وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فهرست مطالب:
کشور مونته نگرو
اقتصاد مونته نگرو
اجازه اقامت در مونته نگرو هنگام خرید املاک و مستغلات
شرایط خرید ملک در مونته نگرو
مزایا و ویژگی های اقامت در مونته نگرو
انواع روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو


مهاجرت یکی از مهم ترین مسائل زندگی هر فردی است، بنابراین باید شرایط و لحظات مختلف مهاجرت را به دقت بررسی کرد تا با مشکل مواجه نشوید. یکی از کشورهایی که می توانید در آن مهاجرت کنید مونته نگرو است. این کشور به دلیل ویژگی ها و مزایای متعددش یکی از جذاب ترین مقاصد است. به همین منظور در این مقاله به بررسی مسکن در مونته نگرو با خرید ملک برای شما می پردازیم.
مونته نگرو
بهتر است قبل از بروز مشکلات این کشور را به خوبی بشناسید تا بتوانید به راحتی و بدون دغدغه مهاجرت کرده و در این کشور زندگی کنید. به طور کلی می توان گفت که مونته نگرو در جنوب شرقی اروپا واقع شده و با کشورهای آلبانی، بوسنی، صربستان، کوزوو و کرواسی هم مرز است و واحد پول این کشور یورو است. پایتخت این کشور پودگوریتسا است که حدود 186000 نفر جمعیت دارد، می دانید که قسمت شمالی این کشور عمدتا کوهستانی است و از 5 ناحیه و 21 استان تشکیل شده است.
اقتصاد مونته نگرو
اقتصاد مونته نگرو وابستگی زیادی به خدمات دارد و بخش گردشگری در این کشور در سال‌های اخیر به دلیل جاذبه‌های فراوانی که دارد اهمیت زیادی پیدا کرده است و این موضوع تأثیر زیادی بر اقتصاد این کشور گذاشته است.

 

بیشتر بدانید:بهترین فرصت برای گرفتن تابعیت مقدونیه شمالی!
نرخ تورم در این کشور بسیار پایین است و نرخ مالیات در این کشور بر درآمد و مالیات بر سود معادل 9 درصد است که به همین دلیل می توان گفت این کشور گزینه ایده آل و مناسبی برای سرمایه گذاری است.
اقامت مونته نگرو با خرید ملک
سرمایه گذاری یکی از روش هایی است که می توانید برای اخذ اقامت یا شهروندی و پاسپورت در مونته نگرو استفاده کنید. یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری خوب خرید ملک است. این روش یکی از بهترین راه هایی است که می توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید.
برای استفاده از این روش ابتدا باید 100000 یورو به عنوان کمک مالی به دولت این کشور اهدا کنید. پس از آن می توانید در مناطق مختلف این کشور املاک تهیه و خریداری کنید. قیمت این خانه ها می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی برای خرید خانه باید بین 250000 تا 450000 یورو داشته باشید.
شرایط خرید ملک در مونته نگرو
خرید ملک در مونته نگرو یکی از بهترین راه ها برای استفاده از آن است. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این روش باید شرایط خرید ملک در این کشور را داشته باشید. این شرایط عبارتند از:
سانو فیزیک
بدون سابقه کیفری
ارائه اسناد سرمایه گذاری کافی
حداقل 18 سال سن داشته باشد
داشتیم…
مزایا و ویژگی های اقامت در مونته نگرو
مونته نگرو مانند هر کشوری شرایط و ویژگی های خوب زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. در ادامه به توضیح برخی از این ویژگی ها می پردازیم.
به بیش از 110 کشور بدون ویزا سفر کنید

بیشتر بدانید:این شش دلیل ثابت میکند که داشتن پاسپورت دوم در جهان امروزی چه فوایدی دارد!
موقعیت جغرافیایی خوب
مکان های گردشگری
پردازش سریع درخواست ها در 3 تا 6 ماه
نرخ مالیات پایین
و خیلی چیزهای دیگر
انواع روش های سرمایه گذاری در مونته نگرو
ما تاکنون با خرید ملک برای شما مونته نگرو را بررسی کرده ایم. اما باید بدانید که راه های دیگری نیز برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور وجود دارد. کارآفرینان باید روش هایی مانند ثبت شرکت و غیره را بررسی کنند. علاوه بر این، اگر نمی دانید مونته نگرو کجاست و ویژگی های آن. بهتر است ابتدا این کشور را بررسی کنید.
نتیجه
در این مقاله از اقامت شما در مونته نگرو با خرید ملک برای شما گفته ایم. خوب است بدانید که اقتصاد این کشور به طور کلی خوب است و نرخ مالیات و تورم در این کشور بسیار پایین است. همچنین خوب است شرایط سرمایه گذاری و شرایط خرید ملک در این کشور را بدانید تا با مشکلی مواجه نشوید. مونته نگرو به دلیل مزایا و ویژگی های فراوان یکی از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت است و باید روش های مختلف سرمایه گذاری در این کشور را نیز بررسی کنید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۱۰/۰۶
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی