وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کشور سنت لوسیا به دلیل داشتن مزایا و ویژگی های فراوان یکی از بهترین و زیباترین کشورها برای مهاجرت و اخذ تابعیت و پاسپورت سنت لوسیا می باشد. حال اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، بهتر است جاذبه های گردشگری سنت لوسیا را به خوبی بشناسید تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید.


سنت لوسیا
سنت لوسیا جزیره ای آتشفشانی در شرق کارائیب، کشوری کوچک با جمعیت بسیار کم است. یکی از ویژگی های بسیار مثبت این کشور ویژگی های طبیعی و گردشگری آن است. آب و هوای این کشور گرم و گرمسیری است که آن را به منطقه ای زیبا و کانون توجه بسیاری از مسافران و طبیعت گردان تبدیل کرده است. پایتخت این کشور کاستریس است که کمی بیش از 50000 نفر جمعیت دارد.
جاذبه های گردشگری سنت لوسیا
این کشور به دلیل موقعیت بسیار خوبش دارای مناظر و مناطق طبیعی زیادی است که به این معنی است که سالانه گردشگران زیادی به این کشور می آیند. از این رو تعدادی از جاذبه های گردشگری این کشور را برای شما بازگو می کنیم.
خط ضربه ادون
یکی از زیباترین مکان های این کشور همین جنگل بزرگ و زیباست، در کل باید بدانید که این مکان یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید به همراه خانواده از آن دیدن کنید و ببینید. این مکان در تمام طول سال باز است و می توانید از آن دیدن کنید.
فا
اگر به دنبال محیطی آرام تر و آرام تر هستید، میکود می تواند انتخاب مناسب شما باشد. این مکان مانند بسیاری از نقاط کشور بسیار زیبا است و برکه های طبیعی، آبشارها، باغ ها از ویژگی های این منطقه است.
تت پل تریل
این منطقه در جنوب سنت لوسیا واقع شده است که به دلیل تراکم زیاد جنگل های بارانی، مکانی عالی برای پیاده روی است. همچنین باید بدانید که حدود 45 دقیقه پیاده روی تا این منطقه زمان می برد.

بیشتر بدانید: برای سکونت در مونته نگرو با خرید خانه باید چه کار کنیم؟
سوفریر
سوفریر را می توان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری سنت لوسیا دانست که برای گشت و گذار ایده آل است. همچنین بد نیست بدانید یکی از مکان های معروف و محبوب این کشور در این منطقه قرار دارد. رشته کوه پیتونز که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد. این منطقه به دلیل وجود سواحل زیاد، آبشارهای زیبا و ... می تواند یکی از زیباترین مکان ها برای دوستداران طبیعت باشد.
خلیج رادنی
خلیج رادنی یکی از زیباترین نقاط کشور است که در قسمت شمالی سنت لوسیا قرار دارد. در این ساحل می توانید مغازه ها، هتل ها، رستوران ها و موارد دیگر را پیدا کنید.
شهر کستریز
اگر قصد خرید در این کشور را دارید، باید بدانید که پایتخت کاستریس بهترین انتخاب است. شهر روزهای یکشنبه بسیار شلوغ است زیرا بسیاری از فروشندگان در آن روز مشغول فروش اجناس خود هستند. این که آیا می خواهید به این کشور مهاجرت کنید. با بررسی شرایط و ضوابط مهاجرت به سنت لوسیا باید نکات و شرایط را به خوبی بدانید.
خلیج موریش
یکی از تفریحاتی که می توان در سنت لوسیا انجام داد، قایقرانی است. به دلیل موقعیت مکانی این کشور، تفریحات دریایی یکی از محبوب ترین تفریحات این کشور و البته در این منطقه است. به همین دلیل شهر ماریگوت را می توان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سنت پتروشیمی دانست. لوسیا زیرا این منطقه برای قایق و کشتی های آبی مناسب است.
پایان
در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر به معرفی جاذبه های گردشگری سنت لوسیا بپردازیم. برخی از مکان های زیبای این کشور که می توانید از آنها دیدن کنید عبارتند از Castries، Soufrière، Rodney Bay و غیره. اگر می خواهید سفری زیبا و جذاب داشته باشید و بیشتر در طبیعت فعالیت کنید، سنت لوسیا می تواند گزینه عالی و ایده آلی برای شما باشد. .

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۱۰/۰۸
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی