وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مونته نگرو یکی از کشورهای قابل زندگی است که سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است. این کشور به دلیل ویژگی ها و شرایط بسیار خوبی که دارد می تواند یک انتخاب بسیار خوب و ایده آل باشد. باید بدانید که برای سفر راحت به این کشور باید هزینه ها را به دقت در نظر بگیرید; برای آن، در ادامه این مقاله، می خواهیم هزینه زندگی در مونته نگرو را برای شما بررسی کنیم.


کوه سیاه
این کشور در سال های اخیر به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. بهتر است بدانید این کشور در جنوب شرقی اروپا واقع شده و با کشورهای آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو و کرواسی هم مرز است و واحد پول این کشور یورو است. پایتخت این کشور Podgorica نام دارد که حدود 186000 نفر جمعیت دارد. بعلاوه نواحی شمالی این کشور عمدتاً کوهستانی است و از 5 شهرستان و 21 استان تشکیل شده است.
شرایط زندگی در مونته نگرو
یکی از مواردی که باید قبل از سفر یا به عبارتی مهاجرت به یک کشور خاص بررسی کنید، شرایط زندگی در آن کشور است. جاذبه هایی که سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این کشور می آیند.
همچنین بهتر است بدانید که نرخ تورم در این کشور بسیار پایین است و نرخ مالیات در این کشور برای مالیات بر درآمد و مالیات شرکت ها معادل 9 درصد است به همین دلیل می توان گفت که این کشور کشوری مناسب و مناسب است. انتخاب برای سرمایه گذاری همچنین با اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو می توانید به بیش از 110 کشور بدون ویزا سفر کنید.
هزینه زندگی در مونته نگرو
کنترل هزینه سفر و زندگی در این کشور یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. عوامل زیادی می توانند بر هزینه زندگی در مونته نگرو تأثیر بگذارند، به همین دلیل ما قصد داریم برخی از قیمت های این کشور را برای شما بررسی کنیم.
قیمت خرید ملک
خرید ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری است که می توانید برای اخذ اقامت این کشور از آن استفاده کنید. به همین دلیل، هنگام خرید ملک باید شرایط اقامت در مونته نگرو را به دقت در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید، ابتدا باید 100 هزار یورو برای کمک مالی به دولت این کشور کمک کنید. سپس می توانید در مناطق مختلف این کشور اقدام به توسعه و خرید ملک کنید. قیمت این خانه ها می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی برای خرید ملک بین 250000 تا 450000 یورو نیاز دارید.
هزینه اجاره خانه در مونته نگرو
خرید ملک و خانه را می توان یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت ها در کشف هزینه های زندگی در مونته نگرو دانست. اجاره خانه یک اتاقه در مرکز شهر حدود 370 یورو در ماه است و همین مبلغ برای یک آپارتمان یک اتاقه در خارج از شهر حدود 100 یورو ارزان تر است. علاوه بر این، هزینه یک خانه سه خوابه در مرکز شهر حدود 550 یورو است.
هزینه های حمل و نقل شهری
یکی از مشکلات این کشور حمل و نقل مردم و هزینه های آن است. کرایه حمل و نقل عمومی اغلب گران است. همچنین استفاده از تاکسی در سراسر کشور آسان است.
رستوران لی مونته نگرو
قیمت غذا بسته به متغیرهای مختلفی می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی، خرید یک وعده غذایی در رستوران حدود 6 یورو هزینه دارد، در حالی که هزینه نوشابه حدود 11 یورو است.

بیشتر بدانید: چگونه در دومینیکا خانه بگیریم به همراه گرفتن اقامت آنجا.
هزینه خرید لباس
خرید لباس می تواند برای بسیاری از افراد بسیار مهم باشد. قیمت و هزینه در این مورد بسته به متغیرهای مختلف می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان گفت که خرید شلوار حدود 50 یورو و خرید کفش و لباس تابستانی - حدود 100 یورو هزینه دارد.
کارمزد بانک
می توانید یک حساب بانکی در مونته نگرو به صورت رایگان باز کنید. روند ثبت نام مانند اکثر بانک ها است. همچنین خوب است بدانید که برای افتتاح حساب در این بانک ها باید مدارک را تهیه کنید و به راحتی می توانید مراحل افتتاح حساب را تکمیل کنید.
نتیجه گیری
در این مقاله سعی کردیم برای شما بررسی کنیم که هزینه زندگی در مونته نگرو چقدر است. برخی از هزینه های این کشور مانند هزینه خرید ملک، اجاره خانه، پوشاک، غذا، خدمات بانکی و ... را برای شما گفته ایم. در صورت برآورد هزینه ها و برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از شرایط ایده آل زندگی در این کشور می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/cost-of-living-in-montenegro/

  • ۰۱/۱۰/۱۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی