وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آبچکان چیست؟
همانطور که از نام این محصول پیداست برای خشک کردن و حذف آب بعد از شستشو استفاده می شود. این وسیله که محصولی مهم برای هر آشپزخانه ای است دارای ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد و بر این اساس خریدی ایده آل انجام داد.
- نحوه تمیز کردن
نحوه شستشو و تمیز کردن این محصول نیز مهم است. در تماس با ظروف پخت و پز، خود این محصول به مرور زمان از حالت تمیز اولیه خود کاسته می شود. بنابراین مهم است که بتوانید آن را به راحتی و با ابزار مناسب تمیز کنید.


در این راستا برخی از محصولات دارای طرح ها و انحناهای خاصی هستند که در نواحی شستشو نمی شوند. بنابراین در هنگام خرید باید تمام سطوح آن را با دقت نگاه کرد و از هر طرف آن را بررسی کرد.
- امکانات
هر دستگاهی در کنار خدماتی که قرار است ارائه کند، ویژگی هایی نیز دارد که می تواند اولیه یا ثانویه باشد. به عنوان مثال در سینک ظرفشویی گاهی اوقات جایی برای قرار دادن لیوان می بینیم که در نوع خود جالب و مفید است.
یا به عنوان مثال دیگر برخی از ناودان ها دارای شیب هستند به طوری که پس از خروج آب از ظروف، این آب به سمت محل هدایت می شود.
- قابل اتصال به سینک
نکته دیگری که در خرید سینک باید به آن توجه کنیم امکان اتصال آن به سینک است. این ویژگی به ما این امکان را می دهد که فضای بیشتری داشته باشیم و این محصول را در مکان های دیگر قرار ندهیم.
البته این ویژگی بیشتر به زنگ زدگی این محصول نسبت به ویژگی های قبلی مربوط می شود; زیرا این مکان نسبت به جاهای دیگر دسترسی بیشتری به آب دارد و سیل باید کاملاً عاری از زنگ باشد.

بیشتر بدانید: لولا کابینت چیست؟ به همراه نوع های آن
انواع ظروف آب
این محصول در مدل های مختلف موجود می باشد. مثال اول همان آلویی است که به سینک وصل شده است که فضای کمتری را اشغال می کند.
مورد بعدی چاه تخته راه راه است، ظرفیت بالایی دارد و می توان طرح ها و ظروف مختلف را روی آن قرار داد.
مدل سینی یکی دیگر از مدل های این محصول است که می تواند آب اضافی را روی سطح خود جمع کرده و از ریختن آن بر روی سطوح جلوگیری کند.
نتیجه نهایی
آبپاش ها ابزار بسیار مهم و مفیدی هستند. این ظروف را می توان به راحتی در نزدیکی سینک یا روی قفسه قرار داد و می توانید آب اضافی ظروف را پس از شستن از روی این ظروف خارج کنید.

برای خرید و مشاهده انواع آبچکان اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی