وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کهربا، خواص و کاربرد آن:
ویژگی های کهربا:
کهربا یک تصفیه کننده طبیعی است و با استفاده از انرژی منفی محیط و تبدیل آن به انرژی مثبت، نقش بسیار مفیدی در افزایش انرژی و بازسازی سلول های بدن و بدن و همچنین تسکین درد و بهبود ذهن دارد. و احساسات مردم .چیه


سنگ لاستیکی در نظافت و فعال سازی سطل ها بسیار موثر بوده و ابزار مناسبی برای نظافت محیط به شمار می رود.
سنگ کهربا انرژی مثبت ساطع می کند و اثر آرام بخشی دارد و باعث سلامتی و تندرستی می شود و به عنوان سپری قوی در برابر انرژی منفی عمل می کند.
کهربا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین گنجینه های دنیاست و به طلای دریا معروف است. زیرا زیبایی و شکوفایی آن جادویی از زیبایی و محافظت ایجاد می کند.
اکتا کهربا
یکی از سنگ های جادویی که خواص متافیزیکی زیادی دارد و برای محافظت از روح استفاده می شود.
سنگ پرتقال احساسات را متعادل می کند، ذهن را پاک می کند و انرژی منفی را کاهش می دهد و در از بین بردن ترس تاثیر زیادی دارد.
کهربا یکی از بهترین سنگ ها برای محافظت از کودکان است و بهتر است از کهربا به عنوان دستبند و گردنبند کودکان استفاده شود و یا این سنگ را به لباس کودکان بدوزید. زیرا پوشیدن این سنگ انرژی های منفی اطراف کودکان را دفع کرده و از آسیب های مختلف محافظت می کند. همچنین استفاده از سنگ کهربا در کاهش دندان درد کودکان موثر است.
پوشیدن سنگ کهربا در دوران نقاهت پس از بیماری باعث افزایش نشاط و شادابی و بهبود سریع فرد بیمار می شود.
کهربا به عنوان نماد عشق شناخته می شود و در رنگ های طلایی و نارنجی نماد زیبایی و لطافت است و به عنوان یک ماده طبیعی برای جذب عشق پایدار استفاده می شود.
سنگ کهربا قادر به درمان ضعف و سردی جنسی است و برای باروری زنان بسیار موثر است.
تماس بدن با سنگ کهربا انرژی های منفی را در بدن تخلیه می کند و نشاط و انرژی مثبت را برای بدن به ارمغان می آورد و برای ایجاد تماس بین بدن و سنگ کهربا می توانید از آن در زیورآلات خود استفاده کنید یا به عنوان تسبیح استفاده کنید. . هنگام نماز
رنگ های طلایی و نارنجی لاستیک در پاکسازی گردش انرژی و بازگرداندن حس تعادل و لطافت به زندگی موثر است. این سنگ در کار چاکرای ساکرا موثر است، تعادل در این چاکرا باعث ایجاد تعادل در زندگی می شود، هم سردرگمی و ترس را کاهش می دهد و هم باعث ایجاد شادی در زندگی افراد می شود.
رنگ زرد سنگ کهربا همچنین برای محافظت از سیستم ایمنی و گوارش عمل می کند و توانایی بدن را برای مبارزه با میکروب ها و عفونت ها افزایش می دهد.
درخشش طلایی کهربا موفقیت، اشتیاق، شادی و قدرت را برای افراد به ارمغان می آورد و حس ایثار و تعهد را در افراد تقویت می کند.
استفاده از سنگ کهربا در مدیتیشن نیز توصیه می شود. زیرا این سنگ برای روشن کردن ذهن، به ارمغان آوردن هوشیاری و آگاهی به روح و بدن عالی است. کهربا ابزاری فوق العاده برای کاوش در زندگی است و انرژی های منفی را از محیط دور می کند. بنابراین، می توانید از سنگ کهربا برای مدیتیشن استفاده کنید و اگر در حین مدیتیشن آن را در دست بگیرید می توانید آرامش و انرژی مثبت بگیرید و از فواید سنگ بهره مند شوید.
کهربا با استفاده از انرژی آب، انرژی سکوت، قدرت آرامش و تصفیه، توانایی های بالقوه ای را در افراد ایجاد می کند و حامل قدرت بازسازی و تولد دوباره است، پس بهتر است از این سنگ در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. تعادل انرژی را در فضای زندگی خود ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید محیطی آرام و پرانرژی را برای اعضای خانواده خود فراهم کنید.
کهربا رزین درختان فسیلی است. که اغلب به دلیل رنگ های زیبایشان ارزشمند هستند. متعلق به گروه رزین‌های فسیلی در ترکیبات آبی رنگ (سنگ‌های آلی) که از حیوانات یا گیاهان به دست می‌آیند بیشتر کهربای جهان بین 30 تا 90 میلیون سال قدمت دارد. گاهی اوقات می توان حشرات و حتی پستانداران کوچک ماقبل تاریخ را در کهربا به دام افتاده یافت.

بیشتر بدانید:رزکوارتز چیست؟
عنبر خواص درمانی زیادی دارد و در درمان بیماری های پوستی بسیار موثر است. کهربا ضد حساسیت، اگزما و بیماری های پوستی است و چاکرای مربوطه چاکرای سوم است.
تاریخچه و خلاصه سنگ کهربا
کهربا از طریق فرآیند سنگ سازی رزین درختان تشکیل می شود. رزین کهربا شبیه عصاره درخت نیست. قابل ذکر است که منبع اصلی آن از یک درخت کاج فسیل شده می آید. فسیل شدن کهربا به دوره زمین شناسی سوم برمی گردد، به این معنی که کهربا حدود 50 میلیون سال پیش شکل گرفته است. این بدان معناست که سنگ های کهربایی حدود 50 میلیون سال پیش تشکیل شده اند. از آنجایی که کهربا از یک رزین نرم و چسبناک تشکیل شده است، کهربا اغلب حاوی ترکیبات گیاهی و حیوانی، اغلب پشه ها و سایر گونه های حشرات است. کهربایی که در درزهای زغال سنگ دیده می شود اغلب "رزین" نامیده می شود و نوعی که در درزهای زغال سنگ نیوزیلند وجود دارد "umbrite" نامیده می شود. کهربا یکی از سنگ های قیمتی ارگانیک است. کهربا، مروارید، مرجان و عاج رایج ترین انواع جواهرات ارگانیک هستند.
واژه کهربا از واژه پارسی میانه «انبار» گرفته شده است. این اصطلاح در ابتدا برای توصیف ماده سخت و مومی شکل موجود در روده نهنگ های عنبر استفاده می شد. از کهربا به دلیل خوشبو و جذاب بودن در تولید عطر استفاده می شود. در طول قرن چهاردهم، برای اشاره به این سنگ قیمتی، استفاده از کلمه کهربا به جای کهربا مرسوم شد. کهربا و کهربا اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند زیرا هر دو در ساحل یافت می شوند. اما آنها با تراکم متمایز می شوند. کهربا چگالی کمی دارد و در آب شیرین شناور است. جواهرات کهربا روی آب شیرین شناور نمی شوند، بلکه روی آب نمک می نشینند.
ساختار کهربا
فرآیند تولید کهربا با تبدیل رزین به کوپال انجام می شود. این روند به دلیل دمای بالا و فشار بالای رسوبات رزین ادامه دارد. قرار گرفتن در معرض گرما و فشار، ترپن ها را از بین می برد و باعث تجزیه و تحلیل رفتن آنها می شود. با گذشت زمان و مقاومت، رزین سخت شده و به کهربا تبدیل می شود. بسیاری از درختان رزین تولید می کنند، اما اکثر آنها به کهربا تبدیل نمی شوند. رزین چوب باید الاستیک بوده و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم باشد. بیشتر ظروف رزینی نمی توانند در برابر نور خورشید، باران و گرمای شدید مقاومت کنند.
تشخیص کهربا
برخلاف اکثر سنگ های رنگی که ساختار کریستالی دارند، ساختار کهربا نامنظم و بی شکل است. کهربا وزن مخصوص پایینی دارد، به این معنی که بسیار سبک است. چگالی کم کهربا آن را روی آب نمک شناور می کند. جایگزینی برای کهربا دشوار است زیرا چگالی بسیار کمی دارد. به طور کلی، اندازه کل یک سنگ قیمتی کهربا 5 قیراطی، 2.5 برابر اندازه زیرکون 5 قیراط (یکی از انواع سنگ های متراکم تر) است.

برای مشاهده و خرید دستبند کهربا اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی