترین قدم در خرید ملک در ترکیه انتخاب شهر محل سکونت شماست. ترکیه کشوری بزرگ با فرهنگ های مختلف است. انتخاب شهر برای زندگی کاملا به شرایط شما بستگی دارد.
نکاتی برای انتخاب شهر برای زندگی در ترکیه
ابتدا هدف خود را مشخص کنید، چرا به ترکیه می آیید؟ تازه اومدی زندگی کنی؟ یا می خواهید سالی یک یا دو بار به استانبول بروید و در مجتمع خودتان زندگی کنید و نیازی به هتل نداشته باشید؟ یا می خواهید در استانبول کار کنید؟
بهترین شهرها برای زندگی و اوقات فراغت استانبول، آنتالیا، آلانیا، ازمیر و سایر شهرهای توریستی هستند.


اگر می خواهید برای زندگی و کار به ترکیه مهاجرت کنید، استانبول بهترین شهر است. زیرا استانبول مرکز اقتصاد و تجارت ترکیه است. در استانبول خیلی راحت می توانید کار کنید یا شغل ایجاد کنید و امکانات آن نسبت به شهری مثل ازمیر یا آلانیا بیشتر است.
دوم، سرمایه گذاری شما در خرید ملک در ترکیه. چقدر حاضرید برای خرید خانه در ترکیه هزینه کنید؟ بسته به بودجه شما، گزینه های زیادی دارید. برای مثال اگر به دنبال یک آپارتمان لوکس هستید، می توانید استانبول را انتخاب کنید. زیرا افزایش قیمت در این شهر نسبت به سایر شهرها بیشتر است. و خود استانبول نیز به مناطق مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به انتخاب مناطق خواهیم پرداخت.
ثالثاً معیارهای انتخاب ملک چیست؟ به دنبال چه نوع ملکی هستید؟ خانه، آپارتمان یا آپارتمان در شهرک ها یا شهرهای بزرگ مانند شهرک اکباتان تهران. و چه نوع خانه ای می خواهید؟
آیا او یک بوقلمون است؟
ترکیه یکی از کشورهای توریستی است که ایرانیان آن را به عنوان یکی از ایده آل ترین کشورها برای مهاجرت می شناسند. بسیاری از مهاجران ایرانی به دلایل مختلفی مهاجرت به این کشور را در اولویت قرار می دهند. چرا که ترکیه جزو کشورهای در حال توسعه است و همچنین دارای آمیزه ای از فرهنگ اروپایی و آسیایی است. زندگی در این کشور می تواند با روحیه ایرانیان بسیار سازگار باشد. راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که یکی از ایده آل ترین آنها خرید و سرمایه گذاری ملک در استانبول است. البته پایتخت این کشور آنکارا است اما استانبول یکی از جذاب ترین و در عین حال یکی از پیشرفته ترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. به همین دلیل برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری می توانید ملک خریداری کنید. البته در بسیاری از موارد مهاجران برای اقامت در ترکیه و اخذ اقامت یا تابعیت اقدام به خرید ملک می کنند. استانبول یکی از بزرگترین و بهترین شهرهایی است که می توانید در آن زندگی کنید. به همین منظور بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول را به شما معرفی می کنیم.
بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول
استانبول یکی از جذاب ترین و بهترین شهرهای ترکیه است که مهاجران ایرانی آن را برای اقامت و سرمایه گذاری انتخاب می کنند. از طرفی این شهر دارای دو قسمت اروپایی و آسیایی است که همین امر باعث شده تا ایرانیان زیادی در این شهر زندگی کنند. زیرا استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است. اگر می خواهید با خرید و سرمایه گذاری در ملک در استانبول تابعیت و پاسپورت یا اقامت ترکیه را دریافت کنید. بهتر است در مورد بهترین مناطق برای خرید ملک در استانبول بیشتر بدانید.
منطقه ببک در استانبول
افراد ثروتمند و افراد مشهور در هر کشوری همیشه محل زندگی و محل زندگی خود را به عنوان اولویت اصلی زندگی خود انتخاب می کنند. منطقه ببک علاوه بر تنگه بسفر دارای این عناصر است و محبوب ترین منظره خانه است. یک جایزه فوق العاده و مجلل. صبح، ساکنان آن برای دیدن سواحل مدیترانه از خواب بیدار می شوند و نسیم دلپذیر دریای مرمری تمیز و زیبا را در اتاق های خود احساس می کنند. پارک بزرگ Bebek در منطقه Bebek نیز ظاهر جدیدی به استانبول بخشیده است.
محله لونت بهترین مکان برای تجارت است
در حالی که گردشگری مرکز موفقیت استانبول است، مرکز تجارت، مالی و اقتصاد نیز می باشد. محله های منفرد برای سرمایه گذارانی که به دنبال املاک تجاری هستند، از جمله لوانت، ماسلاک و اسنورت، کانونی هستند. دو تای اول معمولاً برای عنوان بلندترین آسمان‌خراش با هم رقابت می‌کنند، اگرچه Lunet دارای یک مترو اصلی است که دسترسی مسافران به محل کار را آسان می‌کند.
مسلک
منطقه مسلک یکی از بهترین مناطق خرید استانبول است. زیرا این منطقه یکی از بهترین و بزرگترین مناطق استانبول است که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید. این منطقه به بخش اروپایی استانبول نزدیک است. از سوی دیگر، دسترسی نزدیک به حمل و نقل عمومی، خرید، فرهنگ، سرگرمی، هنر و ورزش دارد. از این منطقه می توان «شیلی» و «لونت» را نام برد. نزدیکی محله به پل بسفر باعث شده است که مناطق مسکونی و تجاری در این منطقه تلفیق شوند. همچنین در این منطقه نام وادی قرار دارد که یکی از بزرگترین بازارهای استانبول است. از دیگر مزایای خرید خانه در این منطقه از استانبول می توان به دسترسی به مترو، دانشگاه، مدرسه، بیمارستان و ... اشاره کرد. در واقع یکی از مهم ترین نکات خرید خانه در منطقه استانبول این است که قیمت خانه در این منطقه معمولا بالاتر از سایر مناطق استانبول است. به طور کلی این مکان از نظر شرایط محلی یکی از محله های خوب استانبول است. ممکن است یکی از بهترین مناطق برای خرید مهاجران در استانبول باشد.

بیشتر بدانید: سرمایه گذاری بین المللی چیست؟
چرا در منطقه مسلک استانبول سرمایه گذاری کنید؟
موقعیت جغرافیایی آن متمایز است، جایی که در نزدیکی مهم ترین مناطق استانبول مانند شیشلی و لونت و نزدیک به پل بسفر و میدان تقسیم که یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول است، قرار دارد.
این یک منطقه مسکونی، توریستی و تجاری است که شامل وادی استانبول، معروف ترین بازار ترکیه است. یکی از بارزترین ویژگی های منطقه مسلک، وجود وسایل حمل و نقل مختلف مانند اتوبوس و خطوط مترو است که تردد در شهر را برای ساکنان منطقه بسیار آسان می کند.
زیتون بورنو
یکی دیگر از مناطق محبوب و قابل اعتماد برای خرید ملک در استانبول منطقه زیتون بورنو است. این منطقه نیز در سمت اروپایی استانبول قرار دارد. این منطقه از استانبول در کنار دریای مرمره است. از طرفی این منطقه در کنار مرکز استانبول قرار دارد و با دیواری قدیمی از هم جدا شده است. همچنین این منطقه به دلیل مجاورت با فرودگاه بین المللی آتاتورک، خانواده، تفریح، تفرجگاه و فضاهای عمومی به عنوان یکی از بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری و خرید ملک شناخته می شود. یکی از جذابیت های این منطقه این است که زیتون بورنو مشرف به ساحل است. به همین دلیل است که بسیاری از مهاجران از طریق سرمایه گذاری در این منطقه اقامت می کنند. علاوه بر این، موقعیت استراتژیک منطقه و وجود بناهای تاریخی به افزایش ارزش املاک و مستغلات در منطقه کمک کرده است.
چه چیزی منطقه زیتون بورنو را از سایر مناطق استانبول متمایز می کند؟
این منطقه در مرکز استانبول واقع شده است، جایی که تنها 15-20 دقیقه با شیشلی، بشیکتاش و میدان تقسیم فاصله دارد. در منطقه Zeitin Borno، حمل و نقل عمومی استانبول از جمله: متروبوس، مترو، تراموا، مارماری، کشتی و اتوبوس عمومی موجود است. همچنین این منطقه نزدیک بندر باکرکوی است.
منطقه Zeytinburnu دارای منظره ای زیبا از دریا است که به آن شخصیت متفاوتی می دهد و آن را در کانون توجه کسانی قرار می دهد که به دنبال سرمایه گذاری در املاک استانبول هستند. این محله، منطقه‌ای پر جنب و جوش، پویا و خوش‌خدمت است که امکانات و موسسات دولتی بسیاری دارد تا بتوانید به راحتی تجارت خود را انجام دهید و معاملات خود را انجام دهید.
بهترین محله استانبول بهترین منطقه برای خرید ویلا در استانبول
در خرید ویلا در استانبول تردید نکنید. یکی از موارد مهم برای سرمایه گذاران و خریداران خارجی خرید ویلا در استانبول است. خرید ویلا برای سرمایه گذاری و تعطیلات تابستانی مناسب است. اینها بهترین مکان ها برای خرید ویلا در استانبول هستند.
Beylikduzu در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است. مدارس، دانشگاه ها و مراکز خرید وجود دارد. مانند مرکز خرید مارمارا پارک.
پروژه 152 ویلا در این منطقه از 66 متر شروع می شود. دو ویلا مجزا وجود دارد.
این ویلاهای مارینا بسیار مجلل و راحت هستند.
آپارتمان مارینا دارای آسانسور، آشپزخانه بزرگ، گاراژ و سقف های بلند است.
Beylikduzu یکی از بهترین مکان ها برای خرید ویلا در استانبول است.
بهترین مناطق اروپایی استانبول برای خرید املاک و مستغلات
قیمت تخت در استانبول در آسیا و اروپا متفاوت است. قسمت اروپایی استانبول بزرگترین و مهمترین بخش معاملات املاک و مستغلات است. مهم ترین مناطق استانبول که تجارت بیشتری از طرف اروپایی انجام می شود

بیشتر بدانید:گذرنامه بیومتریک چیست؟

عبارتند از:
پای
باهچه شهیر
بیلیکدوزو
نمایشگاه کوچوکسک
بوسکاشیر
سیسلی
یکی از مهم ترین و محبوب ترین مناطق استانبول شیشلی است. به همین دلیل، خرید ملک در استانبول و اطراف آن یک سرمایه گذاری عالی محسوب می شود. به دلیل وجود اماکن مذهبی و تاریخی در منطقه، مهاجران زیادی این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند. همچنین این منطقه یکی از محله های مرکزی استانبول به حساب می آید. بنابراین می توانید این منطقه را برای خرید ملک در استانبول انتخاب کنید. از سوی دیگر، سیسلی یکی از مناطقی است که پذیرای گردشگران است. به همین دلیل منطقه ای ایده آل برای سرمایه گذاری است. یکی از مزایای این منطقه در استانبول دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، مترو، مراکز خرید، مراکز فرهنگی و تفریحی است. وجود کلیساها و مساجد در این محله باعث شده بسیاری از ایرانیان این منطقه را برای خرید ملک در استانبول انتخاب کنند. از مهم ترین و معروف ترین مکان های ترکیه در این مجاورت می توان به موزه آتاتورک، موزه نظامی، کاخ آمور، گالری هنری مکه و کاخ های قدیمی و معروف، گورستان قدیمی اشاره کرد. به طور کلی می توان سه منطقه معتبر و توسعه یافته را نام برد: مسلک، زیتون بورنو و شیشلی که مناطق بسیار محبوب و مطلوبی برای سرمایه گذاری و خرید مهاجران در ترکیه و استانبول هستند.
البته قبل از خرید ملک در ترکیه تحقیق کنید و با وکلای مجرب مشورت کنید.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%ad%d9%84%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%84%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84/

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی