وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهروندی کارائیب و پاسپورت دوم را دریافت کنید
کشورهای کارائیب که دارای برنامه های شهروندی و پاسپورت هستند، متقاضیان را ملزم می کنند تا شرایط شهروندی را با برنامه سرمایه گذاری داشته باشند. و برای اجرای این پروسه نمایندگان رسمی هر دو کشور درگیر بوده و در حال انجام این فرآیندها هستند. متقاضیان مشمول شایستگی و ارزیابی کامل می شوند، کلیه مدارک متقاضی، اعضای خانواده باید فاقد سابقه کیفری و دارای شخصیت و سلامت باشند که باید با مدارکی که تکمیل کرده اند تایید شود. آنها مناسب هستند. فایله یا نه؟
تقریباً یک و نیم تا دو ماه طول می کشد تا تمام مراحل صلاحیت و ارزیابی مربوط به درخواست انجام شود. به محض اخذ موافقت اولیه دولت، متقاضی می تواند سرمایه گذاری اولیه را انجام دهد و تنها پس از آن ظرف یک یا دو ماه، سرمایه گذار تابعیت و پاسپورت جدید دریافت می کند. به طور کلی، فرآیند دو تا چهار ماه پس از ارسال درخواست طول می کشد. سریع ترین راه در دومینیکا است، زیرا سرمایه گذار می تواند در عرض دو تا سه ماه پاسپورت خود را دریافت کند و متقاضی نیازی به سفر به جزیره ندارد.


کشورهایی که تابعیت را ارائه می دهند عبارتند از:
1- دومینیکا
دومینیکا یک کشور جزیره ای در دریای کارائیب است این کشور افراد زیادی را به خود جذب می کند زیرا دسترسی به 140 کشور بدون نیاز به ویزا را فراهم می کند به خصوص برای کشورهای حوزه شنگن، چین، انگلیس و غیره، متقاضیان برای دریافت پاسپورت دومینیکا دو راه دارند. . گروه حقوقی بیات نماینده رسمی این کشور است. وب سایت رسمی دومینیکا نیز این نام ها را فهرست کرده است:
پرداخت 100000 دلار به یک صندوق دولتی که به آن کمک مالی می گویند.
راه دیگری برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات که به طور رسمی توسط دولت تایید شده است.
2- سنت لوسیا
سه راه برای گرفتن St. لوسی:
پرداخت حداقل 100000 دلار به حساب صندوق ملی اقتصاد سنت لوسیا
حداقل 300000 دلار در توسعه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید
سرمایه گذاری 3.5 میلیون دلاری در یکی از پروژه های سرمایه گذاری از پیش تعیین شده
3- مالت
سه راه برای سرمایه گذاری در مالتا و اخذ اجازه اقامت وجود دارد. روش اول، کمک غیرقابل استرداد حداقل 650000 یورو به صندوق ملی توسعه و امور اجتماعی کشور است. راه دوم سرمایه گذاری حداقل 350 هزار یورو در ملک و یا اجاره ملک به ارزش حداقل 160 هزار یورو به مدت 5 سال، سوم خرید 150 هزار یورو سهام دولت به مدت 5 سال است.
این برنامه اکنون لغو شده است.
4 - گرانادا
گرانادا یکی دیگر از کشورهای جزیره ای است که در وسط دریای کارائیب واقع شده است، شما می توانید یک خانه دائمی در گرانادا از طریق دو روش سرمایه گذاری دریافت کنید. راه اول پرداخت 200 هزار دلار به صندوق اصلاحات ملی گرانادا و راه دوم سرمایه گذاری حداقل 350 هزار دلار در املاک و مستغلات در کشور است.
5- خ. کیت و نویس
سنت کیتس و نویس جزیره ای در دریای کارائیب است. در سال 2009، این کشور اجازه سفر بدون ویزا به اروپا را داد و این برنامه را در میان مردم روسیه، خاورمیانه و 50000 کانادایی محبوب کرد. در حال حاضر راه های مختلفی برای اخذ پاسپورت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری وجود دارد:
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات حداقل 400000 دلار در طول پنج سال
کمک غیرقابل استرداد حداقل 250000 دلار به صندوق تنوع صنعت شکر
پاسپورت دوم
6- یونان
برای اخذ اقامت یونان باید حداقل 250000 یورو سرمایه گذاری کنید که معادل 301291 پوند می باشد که آن را ارزان ترین برنامه اقامت در اروپا می کند.

بیشتر بدانید:برای مهاجرت و زندگی در ترکیه چه شرایط هایی را باید بدانیم
7- آنتیگوا و باربودا
آنتیگوا و باربودا جزیره ای در دریای کارائیب است. اگر به دنبال اقامت در آنتیگوا و باربودا هستید، باید یکی از روش های زیر را دنبال کنید: راه اول حداقل 400000 دلار در املاک سرمایه گذاری می کند، راه دوم 250000 دلار برای حمایت از صندوق توسعه ملی پرداخت می کند و راه آخر 1.5 میلیون دلار در مشاغل موجود و تازه تاسیس با ریسک بالا سرمایه گذاری می کند.
8-ترکیه
ترکیه یکی از کشورهایی است که به ویژه ایرانی ها و عراقی ها به این پروژه ها علاقه زیادی دارند. اما این مسیر را باید آگاهانه تر از وضعیت فعلی طی کرد. اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در ملک را دارید باید با یک وکیل معتبر ترجیحا در ترکیه برنامه ریزی کنید. یکی از مراحل این برنامه ارزیابی املاک مشخص شده است که باید توسط دولت انجام شود. این شخص حقوقی دیگری نیست. همچنین در روز ارسال وجه به وکیل، وکیل باید اظهارنامه ملکی ارائه کند.
9- بلغارستان
سرمایه گذاری:
سرمایه گذاری را با 1 میلیون لو بلغارستان شروع کنید.
در حال حاضر مسدود و در دسترس نیست.
10- مقدونیه شمالی
شروع به سرمایه گذاری کنید
حداقل سرمایه گذاری 200000 یورو
نیازی به حضور نیست
شما نیازی به حضور یا زندگی در مقدونیه شمالی ندارید
تابعیت دوگانه
دو تابعیتی بودن هیچ محدودیتی ندارد
آجو لای فیسا
سفر بدون ویزا به بیش از 125 کشور از جمله منطقه شنگن

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%db%8c%d8%a8-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c/

  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی