وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با انواع فایل هایی که باز می شوند آشنا شوید:
فایل اسلاید فلزی: این مدل فایل فلزی معمولا در محیط های اداری و در دپارتمان های بایگانی استفاده می شود. دلیل استفاده از فایل های فلزی در ادارات این است که می توانند در برابر بلایای طبیعی مانند سیل، آتش سوزی و زلزله مقاومت کنند و اسناد داخل آن آسیبی نبیند و همچنین می توانند قفل شوند و اسناد محرمانه را با خیال راحت ذخیره کنند. رها کردن
فایل کشویی چوبی: این نام دیگر مدل کشو است و بیشتر در اتاق خواب استفاده می شود. به راحتی می توانید لوازم آرایشی خود را در آن قرار دهید.
فایل اسلایدر پلاستیکی: این فایل عمدتاً در آشپزخانه استفاده می شود و می توان از آن برای نگهداری وسایل راحت آشپزخانه استفاده کرد. این مدل نسبت به مدل های دیگر شست و شوی راحت تری دارد، سبک و جابجایی آسانی دارند.


یکی دیگر از کاربردهایی که می توان از فایل های پلاستیکی در اتاق کرد استفاده از جای مناسب برای وسایل کودک مانند وسایل کوچک و دستی، افزایش نظم اتاق و جلوگیری از بودن آنهاست. . از برداشتن اسباب‌بازی‌ها یا گذاشتن آن‌ها در کشوهای پرونده جلوگیری می‌کنید.
فایل ها و چرخ ها
یکی از انواع فایل های اداری فایل روی چرخ می باشد که برای جابجایی آسان این محصول طراحی شده است. طراحی اولیه این دسته هیچ تفاوتی با مدل های دیگر ندارد و به جای پایه فقط از چرخ استفاده شده است. در خرید فایل چرخ دار دو نکته مهم است، اولاً کیفیت چرخ ها باید خوب باشد تا در هنگام حرکت و برخوردهای شدید وزن را تحمل کند و نشکند. رینگ های فلزی در مقایسه با رینگ های پلاستیکی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و در این قسمت از فایل چرخ بهتر است در هنگام سفارش و یا آماده سازی دقت شود.

بیشتر بدانید: آبچان چیست و برای چه کارایی دارد؟
آنچه در مورد وزن لغزنده ها مهم است، نوع استفاده از آنها است. در هنگام خرید باید به این نکته توجه ویژه ای داشت. حتی اگر مقداری هم داشته باشد، با یک ضربه خفیف می توان آن را واژگون کرد.
فایل های فلزی یکی از قدیمی ترین انواع فایل های اسلاید هستند که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تولید و عرضه این مدل به دلیل طراحی قدیمی، وزن زیاد و عدم تطابق با دکوراسیون داخلی کاهش یافت و در ارگان های دولتی مورد استفاده فراوان قرار گرفت. یکی از مشکلات فایل های کشویی فلزی، تنوع بسیار محدود رنگ است که برای طراحی داخلی مشکل ایجاد می کند.

برای مشاهده و خرید انواع جعبه کشویی اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۷
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی