وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سنگ آگاستیا به عنوان سنگ مقدس شناخته می شود و ادبیات سنگ شفابخش در مورد آن بسیار صحبت می کند.
عقیق مورد توجه خاص پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و معصومین (علیهم السلام) است و اهمیت آن در روایات بسیار مورد تأکید قرار گرفته است. خواص درمانی و شهودی فراوانی دارد و در گذشته امامان و پیامبران زیادی از این سنگ به عنوان الماس استفاده می کردند و بر خواص و اهمیت آن در گشایش زندگی و جلوگیری از بلایا تاکید می کردند.
این سنگ در یمن، هند، ایران و چین یافت می شود.


سنگ عقیق به دلیل اینکه سنگی بسیار متبرک است و خواص فراوانی دارد به عنوان سنگ مقدس شناخته می شود.
سنگ عقیق در رنگ های مختلف از جمله قرمز، زرد، آبی، نارنجی، سبز، مشکی، قهوه ای و ... موجود می باشد. هر کدام مزایای خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید:رزکوارتز چیست؟
در اسناد تاریخی می بینیم که این سنگ توسط پادشاهان باستانی پیدا شده و از آن برای تزئین لباس های خود استفاده می کردند. از قدیم الایام سنگ عقیق به عنوان سنگ محافظ شناخته شده و برای محافظت در برابر بلایا و حوادث استفاده می شود.
در اسناد دینی، احادیث و داستان‌های زیادی در مورد عقیق آمده است که غنای خواص عقیق را نشان می‌دهد.
در برخی روایات دینی آمده است که پوشیدن سنگ عقیق باعث افزایش طول عمر می شود.
بهترین عقیق از معادن یمن استخراج می شود و به همین دلیل است که عقیق یمنی (عقیق یمنی) کیفیت و ارزش بهتری دارد.
فرآیند استخراج عقیق از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و کار فشرده ای دارد. کلیپ کوتاهی در این رابطه تولید شده است که توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با مراحل استخراج عقیق یمن از معادن مختلف آن را مشاهده کنید.

بیشتر بدانید:چشم ببری چیست؟
عقیق انرژی زیادی دارد و علاوه بر آن هاله انرژی منفی را در محیط خود منعکس می کند. بنابراین توصیه می شود همیشه یک تکه سنگ عقیق در منزل یا محل کار خود داشته باشید.
برای بهره مندی از خواص بی شمار عقیق می توانید از آن به عنوان انگشتر، دستبند، مدال، تندیس، تسبیح، مروارید تک و ... استفاده کنید.
عقیق به مواد شیمیایی خاصی حساس نیست و به همین دلیل در صنعت نیز استفاده می شود.
انواع سنگ های عقیق در ادبیات سنگ درمانی معرفی شده و خواص بی شماری برای آن گزارش شده است. برخی از این مطالب در فهرست زیر جمع آوری و ارائه شده است:
خواص معنوی و فواید سنگ عقیق:
این سنگ انرژی های زمینی و معنوی را متعادل می کند و هماهنگی روحی و روانی را به ارمغان می آورد. از نوسانات خلقی ناگهانی جلوگیری می کند و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. همچنین باعث تقویت سایر قسمت های بدن، کاهش استرس و افزایش آرامش می شود. عقیق از چشم درد محافظت می کند، غم و اندوه را از بین می برد.
خواص فیزیکی و فواید سنگ عقیق:
عقیق برای تقویت معده، کلیه ها و کبد، مغز، قلب و دستگاه گوارش مفید است. همچنین برای سردرد و مشکلات عضلانی و فشار چشم مفید است و در دوران بارداری مناسب است. برخی از کتاب های سنگ درمانی می گویند که سنگ عقیق برای جلوگیری از خونریزی در زنان باردار نیز مفید است.

بیشتر بدانید:چاکرا چیست؟
نگهداری و نصب سنگ عقیق:
انواع سنگ عقیق را می توان هفته ای یک بار با آب جاری برای نگهداری آن شست و برای شارژ شدن سنگ آن را به مدت 2 ساعت در مقابل آفتاب یک یا دو بار در ماه قرار داد.

 

برای مشاهده و خرید دستبند ماداگاسکار اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی