وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دومینیکا یک جزیره عالی برای سرمایه گذاری، خرید ملک و در نهایت گرفتن پاسپورت است. این جزیره با آب و هوای فوق العاده می تواند مکانی عالی برای زندگی باشد، بنابراین اگر می خواهید خانه ای در جزیره بخرید، بهتر است نکات و ترفندها را به بهترین نحو بررسی کنید. در مقاله ای دیگر به معرفی شرایط خرید خانه در دومینیکا می پردازیم.


خرید ملک در دومینیکا
یکی از موضوعات مهم ملک و خانه است که یکی از بهترین راه های خانه داری است. این را باید به خوبی بدانید که اکثر افرادی که قصد خرید در این جزیره را دارند به دنبال خانه دومینیکا هستند و همچنین باید بدانید که پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین پاسپورت های دنیاست.
شرایط خرید ملک در دومینیکا
خرید ملک همیشه یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هاست که هنگام خرید ملک باید موارد و نکات زیادی را به دقت بررسی کنید. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا را دارید باید شرایط خرید ملک را بررسی کنید تا در زمان خرید دچار مشکل نشوید.
ارائه پاسپورت
یکی از مهم ترین مدارکی که همراه خود خواهید داشت پاسپورت است که باید آن را ارائه دهید.
سوابق مالی
فردی که می خواهد در دومینیکا زمین بخرد باید تمام مدارک خود را در کشورش پذیرفته شود و در دومینیکا حساب بانکی باز کند تا بتواند سرمایه خود را به حساب واریز کند.
متن ترانه
یکی از مهمترین موارد در فرآیند خرید ملک، گواهی پیشینه است. شخصی که قصد خرید ملک را دارد باید تجربه قبلی در کشور خود یا دومینیکا نداشته باشد و سند خود را ارائه دهد.
تایید نامه از مشاور املاک
برای گذراندن تمامی مراحل خرید ملک بصورت قانونی و بدون مشکل باید به مشاور املاک مراجعه کرد.

بیشتر بدانید:چه فرق هایی بین دومینیکن و دومینیکا وجود دارد؟
هزینه خرید املاک و مستغلات در دومینیکا
یکی از مهم ترین قسمت های خرید ملک آگاهی از هزینه های آن است، بهتر است قبل از هر اقدامی تمامی هزینه ها را به بهترین شکل ممکن بررسی کنید. شما باید بسیار آگاه باشید که این هزینه ها ممکن است بسته به شرایط و دارایی شما متفاوت باشد. به طور کلی، طبق قانون دومینیکا، هر سرمایه‌گذاری باید ملکی به ارزش حداقل 200000 دلار خریداری کند و آن ملک را به مدت پنج سال نگه دارد. از این طریق می تواند برای خود و خانواده اش اقامت بگیرد.
اخذ اقامت دومینیکا پس از خرید خانه
لازم است بدانید که پس از خرید ملک در دومینیکا می توانید برای اقامت موقت و پس از 5 سال می توانید برای شهروندی اقدام کنید.
الزامات خرید ملک در جمهوری دومینیکن
مانند هر کشور دیگری، دومینیکا نیز مجموعه ای از شرایط و قوانین خاص خود را دارد که هر سرمایه گذار باید قبل از خرید ملک بداند و از آن آگاه باشد.
حداقل 18 سال سن داشته باشد
داشتن پول مورد نیاز برای خرید ملک
برای داشتن سلامت جسمانی کامل
گواهی پیشینه بدی وجود ندارد
تمهیدات لازم برای پرداخت هزینه های زندگی
مزایای خرید مسکن با خرید ملک
یکی از مهم ترین دلایل افراد برای اخذ اقامت دائم و تابعیت دومینیکا، مزایا و شرایط ویژه و عالی است که این کشور برای آنها در نظر گرفته است. اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید بهتر است این موارد را به خوبی بررسی کنید تا مزایا و ویژگی های اخذ اقامت دومینیکا را توضیح دهیم.
روند درخواست را تسریع کنید
مزیت بزرگ دومینیکا این است که درخواست ها به سرعت بررسی می شوند که معمولاً 3 تا 6 ماه برای درخواست شهروندی طول می کشد.

بیشتر بدانید:لوسیا چه مکان های گردشگری ای دارد؟
درخواست برای پاسپورت دوم انجام نشد
یکی از مزایای بسیار کارآمد و مفیدی که می تواند برای شما بسیار مفید باشد این است که کل فرآیند درخواست پاسپورت دوم را می توان به راحتی از راه دور انجام داد. سرمایه گذاران طبیعی می توانند درخواست های خود را از طریق نمایندگان خود پردازش کنند.
بدون ویزا از کشورهای مختلف دیدن کنید
یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد دومینیکا این است که می توانید از 144 کشور بدون ویزا دیدن کنید. کشورهایی که می توان بدون ویزا از آنها بازدید کرد چین است، بریتانیا و...
برای اخذ تابعیت دومینیکا در دومینیکا زندگی کنید.
در مورد کشور دومینیکا، باید به خوبی بدانید که افرادی که تابعیت دومینیکا را از طریق سرمایه گذاری کسب می کنند، نیازی به اقامت در دومینیکا ندارند.
نکاتی برای خرید ملک در دومینیکا
نکات خاصی در رابطه با خرید ملک وجود دارد که باید اطمینان حاصل کنید که در فرآیند خرید ملک با مشکلی مواجه نشوید. حتما باید ملک را از یک کارگزار مورد تایید دولت خریداری کنید. باید به خاطر داشته باشید که استخدام وکیل مناسب بسیار مفید و کاربردی است زیرا در تمام مراحل به شما کمک زیادی می کند.
در دومینیکا مالیات بر دارایی وجود ندارد و فقط باید سالانه مالیات شهرداری را به شهرداری بپردازید. لازم به ذکر است که شما باید ملک خریداری شده را به مدت پنج سال نگه دارید و سپس می توانید ملک خود را بفروشید. ثبت ملک به نام خریدار در دومینیکا تقریباً 19 تا 65 روز کاری طول می کشد.
خلاصه
در این مقاله سعی کرده ایم نکات زیادی را در هنگام خرید ملک در دومینیکا برای شما در نظر بگیریم. مواردی مانند الزامات خرید زمین، هزینه خرید زمین، مزایای اخذ اقامت دومینیکا و بسیاری موارد دیگر که بهتر است قبل از سرمایه گذاری بررسی کنید تا هنگام خرید زمین دچار مشکل نشوید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۱۰/۱۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی