وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دستگیره یا دستگیره کابینت خطی؟
شکل دسته های دستگیره مشخص است و نیازی به توضیح ندارد. دستگیره های خطی به دسته هایی نیز گفته می شود که به صورت افقی یا عمودی به صورت خط کوتاه یا بلند روی کابینت قرار می گیرند. گاهی به این نوع دستگیره کابینت، دسته دو پیچی نیز می گویند زیرا با دو طرف در ابتدا و انتهای دسته به بدنه کابینت متصل می شوند.
از این دسته می توان به عنوان دستگیره کابینت ممبران، کابینت شیشه ای، کابینت ام دی اف و کابینت فلزی استفاده کرد.


دستگیره را انتخاب کنیم یا دسته خطی؟
هیچ قانون روشنی در مورد این سوال وجود ندارد. گزینه دیگر استفاده از دستگیره های دستگیره در درب کابینت و انتخاب دستگیره برای خطوط کشو است. کشوهای با دسته های خطی باز و بسته شدن آسان تر و کاربردی تر هستند زیرا همه انگشتان می توانند آنها را درگیر کنند. گاهی اوقات کشوها مشکل هستند و این ویژگی دستگیره های خطی می تواند مفید باشد.
در مدل های قدیمی، دستگیره های کابینت اغلب انواع دستگیره ها بود (در آن زمان انتخاب دستگیره کابینت محدود بود). ما این را توصیه نمی کنیم، زیرا باعث می شود کابینت کمی قدیمی به نظر برسد.
انتخاب همه دستگیره ها روی کابینت ها به طور خطی مدرن تر است، اما انتخاب تمام دستگیره ها به صورت خطی برای آشپزخانه های کلاسیک مفیدتر است.
برای خطوط دستگیره باید به راهنمای نصب توجه کنید! همه چیز را حدس بزنید؟ کشوهای افقی و درهای عمودی؟ اگر مدل دوم مال شماست دسته های بزرگ انتخاب نکنید!
دسته های مستطیلی یا منحنی؟
برای پاسخ به این سوال به آشپزخانه خود و طراحی آن نگاه کنید. آیا کمد لباسی دارید که تیز و زاویه دار به نظر برسد یا منحنی و براق به نظر برسد؟ عملکرد کابینت را با توجه به ساختار کابینت انتخاب کنید.
نمونه ای از کابینت با سبک مستطیلی: درهای تخت، سطح مستطیلی، رویه ساده، تاج ساده بدون منحنی، طرح کابینت خطی.

بیشتر بدانید:  سنگ فیروزه چیست؟
در تصاویر بالا یکی از بهترین نمونه های دستگیره خطی را مشاهده می کنید که نمونه دیگری از کار یک نجار ساختمانی دیگر سلام است. دستگیره های افقی بلندتر هستند زیرا از چند نقطه مختلف کنار کابینت باز می شوند و فرقی نمی کند در سمت چپ یا راست کشو بایستید، می توانید با نیروی بسیار کمی در کشو را باز کنید. .
نمونه هایی از کابینت با سبک منحنی: طراحی منحنی کلاسیک، سطوح درب غیر مسطح و کوسنی شکل، تاج منحنی، طرفین پانل کابینت منحنی، پلان های کابینت منحنی.
دسته بندی های متناسب با کمد لباس شما را ببینید. ممکن است برخی از ویژگی های هر دو دسته را داشته باشد. مشکلی نیست، به دنبال ویژگی های اضافه تر هستید؟ سپس دستگیره های منحنی را برای کابینت های سبک منحنی و دستگیره های مستطیلی را برای کابینت های مستطیلی انتخاب کنید.
می توانید کمی با این مفهوم بازی کنید. به عنوان مثال: ممکن است یک دسته مستطیلی با منحنی برای سبک مستطیلی و یک کابینت با عناصر منحنی (مثلاً در گوشه دسته) انتخاب کنید.

برای مشاهده و خربید انواع دستگیره استیل کابینت روی لینک زیر بزنید.

https://afrangstore.com/cat/steel-cabinet-handle/

  • ۰۱/۰۹/۰۸
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی