وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رز کوارتز چیست؟ | نحوه استفاده از خواص رز کوارتز | تمیز کنید و شارژ کنید
در زیر قصد داریم تا شما را با زیباترین سنگ های رز کوارتز و تمام مزایای استفاده از آنها در زندگی روزمره آشنا کنیم. با کوکاکولا همراه باشید.
رز کوارتز چیست؟
رز کوارتز گونه صورتی از خانواده کوارتز است. به این سنگ "کوارتز شیشه ای" نیز می گویند.
این سنگ دارای رنگ صورتی بسیار روشن و شفافیت و درخشندگی شیشه است. سیستم کریستالی شش ضلعی است و در معادن کوارتز یافت می شود. کوارتز صورتی سنگ "عشق" و "شفقت" است.
رنگ قرمز رز کوارتز عمیق ترین احساسات قلب انسان را برمی انگیزد. این کریستال نرم و زنانه این قدرت را دارد که به عشق ناب اجازه جریان دهد. جای تعجب نیست که نام این سنگ نیز به معنای عشق جهانی است.
رز کوارتز سنگی بسیار جا افتاده با خواص درمانی و سرشار از هماهنگی و لطافت است. آنقدر ظریف که آرزو می کنی ای کاش همیشه به تو نزدیک بود یا حداقل جایی بود که بتوانی دوباره آن را ببینی.
این سنگ به شدت با چاکرای قلب و چاکرای گلو مرتبط است. اما قدرت این سنگ تنها به روابط عاشقانه مربوط نمی شود.


در عوض، نقاط قوت آن همه جنبه های عشق را شامل می شود، از بهبود روابط خانوادگی گرفته تا ایجاد روابط قوی تر با همسر و دوستان، و حتی عشق به خود و مراقبت از خود.
مانند تمام سنگ های باستانی و مورد احترام جهان، کوارتز در 800 سال قبل از میلاد توسط آشوری ها به عنوان یک سنگ گرانبها تبدیل شد.
از آن زمان، این کوارتز درخشان و نرم از تمدن های مختلف عبور کرده است. در میان یونانیان صلح ایجاد کرد، از علائم پیری در مصریان جلوگیری کرد و در روم باستان نماد مالکیت بود.
در واقع همه شهروندان به قدرت رحمت و شفقت این سنگ کمیاب و گرانبها اعتقاد داشتند.
مانند طلوع خورشید پس از طوفان، یا آفتاب بهاری پس از برف زمستانی، کوارتز رز رنگ‌های شگفت‌انگیزی دارد که هنر عشق از آن وام گرفته است.
برخی از کریستال های رز کوارتز بسیار کم رنگ و نرم هستند و برخی تقریباً بنفش رنگ هستند. این سنگ که به دلیل نرمتر بودن از ابریشم نامگذاری شده است، می تواند تیره، کدر یا مانند آب باشد.
در عنصر زمین و هفتمین عدد معنوی ارتعاش وجود دارد. رز کوارتز علاوه بر قدرت آرامش و اتصال زمین، یک راز است.
خاصیت رز کوارتز این است که قلب مهربان شما را با انرژی عشق و شفقت متحد می کند.
این سنگ در هر گوشه ای از جهان یافت می شود، از کوه های ژاپن گرفته تا جنگل های معطر وانیلی ماداگاسکار و سواحل برزیل و حتی داکوتای جنوبی.
رز کوارتز از کلمه یونانی "halos" به معنای "شیشه" به دلیل رنگ صورتی ملایم آن گرفته شده است.
این سنگ سرشار از افسانه است و با خدایان و الهه های عجیب و غریب در تاریخ از جمله آفرودیت و آدونیس قرار داده شده است.
رز کوارتز سرشار از مواد معدنی است و طبیعت مادر آن را با برکات فراوانی غنی کرده است و کاملاً واضح است که این سنگ می خواهد این هدیه را به کسانی بدهد که می خواهند قلب خود را التیام بخشند.
در زیر بیشتر به اسرار مقدس و خواص درمانی رز کوارتز خواهیم پرداخت.
خانه رز کوارتز
رز کوارتز با انرژی عشق، فراوانی و شادی خود، دنیا را در این روزهای سخت شفا می دهد.
خواص درمانی فیزیکی
این سنگ علاوه بر خواص درمانی شگفت انگیزی که برای روح دارد، خواص درمانی برای بدن نیز دارد.
کوارتز رز همراه با درمان قلب، تضمینی برای جلوگیری از حملات قلبی و لخته شدن خون، بهبود گردش خون و تقویت عضلات قلب شما تا حد ممکن است.
سوابق نشان می دهد که مادران باردار در دوران بارداری جذب این سنگ می شوند. گفته می شود رز کوارتز به دلیل قدرت انرژی زن، مادر و کودک را در برابر تمام مشکلات دوران بارداری محافظت می کند.
وقتی تازه مادران کوارتز رز را حمل می کنند، پیوندی پایدار بین مادر و فرزند ایجاد می کند و انرژی عشق و محبت مانند یک فواره جاری می شود.
علائم ذهنی و عاطفی
نام دیگری که رز کوارتز با آن شناخته می شود "سنگ قلب" است.

بیشتر بدانید:چشم ببری چیست؟
همانطور که قبلا ذکر شد، رز کوارتز ارتباط پیچیده ای با چاکرای قلب دارد و اغلب برای التیام درد قلب یا آسیب ناشی از زخم های عاطفی عمیق استفاده می شود.
همچنین این سنگ می تواند به کسانی که عمیقاً به دنبال عشق و محبت هستند کمک کند.
این عشق و علاقه همیشه شکلی از عشق رمانتیک نیست. این سنگ می تواند عشق و محبت را در همه ابعاد از جمله عشق به خود بدهد.
ویژگیهای فیزیکی
اگر چاکرای قلب شما مسدود شده باشد، ممکن است نشانه هایی از رفتار نامناسب را در روابط خود تجربه کنید.
مثلاً ممکن است بیش از حد وابسته، حسود و گاهی نسبت به خود و دیگران بی اعتماد شوید و فکر کنید که لایق عشق و محبت نیستید.
یکی از جالب ترین خواص درمانی رز کوارتز این است که قلب را به طور کامل باز می کند و هماهنگی و تعادل را باز می گرداند تا بتوانید احساس شادی کنید و از زندگی لذت ببرید.
یکی دیگر از مزایای رز کوارتز این است که دارای انرژی زنانه الهی است. گفته می شود این سنگ حامل هاله ای از مهربانی، آرامش و گرمی مادرانه است و همه این ویژگی ها و همچنین قدرت معنوی بسیار در درون این سنگ وجود دارد.
اگر احساس می کنید که باید یاد بگیرید چگونه آرام شوید، خودتان را درمان کنید و توانایی های زنانه خود را تقویت کنید، استفاده از رز کوارتز راه حلی است.
رز کوارتز، سنگ تولد ثور و ترازو
کوارتز رز با ثور مرتبط است. افرادی که تحت علامت ثور متولد شده اند توسط سیاره زهره اداره می شوند (مانند کوارتز رز!).
همه ما می دانیم که سیاره زهره با زیبایی، عشق، لذت طلبی و آرامش همراه است.
از آنجایی که رز کوارتز تمام این ویژگی ها و حتی بیشتر از آن را برای متولدین علامت ثور به ارمغان می آورد، مناسب ترین سنگ برای این افراد است. البته در کنار این، کمی دمدمی مزاجی هم به همراه دارد!
این جواهر می داند که به دلیل سرسخت و سرسختی که دارد، گاهی اوقات می تواند به دردسر مردم ثور تبدیل شود! از این رو، مهربانی و شفقت را نیز در آنها به تعادل می رساند!
متولدین علامت میزان نیز می توانند از رز کوارتز به عنوان سنگ تزئینی مناسب ماه تولد خود استفاده کنند.
این سنگ کمک می کند تا افکار خود را به واقعیت نزدیک کنید و از خیال پردازی های سطحی در مورد عشق دست بردارید.
ترازوها همیشه در تلاش هستند تا راهی برای ایجاد تعادل در احساسات خود بیابند و رز کوارتز سنگ فوق العاده ای است که می تواند به رسیدن به این هدف کمک کند.
موارد استفاده از رز کوارتز
سنگ قلب باید همیشه نزدیک شما باشد تا مطمئن شوید که سیم قلب شما یک نت بلند و واضح می نوازد.
چه از این سنگ در روش های فنگ شویی و چه به عنوان تزئین استفاده کنید، همیشه باید سعی کنید ارتباط نزدیکی با این سنگ صورتی زیبا ایجاد کنید.
نکاتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت برای علاقه مندان به استفاده حداکثری از خواص درمانی الهی این سنگ زیبا مفید خواهد بود.
تعمیر و نگهداری در منزل و محل کار
استفاده از رز کوارتز در علم فنگ شویی بسیار رایج است. از آنجایی که اتاق خواب محیط حساسی است و در آن عشق یا محبت ایجاد می شود، اغلب توصیه می شود که این سنگ را روی محراب بلند اتاق خواب قرار دهید.
بیرون از اتاق خواب، می توانید این سنگ را در وسط خانه یا محل کار خود قرار دهید. جایی که انرژی خوب و عشق خالص می تواند در محیط پخش شود.
رز کوارتز با دنیای عشق و زیبایی همراه است و در میان مصریان باستان به عنوان سنگی ویژه برای درمان بیماری های مربوط به پیری شناخته می شد.
برای استفاده از این سنگ در روال زیبایی خود، یک کریستال شکسته و چند گلبرگ رز را در یک کاسه یا لیوان پر از آب تمیز و شفاف قرار دهید.
ظرف را برای چند ساعت در آفتاب قرار دهید تا تمام قدرت رز کوارتز در آب نفوذ کند.
سپس آن آب را در یک بطری اسپری بریزید و صبح و شب روی صورت خود اسپری کنید.

بیشتر بدانید:خواص سنگ آمیتیست
به عنوان زیور آلات تزئینی
اگر می خواهید عشق، شادی و شفا را جذب کنید، آن را در قالب جواهرات به پوست خود نزدیک کنید.
استفاده از این سنگ به عنوان گردنبند یا دستبند بهترین راه برای آوردن این سنگ به دنیای شماست. به خصوص اگر رنگ های مکمل با انرژی زنانه اضافه کنید.
اگر به دنبال سنگ های دیگری برای جفت شدن با رز کوارتز خود هستید، آمتیست را امتحان کنید. آمتیست با ارتعاشات تسکین دهنده و اتصال به چاکرای تاج، همدم نهایی روح شماست.
کوارتز شفاف نوع دیگری از کوارتز است که می تواند عشق شما و عشق بی قید و شرطی که رز کوارتز به ارمغان می آورد را دو چندان کند.
نحوه تمیز کردن و شارژ مجدد رز کوارتز
از رز کوارتز همانطور که قلب خود را می خواهید محافظت کنید و آن را خالص نگه دارید تا قدرت خود را حفظ کند و عشق را پیوسته وارد زندگی شما کند.
از رنگ آمیزی، تمیز کردن و شستشو با آب چشمه، همه می توانند انرژی شفابخش رز کوارتز شما را حفظ کنند.
از آنجایی که این سنگ دارای انرژی زنانه است، انرژی آن به راحتی در نور ماه شارژ می شود. زیرا هر دو با طبیعت مادر هماهنگ هستند و هر دو دارای انرژی یین هستند.
این بدان معنی است که رز کوارتز می تواند تمام انرژی زنانه ارسال شده توسط ماه را جذب کند. در شب که ماه در اوج خود است، کوارتز رز خود را در بیرون زیر نور آن قرار دهید.
این سنگ نیز مانند تمام سنگ ها باید از تجمع انرژی رها شود تا ارتعاشات آن به حالت طبیعی خود بازگردد.
این امر به ویژه پس از چندین جلسه درمانی مهم است. رز کوارتز را با سه قاشق غذاخوری نمک در آب خیس کنید.
راه دیگر برای شارژ مجدد رز کوارتز، پاکسازی آن با مریم گلی و حذف ارتعاشات منفی با استفاده از تکنیک های سنتی پاکسازی روانی است.

 

برای مشاهده و خرید دستبند آمیتیست،چشم ببری و رزکوارتز اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی