وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع انگشترهای زنانه طلا و غیر طلا امروزه در دنیا ساخته می شود و اگر انگشترها و انواع آن را بشناسیم بهتر می توانیم انتخاب کنیم و گزینه های بیشتری پیش روی خود داشته باشیم. داستان انگشتر یکی از آن اکسسوری هایی است که هر مردی باید حداقل یک بار در زندگی خود آن را انتخاب کند و اگر گزینه ها را بداند می تواند انتخاب بهتری داشته باشد.


انواع مدل انگشتر زنانه و معرفی پرطرفدارترین مدل های جدید
این روزها حلقه و انگشتر از ابتدای زندگی بین زوج‌های جوان رد و بدل می‌شود و از آن گذشته، دادن و دریافت اقلام پرطرفدار به‌ویژه در بین خانم‌های طلا و جواهرات بیشتر است.
انواع مدل انگشتر:
نمایش حلقه:
در مقاله ای جداگانه همراه با عکس، در مورد انتخاب بهترین حلقه نمایش و حلقه نامزدی و تفاوت آن ها صحبت کرده ایم، اما باید بدانیم که در ایران چه حلقه ای به عنوان حلقه نامزدی شناخته می شود. در فرهنگ غرب نیز همینطور است، یکی از محبوب ترین انواع انگشترهای تولید شده در جهان است. انگشتر نمایش معمولاً از یک سنگ قیمتی ساخته می شود و در دست راست قرار می گیرد. در بیشتر موارد، خرید انگشتر طلا یا غیر طلا بر عهده داماد و خانواده داماد است و عروس نقشی در انتخاب ندارد.
حلقه نامزدی:
برخی از خانواده ها هیچ تفاوتی بین حلقه نامزدی و حلقه نمایش نمی بینند و با آنها به عنوان یکی برخورد می کنند، اما به طور کلی این چیزها متفاوت است. حلقه نمایش معمولا فقط توسط خانم ها استفاده می شود، اما حلقه نامزدی می تواند مجموعه ای از حلقه هایی باشد که هم آقایان و هم خانم ها از آن استفاده می کنند. حلقه نمایش در روز عروسی به عروس و داماد داده می شود و مانند حلقه ازدواج واقعی از آن استفاده می کنند. حلقه نامزدی می تواند یک حلقه یا یک حلقه ساده باشد.

بیشتر بدانید:دستنه بندی سنگ های قیمتی (2)
حلقه ازدواج:
شیرین ترین نوع حلقه همین حلقه ازدواج است که شادی و زندگی تازه ای را برای هر دو طرف به ارمغان می آورد. حلقه های ازدواج، حلقه های نامزدی، حلقه های نامزدی، حلقه های عشق، هر چه اسم آن ها را بگذارید، محبوب ترین انواع حلقه ها در جهان هستند. حتی گفته می شود که در قبایل آفریقایی دور از تمدن از حلقه های ساخته شده از استخوان، درخت و گیاه برای نشان دادن ازدواج خود استفاده می کنند.
این انگشترها در طرح ها و طرح های متنوع با نگین ها و نگین های ساده و با قیمت های مختلف طراحی و به فروش می رسد.
حلقه های ازدواج اغلب به عنوان یک مجموعه طراحی می شوند و نشان دهنده تعهد بین افراد متاهل هستند. انگشتر روی دست چپ و انگشت حلقه نیز پوشیده می شود.
حلقه ماه تولد:
انگشتر ماه تولد یکی از آن حلقه هایی است که اگر هدیه داده شود خوشحال می شود. حلقه ماه تولد معمولاً دارای یک سنگ یا نماد ماه تولد مرتبط با آن است. به عنوان مثال نماد ماه نوامبر برای ماهی ها عقرب است و روی انگشتر یا روی سنگ شما نوشته شده است. حلقه های تولد در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند و به نوعی حلقه های روزمره محسوب می شوند.

برای مشاهده و خرید انواع انگشتر زنانه اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی