وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دومین مورد مناسب از طریق سرمایه گذاری

دومینیکا پاسپورت یکی از بهترین برنامه های شهروندی و پاسپورت با سرمایه گذاری است. ایرانیان و برخی کشورها محدودیتی در تعداد این گونه برنامه ها دارند و در حال حاضر تعداد کمی از این برنامه ها در دسترس ایرانیان است. دومینیکا با شرایط ویژه برای ایرانی ها انجام می شود. با این حال، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که برای هر یک از برنامه ها از طریق نمایندگان مجاز درخواست می کنند. دولت ها نمایندگان ویژه ای را برای این برنامه ها تعیین کرده اند. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی 7 کشور جهت اخذ تابعیت و گذرنامه از طریق سرمایه گذاری می باشد. برای مشاوره رایگان و بررسی اجمالی بهترین مدل ها و گزینه های شرلی بر اساس نیاز خود با ما تماس بگیرید. هدف ما انتخاب بهترین گزینه برای هر فرد با توجه به پیش نیازها، اهداف و نیازهای اوست.


به بیش از 135 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنید. داشتن اعتبار پاسپورت در دستان شما تحرک و آزادی اجتماعی بیشتری ایجاد می کند. دومینیکا اخیراً توافق نامه ای را با چین در مورد سفر بدون ویزا امضا کرد (در دسامبر 1400)، به این معنی که شهروندان دومینیکا دارای گذرنامه هایی هستند که به آنها اجازه می دهد بدون ویزا به شنگن، انگلیس، سنگاپور، چین و غیره سفر کنند.
چرا می گوییم دومینیکا بهشت ​​مالیاتی است؟
دریافت پاسپورت دوم راه حلی عملی برای بسیاری از محدودیت های مالی و دسترسی به بازارهای جهانی است. که فرصت های زیادی مانند ساده سازی فرآیند افتتاح حساب در بانک های معروف بین المللی، یافتن موقعیت در یک تجارت جدید و ارتقای جایگاه آن در جهان را ارائه می دهد. دیگری است. از فرصت هایی که با دریافت پاسپورت دومینیکن باز خواهید کرد. یکی دیگر از مواردی که پاسپورت دومینیکا را بسیار جذاب و ارزشمند می کند، طیف گسترده معافیت های مالیاتی است. دومینیکا با بیش از 90 کشور یک توافق مالیاتی هماهنگ دارد، به این معنی که اگر شرکتی را در دومینیکا (Main Compnay) ثبت کنید، این شرکت یک دفتر نمایندگی (Offshore Compnay) در کشورهای اروپایی، انگلستان، خاورمیانه، امارات، شمال افتتاح می کند. . آمریکا، آمریکا، کانادا و بیشتر آمریکای جنوبی و در مجموع بیش از 90 کشور جهان، مالیات مربوط به درآمد این شرکت ها دارای معافیت های مالیاتی زیادی خواهد بود. ساکنانی که از برنامه معافیت مالیاتی دومینیکا بهره مند می شوند مشمول مالیات بر درآمد خارج از دومینیکا نیستند. مگر اینکه کسی تصمیم بگیرد در دومینیکا زندگی کند. علاوه بر این، ساکنان جدید از مالیات دارایی، ارث یا عایدی سرمایه معاف هستند. معافیت های مالیاتی دومینیکا یک برنامه مالیاتی ساده و انعطاف پذیر است که آن را به یک راه حل ایده آل برای کسانی که به دنبال دریافت پاسپورت دوم هستند تبدیل می کند.

بیشتر بدانید: دومینکا در کجا قرار دارد؟

دومینیکا، بهشت ​​مالیاتی
مزیت مالیاتی برای افراد غیر مقیم دومینیکا
ساکنان دومینیکا موظف به پرداخت مالیات بر درآمد بین المللی خود هستند، در حالی که افراد غیر مقیم (مانند ایرانیان دارای پاسپورت دومینیکا) مالیات پرداخت نمی کنند و تنها در صورت کسب درآمد در دومینیکا مشمول مالیات بر سود حاصل از منابع داخلی در دومینیکا می شوند. . دومینیکا پرداخت پول بسیاری از افراد ثروتمند کشور از جمله تجار، کارآفرینان و حتی افراد مشهور سینما و ورزش از این روش برای افزایش درآمد خود استفاده کردند.در برنامه معافیت مالیاتی دومینیکا مالیات مسکن وجود ندارد. با این حال، هزینه های مدرسه محلی باید هر ساله توسط صاحبان املاک پرداخت شود و این مبلغ به موقعیت و نوع محل خانه یا آپارتمان شما بستگی دارد. به طور متوسط، میزان این آموزش محلی 1.27 درصد ارزش بازار املاک و مستغلات است. توجه به قوانین مالیاتی کشوری که می خواهید شهروند آن شوید، شما را به تصمیم بهتری می رساند و در این امر می توانید از اندیشمندان و مشاوران مستمر ما بهره مند شوید.
خرید مسکن از طریق سرمایه گذاری
بسیاری از کشورها مانند اروپا، کانادا، آمریکا و غیره. ارائه اقامت به نامزدهای خارجی از طریق سرمایه گذاری عضویت. اما برای سرمایه گذاری و کسب این اقامه معمولاً باید در آن کشور حضور داشته باشید و اقامه داشته باشید. و بعد از مدتی بسته به کشور مقصد می توانید برای شهروندی اقدام کنید. اما معمولا این روش زمان زیادی می برد و شرایط خاصی برای اخذ تابعیت دارد. بسیاری از کشورها تحت این شرایط به شما اقامت می دهند. برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: دومینکا در کجا قرار دارد؟
تابعیت با سرمایه گذاری به دست می آید
برخی به دنبال شرایط زندگی بهتر و تحرک بیشتر برای سفر هستند. داشتن پاسپورت دوم با اعتبار بیشتر از محل تولد شما می تواند پله ای برای مهاجرت خانواده و فرزندان شما باشد و این پاسپورت معتبر به شما این امکان را می دهد که امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها با وضعیت متفاوت را بررسی کنید. بیایید با هم یک تجارت خارجی انجام دهیم و یک تجارت راه اندازی کنیم. یا یک حساب بانکی بین المللی برای انتقال پول خود داشته باشید… .. بسیاری از مزایای دیگر که افراد زیادی را به انجام همین کار تشویق می کند. با این حال، به طور کلی، مشتریانی که پاسپورت دوم می خواهند، قصد زندگی در کشور دیگری را ندارند یا می خواهند خانواده و فرزندانشان به جای دیگری بروند، اما خود متقاضی اصلی قصد زیادی دارد که به راحتی در سفر کار کند و می خواهد شروع کند. خود او برای کار. تجارت ایرانی آسان برای مدیریت.
برای هر تصمیمی که می گیرید لازم است شرایط و پرونده خود را به دقت بررسی کنید تا با توجه به اهداف و شرایطی که وجود دارد بهترین انتخاب را در اختیار شما قرار دهیم شرایط و بررسی دقیق هر فرد بهترین مسیر را برای داوطلبان پیشنهاد می کند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://bayatgroupe.com/blog/%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c/

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی