وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خیابان کجاست کیتس؟
آیا شما علاقه مند به سفر به جهان و کشف زیباترین کشورها هستید؟ اخذ تابعیت St. کیتس و نویس مطمئناً فرصتی برای زندگی پرماجرا و لذت بردن از مناظر و جزایر زیبا ارائه می دهد.
St. کیتس و نویس برنامه شهروندی با سرمایه گذاری (CBI) را با سرمایه گذاری 150000 دلار برای یک فرد و 195000 دلار برای یک خانواده چهار نفره به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. آن کشور را بگیرید. این برنامه به دارندگان پاسپورت دوم این امکان را می دهد که بدون نیاز به منتظر ماندن در صف ویزا به سراسر جهان سفر کنند.


ساکنان خلیج فارس، به ویژه کسانی که در دبی زندگی می کنند، تشویق می شوند از برنامه اخیر شهروندی با سرمایه گذاری (CBI) در سنت کیتس و نویس استفاده کنند، که به خانواده های آنها اجازه می دهد تا شهروندی و پاسپورت این کشور جزیره ای دوقلو را دریافت کنند. تایید کنید
واقع در شرق دریای کارائیب، جزیره دوقلوی St. کیتس و نویس بزرگترین تفاوت را در اقتصاد خود ایجاد کردند. از وابستگی به صنعت قند گرفته تا صنعت گردشگری، به بزرگترین منبع ارز در 40 سال گذشته تبدیل شده است.
رتبه بندی جهانی که اعتبار گذرنامه یک کشور را بر اساس تعداد کشورهایی که دارنده گذرنامه می تواند آزادانه به آنها سفر کند اندازه گیری می کند، با اضافه شدن 15 منطقه جدید به این فهرست در سال گذشته، از جمله سنت کیتس و نویس، بی تاثیر باقی مانده است. اتفاق افتاد دولت اجازه تابعیت مضاعف را می دهد در حالی که به دارندگان گذرنامه اجازه می دهد از گذرنامه اصلی خود در کشور مبدا استفاده کنند.
سنت کیتس برای ایرانیان مقیم ایران قابل دسترسی نیست.
این برنامه به همراه چندین برنامه دیگر به کشورهای خاصی محدود می شود. شهروندان ایرانی یکی از این کشورهای ممنوعه بودند. و فقط شرایط خاص به ایرانیانی که 10 سال در خارج از ایران زندگی کرده اند تابعیت می دهد.
شهروند فردی در کسب و کار سرمایه گذاری؛ St. کیتس و نویس به دلیل ارائه استاندارد پلاتینیوم برای طرح های سرمایه گذاری فردی برای همه شهروندان شناخته شده است.
سنت کیتس محل قلعه بریمستون هیل است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. به طور کلی، این کشور جزیره ای یک مقصد ایده آل برای کسانی است که به دنبال فرصت های سرمایه گذاری تجاری، امنیت، کارایی و الزامات سفر آسان هستند.

بیشتر بدانید:سرمایه گذاری بین المللی چیست؟
پاسپورت های سنت کیتس و نویس بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، به طوری که دولت تنها تعداد کمی گذرنامه تحت برنامه شهروندی با سرمایه گذاری صادر می کند. کیتس و نویس. تابعیت دوم."
سفر بدون ویزا در منطقه شنگن
از این فرصت استفاده می‌کنم و از ساکنان کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دعوت می‌کنم تا از طریق برنامه سرمایه‌گذاری تابعیت خود را اعمال کنند و از مزایای سفر بدون روادید به بیش از 120 کشور جهان استفاده کنند.»
در زمان گسترش شاخص جهانی، دولت دو جزیره اجازه سفر بدون روادید یا هنگام ورود به 151 مقصد را داد. این مقاصد شامل انگلستان، ایرلند، روسیه، اسرائیل و منطقه شنگن است. از آن زمان، سنت کیتس و نویس با کشورهایی مانند گامبیا، سائوتومه و پرنسیپ، بحرین، سن مارینو و توگو قراردادهای لغو روادید مشترک دیگری منعقد کرده است.
سنت کیتس و نویس به دلیل توسعه بسیاری از روابط دیپلماتیک شناخته شده است، همانطور که در مطالعه مستقل اخیر در مجله مدیریت تجارت حرفه ای فایننشال تایمز به تفصیل شرح داده شده است.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی