وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ست چیست؟
یک مجموعه طلا باید حداقل سه قسمت (گاهی اوقات دو قسمت) داشته باشد. دارای گردنبند و گوشواره و دستبند و انگشتر مانند ست طلا کامل و تمامی این قطعات و محصولات یکسان و با کیفیت می باشد. برخی از ست ها را نمی توان به صورت تکی خریداری کرد و باید کل مجموعه را یکجا خریداری کنید! علاوه بر این، کت و شلوارها برای مجالس رسمی و رسمی مناسب هستند و همچنین با بهترین طراحی ساخته شده اند. اما اخیراً اینطور نیست و لباس ها ظاهر اسپرت تری دارند و می توان آن را هر روز و نه لزوماً برای مهمانی های رسمی پوشید!


نیم ست چیست؟
نیم ست یک ست طلا 2 یا 3 تایی است که شامل یک گردنبند با گوشواره یا یک گردنبند با دستبند یا یک گردنبند با انگشتر و ... بسیاری از انواع دیگر ...! اساسا نیم ست اسپرت تر از ست کامل است و طراحی مینیمال تری نسبت به ست کامل دارد و به دلیل اجزای کمتر هزینه کمتری نیز دارد.
تفاوت ست و نیم ست!
اولین تفاوت همانطور که می دانید در تعداد قطعات است. یک نیمه بازی 2 تا 3 جزء دارد اما یک بازی و یک بازی کامل باید بیش از 3 جزء داشته باشد.
تفاوت دوم الگو و سبک است. به طور کلی گردنبندهای ست به صورت مهره و زنجیر هستند که از یکدیگر جدا نمی شوند، اما نیم ست ها، زنجیر و میله ها از یکدیگر جدا می شوند. البته این تفاوت مثل قبل نیست!
سومین تفاوت در نوع قفل است که معمولاً هر قفل محکم‌تر و ارزشمندتر است.
چهارمین تفاوت، تفاوتی است که در تعریف ست و نیم ست آمده است. همانطور که گفتیم نیم ست بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است و مینیمال و همچنین اسپرت تر است و همه ست ها رسمی تر و با طراحی خاص ساخته شده اند.

بیشتر بدانید: چند نکته جالب در مورد عقیق
پنجمین و آخرین تفاوت تفاوت قیمت ست یک و نیم است. نیم ست آشکارا ارزان تر و راحت تر از یک ست کامل است. چون قطعات کمتر است.
و در نهایت…
امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم.
تمامی عکس ها و محصولات استفاده شده در این مقاله توسط گالری طلای سینجگ ارائه شده است. گالری Talai Sinjag از طلای جامد 18 عیار و طرح های خلاقانه طراحان برای خلق چیزی بیش از طلا استفاده می کند. برادران، در دستان شما، در قلب شما، در گوش های شما تا ابد طلا...!

برای خرید انواع ست و نیم ست اینجا کلیک کنید؟

  • ۰۱/۰۹/۱۰
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی