وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چرا به پاسپورت دوم نیاز دارید؟
پاسپورت دوم یک نیاز مهم در دنیای امروز است و گزینه های زیادی در زندگی برای شما و خانواده ایجاد می کند. این درها را به روی کل جهان باز می کند که بیشتر کشورهای مهم را شامل می شود. این به شما امکان می دهد نحوه سفر، تجارت، پرداخت مالیات کمتر و زندگی را انتخاب کنید. وقتی گزینه های بیشتری دارید، عاقلانه انتخاب کنید. در زیر چندین دلیل را در نظر گرفته ایم که چرا داشتن پاسپورت دوم در دنیای امروز بسیار مهم است. با گروه حقوقی بیات همراه باشید.


برای مثال حساب های بانکی خود را در نظر بگیرید. شما تمام دارایی های خود را در یک بانک نگه نمی دارید، بلکه ترجیح می دهید آنها را تقسیم کنید. چرا اینجوری میکنی؟ برای امنیت، درست است؟ همین منطق برای داشتن پاسپورت هم صدق می کند.
به عنوان مثال، شهروندان هندی بدترین شرایط را برای دریافت ویزا و سفر آزاد دارند. تا اکتبر 2020، این کشور در بین 193 کشور بدون روادید با حداکثر 58 مقصد، رتبه 85 را در مقایسه با استرالیا با 183 مقصد گردشگری بدون ویزا دارد.
گذرنامه های هندی نیز پذیرش درخواست های اقامت در کشورهای دیگر مانند پاناما را دشوار می دانند. اگر پاسپورتی با وضعیت پایین‌تر دارید، داشتن پاسپورتی با تاییدیه بالاتر می‌تواند به شما اهرم بیشتری بدهد.
چه گذرنامه پیشرفته یا آسیب پذیر داشته باشید، پاسپورت دوم ایمنی شما را در برابر تهدیدات غیرمنتظره تضمین می کند. این تهدیدها می تواند جنبش های اجتماعی، مشکلات سیاسی، مشکلات اقتصادی، بلایای طبیعی باشد، این لیست به دلیل بحران جهانی ادامه دارد... به یاد داشته باشید که زندگی غیرقابل پیش بینی است. گذرنامه دوم بیمه نامه است.
به عنوان مثال، دولت شما می تواند پاسپورت شما را باطل کند یا پول شما را به هر دلیلی مصادره کند (یونان نمونه است). پس در مرحله بعد چه خواهید کرد؟ آیا به عنوان یک زندانی سیاسی در کشور خود زندگی می کنید؟
اکثر مردم متوجه نیستند، اما هر روز ایالات متحده گذرنامه آمریکایی های مقیم خارج را باطل می کند. آیا مدیون نفقه فرزند هستید یا مالیات خود را پرداخت نکرده اید؟ گذرنامه شما ممکن است باطل شود. اگر فقط یک پاسپورت دارید، می تواند سلاحی باشد که علیه شما استفاده می شود. این شرایط با توجه به قوانین کشورهای مختلف متفاوت است و ممکن است برای شهروندان هر کشوری اتفاق بیفتد.
بدون داشتن پاسپورت دوم، مدارک مناسبی برای سفر و سفر ندارید. فرض کنید یک شهروند آمریکایی پاسپورت خود را گم کند، به دلیل این مشکل به ایالات متحده بازگردانده می شود. بازم تکرار میکنم هر روز این اتفاق میفته...
همچنین بخوانید : اخذ تابعیت و گذرنامه برای خانواده و افراد تحت تکفل
زمان آن فرا رسیده است که قبل از اینکه این کابوس ها به واقعیت تبدیل شوند، برای پاسپورت دوم اقدام کنید. با خرید پاسپورت دوم اموال و آینده خود را در کنار خانواده تضمین کنید.

بیشتر بدانید:چرا باید در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟
مشاوره رایگان برای گرفتن پاسپورت دوم
داشتن پاسپورت دوم امروز به دلایل زیر یک تماس هوشمندانه است:
دلیل شماره 1: رویکرد بین المللی
پاسپورت دوم به شما این امکان را می دهد که زندگی و دارایی خود را "بین المللی" کنید. به عنوان یک شهروند دومینیکا، پرتغال یا قبرس، می توانید حساب باز کنید، سرمایه داشته باشید، تجارت کنید و در کشوری غیر از محل اقامت خود زندگی کنید. آزادی رفت و آمد وجود دارد که محدود به مرزهای کشور خاصی نیست و همه چیز بین المللی شده است و امکان اعمال و انتخاب های گوناگون را فراهم می کند. البته یک شرکت یا موسسه می تواند حساب بانکی خارج از کشور افتتاح کند.
دلیل شماره 2: مانند یک پرنده آزاد پرواز کنید
برگردیم به پاسپورت هند، تنها 58 کشور بدون ویزا وجود دارد، اکثر این مقاصد بدون ویزا کشورهایی هستند که هیچکس نمی خواهد به آنها سفر کند. در مقایسه با پاسپورت آمریکایی که به شما امکان می دهد بدون ویزا به 185 کشور سفر کنید، تقریباً می توانید به هر کشوری بروید. قبرس 174 و دومینیکا 140 دارد.
بنابراین یکی از مزیت های اصلی پاسپورت دوم این است که امکان سفر بیشتر بدون نیاز به ویزا را فراهم می کند. درخواست برای ویزا، روند و انتظار برای تایید بسیار طولانی است. با پاسپورت دوم می توانید همه چیز را فراموش کنید، زیرا فقط با خرید بلیط می توانید سفر کنید.
دلیل سوم: ارتباطات و سیاست خارجی
دولت ها روش های متفاوتی برای برخورد با کشورهای دیگر دارند. سیاست خارجی و ارتباطات دولت ها می تواند توانایی سفر، نقل و انتقالات بانکی و سرمایه گذاری را کنترل کند. اگر شهروند هر کشوری هستید، داشتن پاسپورت دوم درهای زیادی را به روی شما باز می کند.
و این سیاست خارجی برای کشورها در همه سطوح اعم از مسائل اقتصادی، تجاری، اجتماعی و غیره اعمال می شود. به عنوان مثال، سیاست ایالات متحده برای حمله به بانک های خارجی و تبدیل آنها به ماموران بدون حقوق سازمان امور مالیاتی آمریکا، مانع از آن شده است که آمریکایی ها 95 درصد از حساب های بانکی خارجی را باز کرده و تجارت کنند.

بیشتر بدانید:چگونه در ترکیه سرمایه گذازی کنیم؟
دلیل شماره 4: خطرات و بحران های سیاسی
گاهی اوقات شرایط اضطراری مانند جنگ، تحریم های اقتصادی، سقوط ارز و ... در کشور رخ می دهد. ممکن است فشار زیادی از سوی دولت برای پیوستن به ارتش وجود داشته باشد. دولت حق دارد به هر دلیلی تابعیت و گذرنامه اتباع خود را باطل کند.
دلیل شماره 5: شما خانه دومی برای زندگی دارید
داشتن پاسپورت دوم به این معنی است که مجبور نیستید به عنوان پناهنده زندگی کنید. شما یک خانه دوم دارید. این گزینه به شما این امکان را می دهد که مانند سایر افراد در این منطقه به طور قانونی در کشور دیگری با حقوق شهروندی کامل زندگی و کار کنید. اگر اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد یا فقط از خانه اول خسته شدید، خانه دوم منتظر شما خواهد بود.
همچنین بخوانید : کشورهایی که با سرمایه گذاری گذرنامه صادر می کنند
دلیل شماره 6: مسائل مالیاتی
اگر در کشوری زندگی می کنید که مالیات بالایی دارد، مالیات می تواند دلیل بزرگی برای دریافت پاسپورت دوم باشد اگر محل اقامت شما بیشتر درآمد شما را تشکیل می دهد، برای پاسپورت دوم با یک کشور معاف از مالیات بروید پاسپورت دوم ابزارهایی را برای فرار از مالیات و داشتن یک زندگی آزاد به شما می دهد
در نهایت باید بدانید در کدام کشور بهتر است پاسپورت دوم را انتخاب کنید و چگونه این کار را انجام دهید. هدف شما باید به حداقل رساندن مالیات و به حداکثر رساندن گزینه ها و امنیت باشد. اگر در مورد اینکه کدام گذرنامه در دسترس شماست سوالی دارید و یا بین سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشوری دیگر از طریق اخذ پاسپورت شک دارید با مشاورین گروه حقوقی بیات تماس بگیرید.
اگر به دنبال راهی سریع برای دریافت پاسپورت دوم هستید یا اگر پولی برای سرمایه گذاری و بهبود کسب و کار خود دارید، فرم مشاوره رایگان پرداخت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. این روش یک روند قانونی ساده است و دلیلی برای نگرانی و سردرگمی شما وجود ندارد. ما به شما کمک می کنیم تا به بهترین نحو و در چارچوب قانون به سرعت به اهداف خود برسید.

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۱۰/۰۶
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی