وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دومینیکا یک بهشت ​​مالیاتی است
یکی از مزایای اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا و دلیلی بسیار رنگارنگ برای علاقه شهروندان کشورهای توسعه یافته به آن. اکثر کشورها مالیات بر درآمد سنگینی برای سرمایه گذاران و بازرگانان دارند، اما سرمایه گذاران دومینیکا مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد و هدایا نیستند.
حساب بانکی بین المللی
داشتن یک حساب بانکی بین المللی برای گسترش تجارت و تجارت در سطح بین المللی ضروری است. اتباع کشورهای دارای محدودیت مالیاتی، بانکداری بین المللی و غیره. داشتن هویت و شهروندی می تواند در این مواقع کمک کند.


هویت و تابعیت
برای سرمایه گذاران، متخصصان تجارت و کسانی که قصد انجام تجارت در کشورهای توسعه یافته را دارند. محدودیت های سیاسی روابط بین المللی که می تواند حرکت و پویایی را محدود کند می تواند راه دیگری ایجاد کند. قرارداد بین المللی قرارداد بین المللی و ثبت شرکت داشتن حساب های بانکی متفاوت یا حتی هویت های قانونی فرصت های متفاوتی را برای شما ایجاد می کند. اگر پاسپورت کشور محل تولد خود را دارید متاسفانه محدودیت های زیادی وجود دارد و امکان جابجایی بین المللی را به شما نمی دهد.
سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور
مرزها قدرت پاسپورت شما قدرت حرکت زمین را تعیین می کند. کسانی که نیاز به سفر، مسافرت و سفر به کشورهایی دارند که زمان و تلاش زیادی را در هر درخواست ویزا و در پست های بازرسی اداری تلف می کنند، داشتن پاسپورت دوم می تواند به بسیاری از افرادی که لیاقت آن را ندارند کمک کند. برای ویزای کشورهای شینگن، انگلستان، چین، ایرلند، سنگاپور و... گردشگری
شرایط لازم برای درخواست شهروندی دومینیکا گذرنامه است
پاسپورت دومینیکا یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین برنامه های شهروندی اقتصادی در جهان است. این برنامه از سال 1993 در کمک به تأمین مالی سرمایه گذاری های دولتی در آموزش، مراقبت های بهداشتی و کشاورزی و سایر برنامه ها موفق بوده است. همانطور که گفته شد این برنامه بهترین انتخاب برای ایرانیان است. برای اخذ تابعیت دومینیکا نیازی به اقامت و زندگی در این کشور نیست و در واقع کسانی که برای شهروندی و پاسپورت این کشور اقدام می کنند به هیچ وجه قصد زندگی یا زندگی در این کشور و گرفتن را ندارند. این شهروندی و پاسپورت، سرمایه گذاری می کنند. طبق قانون دومینیکا، قانونی است و اجازه گذرنامه دوم از کشور دیگری را می دهد. پس از اخذ تابعیت تا پایان عمر از آن بهره مند خواهید شد و تابعیت شما به فرزندان و نوه های شما به ارث می رسد و مادام العمر خواهد بود. برای این درخواست، باید به یک نماینده مجاز مورد تایید دولت مراجعه کنید. گروه حقوقی بیات نماینده تام الاختیار دولت دومینیکا است.

بیشتر بدانید:چطوری میتوان پاسپورت و تابعیت را از راه سرمایه گذاری گرفت؟
از مزایای سرمایه گذاری در دومینیکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تجارت آزاد گمرکی در کارائیب
هیچ محدودیتی برای بازپرداخت برداشت و سرمایه واردات وجود ندارد
این کشور از امتیازات و منافعی مشابه شهروندان بریتانیا برخوردار است
دومینیکا با ایالات متحده و جامعه کارائیب (CARICOM) موافقتنامه مالیات مضاعف امضا کرده است.
دارای تابعیت دوگانه و پاسپورت (گذرنامه ایرانی و پاسپورت دومینیکن)
هیچ الزامی برای حضور فیزیکی در این کشور وجود ندارد
امکان انتقال مزایای شهروندی و پاسپورت دومینیکن به نسل بعدی خانواده
هیچ مالیاتی بر سرمایه، هدیه، ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه وجود ندارد
وابستگی به دلار برای ارز دومینیکا (برای اطمینان از قابلیت اطمینان و ثبات معاملات Arf Capital Zee)

برای دیدن اامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%82-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۰۱/۰۹/۲۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی