وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع سنگ های هفت چاکرا چیست؟
در پاسخ به این سوال که هفت چاکرا چیست، باید بگوییم که هفت چاکرا در بدن نام های متفاوتی دارند و سنگ هایی که برای چاکراها استفاده می شود نیز نام های مختلفی دارند که هر کدام با چاکراهای خاصی مرتبط هستند.
گاهی اوقات افرادی را می بینید که به دنبال سنگ های مربوط به چاکراها هستند. یعنی به اشتباه معتقدند هفت سنگ وجود دارد که هر کدام با یک چاکرا مرتبط است. اما این درست نیست.
باید گفت که چاکراها دارای سنگ های زیادی هستند که روی چاکراها اثر مثبت می گذارند. بنابراین، اگر به دنبال سنگ مناسب برای خود هستید، نباید به دنبال سنگ هفت چاکرا باشید. در عوض باید سنگ های او را پیدا کنید و سنگ مورد نیاز را از آنها بگیرید.


برخی از سنگ ها فقط مختص یک چاکرا نیستند و گفته می شود که چندین چاکرا هستند. اگر آنها را با هم استفاده کنید، می توانند تأثیر مثبتی بر چاکراهای مرتبط داشته باشند.
توجه به این نکته ضروری است که در مورد انواع سنگ چاکرا و مواردی از این دست اطلاعات داشته باشید. وارد سایت طب سنگ شوید و آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.
نمودار سنگ هفت چاکرا را چه سنگ هایی تشکیل می دهند؟
همانطور که در بالا ذکر شد، هر چاکرا سنگ های مخصوص به خود را دارد که می توان آنها را در جدول طبقه بندی کرد. بنابراین، سنگ های هفت چاکرای اول قرمز هستند که عبارتند از:
چاکرای اول:
یاقوت قرمز، مرجان، یاقوت کبود، یشم، عقیق قرمز، گارنت، جاسپر قرمز
چاکراهای دیگر:
تمام سنگ های پرتقال شامل: عقیق آتشین، عقیق آتشین، یشم پرتقال، کهربا، سیترین، توپاز
چاکرای سوم:
تمام سنگ های زرد طلایی شامل توپاز، یاقوت زرد، عقیق زرد، سیترین و کهربا هستند.
چاکرای کوارت:
تمام سنگ های سبز عبارتند از: سبز، سبز، مرکزی، فیروزه ای
چاکرای پنجم:
تمام سنگ های آبی شامل: یاقوت کبود آبی، آکوامارین، فیروزه آبی، عقیق آبی، لاجورد، آمازونیت
چاکرای ششم:
لاجورد، عقیق آبی، کلسیت آبی، آمازونیت، چشم ببر
چاکرای هفتم:
آمتیست، امیترین، الماس، کوارتز، یشم
این سنگ تعادل چاکرا را تقویت می کند
خواص سنگ های هفت چاکرا با توجه به نوع و اندازه سنگ متفاوت است. قبل از خرید این محصول باید بدانید که برای چه هدفی سنگ چاکرا را خریداری می کنید.

بیشتر بدانید: تفاوت های بین نیم ست های نقره چیست
معمولاً وقتی از طیف رنگ صحبت می کنیم، به هفت رنگ روشن رنگین کمان فکر می کنیم. سنگ های هفت چاکرا یکی از سنگ های خالصی است که قلب را جذب می کند.
وقتی از سنگ انرژی می گیرید، مانند ابریشم است که پوست را می پوشاند و احساسات را آشکار می کند. هفت سنگ چاکرا مرموز، خاص، مدرن، طبیعی و غیرعادی هستند.
رنگ‌های نوری که ما از آنها صحبت می‌کنیم به‌عنوان انرژی‌های بی‌نهایت روی زمین، در جهان و فراتر از آن وجود دارند و همیشه در حال ارتعاش هستند. این رنگ ها نیز وارد زمین می شوند و انرژی مثبت کیهانی را به بدن ما می آورند. به این ترتیب تعادل ایجاد می کنند.
به این ترتیب بیماری های ما برطرف می شود. وقتی می خواهید از چاکرا درمانی استفاده کنید باید از بهترین سنگ ها استفاده کنید. به طور کلی انرژی ساطع شده از سنگ های شفاف و تمیز بهترین است.
نکاتی برای استفاده از سنگ هفت چاکرا
نکاتی که در استفاده از سنگ های هفت چاکرا باید به آن توجه داشت این است که این سنگ ها باید قبل از استفاده تمیز شوند. زیرا این سنگ ها علاوه بر انتقال انرژی، عناصر مضر و حتی امواج منفی را از بدن شما دفع می کنند و شما را پاکسازی و حمایت می کنند.
گفته می شود وجود سنگ های کریستالی باعث افزایش درخشندگی هاله شما می شود و به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کند. لباس زیر ابریشمی نیز می تواند دارای سنگ های کریستال باشد. به خصوص برای نوزادان تازه متولد شده. راه دیگری برای خلاص شدن از شر انرژی منفی زمانی که می ترسید، عصبانی یا عصبانی هستید توصیه می شود.
حلقه های نزدیک
ناراحتی، استرس یا عصبانیت می تواند جریان انرژی را در چاکراهای شما مسدود کند. این انسداد باعث ایجاد حالت عدم تعادل در بدن، روح و ذهن می شود. زیرا چاکراها به رویدادهای خارجی واکنش نشان می دهند و تحت تأثیر این رویدادها باز یا بسته می شوند. سنگ های نیم چاکرا انواع زیادی دارند و می توانید در سایت طب سنگ مشاهده کنید.

برای خرید و مشاهده دستبند هفت چاکرا اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی