وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

این 15 سوال مهم ترین چیزهایی هستند که باید قبل از حرکت از خود بپرسید:
معرفی
من پنج بار در زندگی ام به خارج از کشور مهاجرت کرده ام. ماجراجویی بین المللی من از لهستان به هلند، برزیل دو بار و مکزیک دو بار در 14 سال گذشته آغاز شد. در این مدت سه بار، من یک بار خوداشتغالی بودم. دو بار در خانه ماند و از کار شوهرش حمایت کرد.


می توان گفت سهمم از زندگی در خارج از کشور را از زوایای مختلف دیده ام. و هنوز هم باید اعتراف کنم که فرصت هایی را برای مهاجرت به خارج از کشور از دست داده ام. من آدمی هستم که حتی برای چیزهای کوچک هم به راحتی تصمیم نمی گیرم.
هر بار که من و شوهرم تصمیم می گرفتیم به خارج از کشور مهاجرت کنیم، لیستی از موارد ناراحت کننده و آزاردهنده تهیه می کردیم. از آنجایی که مسافران باتجربه ای مانند ما هستید، انتخاب آسان بود.
همچنین ببینید: کدام سیستم مهاجرتی برای من مناسب است؟
این 15 سوال برخی از مهمترین چیزهایی است که باید قبل از سفر از خود بپرسید:
1. دلیل اصلی من برای رفتن به خارج چیست؟
برای کار، ماجراجویی، عشق، آینده شخصی بهتر، تحصیل یا... چرا می خواهید به خارج از کشور بروید؟ هر بار که حرکت می کنم به دلیل دیگری است. انگیزه های اولیه و ثانویه خود را شرح دهید.
2. ارزش های اصلی من چیست؟
من قبلاً یک مقاله طولانی در مورد این موضوع نوشته ام. من فکر می کنم دانستن ارزش های خود مهم ترین چیز قبل از تصمیم گیری های مهم در زندگی است. هنگامی که ارزش های خود را شناسایی کردید، به سوالات زیر پاسخ دهید.

بیشتر بدانید:بالا نشینی گردشگران روسیه ای در مفابل توریست های ترکیه ای.
3. آیا در هنگام مهاجرت به خارج از کشور به این ارزش ها احترام گذاشته می شود؟
وقتی به چیزهایی که برایمان مهم هستند احترام بگذاریم، احساس خوشبختی و رضایت می کنیم. بدون دانستن ارزش های خود، فقط در تاریکی سرگردان هستیم. آیا سفر به خارج از کشور زندگی شما را با ارزش های شما هماهنگ می کند یا برعکس؟
4. از زندگیم در خارج از کشور چه میخواهم؟
حالا تصور کنید که در خارج از کشور زندگی می کنید، دوست دارید زندگی تان چگونه باشد؟ اولین کلمه ای که به ذهن می رسد چیست؟
وقتی به تمام زمان هایی که نقل مکان کرده ام فکر می کنم، می بینم که هر بار می خواستم به چیزهای کاملاً متفاوتی برسم. اولین حرکت مربوط به بودن با یکدیگر، در محل کار، زمان خانواده و یادگیری در مورد فرهنگ های جدید بود.
5. چه نوع زندگی می خواهم داشته باشم؟
یکی از مشتریانم می گفت مهم ترین سوالی که باید قبل از مهاجرت به خارج از کشور از خود بپرسد سبک زندگی اش است. آیا می خواهید در کشوری با آفتاب زیاد، طبیعت زیبا، فرهنگ جالب یا غذای خوب زندگی کنید؟ آیا یک شغل سریع می خواهید یا یک سبک زندگی آرام را ترجیح می دهید؟
6. در کدام کشور چنین سبک زندگی می تواند وجود داشته باشد؟
کدام کشور این پیشنهاد را به شما ارائه می دهد؟ فهرستی از مقاصد رویایی خود تهیه کنید و بررسی کنید که آیا کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید مطابق با شرایط شماست یا خیر.
7. با چه افرادی معاشرت می کنم و در کدام کشورها می توانم به راحتی آنها را ملاقات کنم؟
با وجود اینکه من لهستانی هستم، گاهی اوقات به فرهنگ هلندی بسیار نزدیکتر از فرهنگ لهستانی احساس می کنم، به خصوص وقتی صحبت از نحوه تربیت فرزندانتان می شود. فرهنگ هلندی بسیار آرامتر از فرهنگ لهستانی است، اما ساختار و قوانین بیشتری دارد.
8. شغل من در 1-3-5 سال آینده چیست؟

بیشتر بدانید:بالا رفتن هزینه گرفتن تابعیت ترکیه به 400 هزار دلار!
این حرکت توسط شما شروع شد یا شریک زندگیتان؟ اگر شما فردی هستید که در خارج از کشور کار می کند، به احتمال زیاد شما فردی هستید که این حرکت را آغاز کرده اید و در حال حاضر یک مسیر شغلی در ذهن دارید.
اگر شریک زندگی دارید یا به خاطر عشق در حال حرکت هستید، به این فکر کنید که چگونه این کار روی شغل شما تأثیر می گذارد. آیا می توانید حرفه خود را در خارج از کشور ادامه دهید؟ آیا در خانه می مانید (شاید با بچه ها)؟ به این فکر کنید که می خواهید شغل شما در یک، سه و پنج سال آینده چگونه باشد.
9. 10 شرکت برتری که می خواهم در آن کار کنم کدامند و در کدام کشورها؟
یکی از مشتریان من به قدری توسط یک شرکت آمریکایی "گرفته شد" که تصمیم گرفت به ایالات متحده نقل مکان کند تا برای آنها کار کند. البته شرکت های بزرگ بین المللی اغلب در کشورهای دیگر شعبه دارند. لیست خود را تهیه کنید و ببینید کجا ایستاده است.
10. آیا خانواده من مستقیماً تحت تأثیر مهاجرت من به خارج از کشور قرار خواهند گرفت؟
اگر مجرد هستید نگران نباشید. اگر در رابطه هستید یا خانواده ای با فرزندان دارید، موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بار دوم که از هلند به برزیل نقل مکان کردیم، فقط من و دوست پسرم بودیم و هر دو پروژه هایی برای کار داشتیم.
ما برای بار سوم صاحب یک دختر شدیم و من در مرخصی زایمان بودم، بنابراین اسباب کشی برای من مشکلی نداشت. در پنجمین بار ما دو فرزند داشتیم و من یک تجارت مربیگری را اداره می کردم که شوهرم پیشنهاد مهاجرت به مکزیک را دریافت کرد. بنابراین نه تنها ما هر دو، بلکه بچه ها نیز رنج می برند. ما با بزرگترین دخترمان صحبت کردیم و او این ایده را دوست داشت.
11. آیا آنها از این ایده حمایت می کنند؟
اگر فرزندان بزرگتری دارید، برای آنها واقعا مهم است که بفهمند چرا می خواهید حرکت کنید. حتی اگر فقط یک شریک پیشنهاد شغلی داشته باشد و دیگری آن را دنبال کند
هنگامی که او کار خود را ترک می کند، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و بسیار مهم است که شریک زندگی او از ایده جابجایی حمایت کند.
12. چه کسی دیگر از من در رویای من برای رفتن به خارج حمایت می کند؟
آیا افراد دیگری در اطراف خود دارید که از دیدگاه شما حمایت می کنند، در کشور خود یا خارج از کشور؟ تمام رویاها و برنامه های خود را با افرادی که منفی گرا هستند و می دانید به سرعت از ایده های شما انتقاد می کنند به اشتراک نگذارید، به خصوص اگر بدانید که به راحتی تحت تأثیر عقاید دیگران قرار می گیرید.

بیشتر بدانید:گرفتن تابعیت و پاسپورتبه همراه خانواده.
13. موانع بیرونی مهاجرت چیست؟ چگونه برنامه ریزی کنم که با آنها برخورد کنم؟
موانع خارجی می تواند پول، ویزا/مجوز کار، مدرک تحصیلی و غیره باشد. آیا چیزهایی را که بین شما و رفتن به خارج از کشور وجود دارد شناسایی کرده اید؟ هر چقدر هم که دشوار به نظر برسد، برای غلبه بر موانع برنامه ریزی کنید. به افرادی که می توانند به شما کمک کنند فکر کنید و با آنها تماس بگیرید. یک برنامه مشخص، در مراحل کوچک و کوچک بسازید و از مرحله ای که ممکن است شروع کنید.
14. موانع داخلی چطور؟
اگرچه بسیاری ممکن است فکر کنند که اگر با موانع بیرونی روبرو شوید، کارتان تمام شده است، اما بسیاری از اوقات اینطور نیست. موانع داخلی می توانند بسیار قوی تر از موانع خارجی باشند.
به تمام افکار و باورهای منفی که شما را از حرکت باز داشته اند فکر کنید. اگر فکر می کنید خبرهای بد مانع مهاجرت شما به خارج از کشور می شود، وقت آن است که تصمیم بگیرید. تمام باورهای منفی را یادداشت کنید و دو سوال زیر را برای هر یک از خود بپرسید: چه اتفاق بدی رخ خواهد داد و چگونه می توانم آن را انجام دهم؟ به همه دلایل خوبی که می خواهید حرکت کنید و تمام موقعیت های دشوار زندگی گذشته خود و اینکه چگونه توانستید آنها را تغییر دهید فکر کنید.
15. منتظر چه هستم؟
زمان و شرایط هرگز عالی نخواهد بود، پس منتظر نباشید. مهمترین چیز این است که آنچه را که واقعاً می خواهید با خانواده خود به اشتراک گذاشته اید، برنامه ریزی های درستی انجام داده اید، فالوورهای مناسب را در اطراف خود جمع کرده اید و تلاش و افکار مثبت به خرج داده اید. . فهرستی از تمام مراحل و الزامات مهاجرت خود تهیه کنید و زمان آن را تعیین کنید.
بریم یا نه؟
اکنون که این سوالات را از خود پرسیده اید، باید درک بهتری از آنچه می خواهید انجام دهید و اینکه آیا مهاجرت به کشور دیگری برای شما مناسب است و آیا کشوری که انتخاب کرده اید با ارزش های شما همسو است یا خیر، داشته باشید. نه، این کار را بکن چیز های دیگر. مهاجرت تصمیم بزرگی است، اما اگر رویای شماست و آماده هستید، همین الان این کار را انجام دهید!

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی