وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

حقوق قانونی خود را بشناسید
گرانادا تنها برنامه شهروندی با سرمایه گذاری است که به متقاضیان اجازه می دهد خواهر و برادر را نیز شامل شوند. مانند سایر برنامه های سرمایه گذاری و شهروندی، این مورد نیز شامل والدین، فرزندان تحت تکفل و همسران می شود.


گزینه دیگری که این برنامه دارد ویزای E2 برای ایالات متحده است. ویزای E2 به متقاضیانی اعطا می شود که شهروند کشورهای متعاهد با ایالات متحده آمریکا هستند. افرادی که این پاسپورت را دارند می توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را برای اقامت و زندگی در آمریکا به همراه داشته باشند. توجه داشته باشید که این ویزا 5 سال اعتبار دارد و در صورت لزوم باید تمدید شود. شهروندی و پاسپورت یا اقامت بوسیله برنامه های سرمایه گذاری زیادی وجود دارد که می تواند برای شرایط و شهروندی هر کسی اعمال شود.
شما می توانید برای این مدرک شهروندی و پاسپورت با کمک مالی غیرقابل استرداد از طرف دولت آنها یا صندوق تنوع مالی صندوق توسعه ملی یا با سرمایه گذاری در یکی از پروژه های تایید شده توسط دولت درخواست دهید.
برای تعیین صلاحیت خود برای این برنامه، باید مدارک کافی برای اثبات هویت، مالی، سلامتی و سابقه حقوقی خود ارائه دهید و ثابت کنید که سابقه کیفری یا حقوقی ندارید. برای این کار باید جریان های درآمدی مبلغ سرمایه گذاری را نیز محاسبه کنید.

بیشتر بدانید:سرمایه گذاری بین المللی چیست؟
مراحل اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری
اولین مرحله در این فرآیند پر کردن فرم درخواست، پر کردن مدارک لازم است. همچنین پرداخت این هزینه خدمات به کمیسیون شهروندی از طریق سرمایه گذاری می باشد. برای این کار باید یک مقام تعیین شده توسط دولت گرانادا را انتخاب کنید.
مرحله دوم این برنامه تایید و صحت مدارک می باشد که تمامی اعضای پرونده همراه متقاضی به دقت بررسی شده و تمامی این فایل ها با شرکای منطقه ای و بین المللی در گرنادا هماهنگ شده است.
مرحله سوم، توصیه های لازم برای انتخاب نوع سرمایه گذاری پس از تایید درخواست است. شرایط و برنامه ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید پول درست است، به دولت کمک مالی کنید و در پروژه های مورد تایید دولت سرمایه گذاری کنید.
مرحله آخر زمانی است که درخواست شهروندی شما ارسال می شود، گذرنامه شما توسط همکاران شما در Ducatar در گرانادا بررسی می شود. این دوره معمولا چند هفته طول می کشد.
زمانی که پاسپورت شما همراه با مدارک شهروندی شما صادر شد، به همراه مدارک سفر شما به دفتر مرکزی ما در دبی ارسال می شود. این سفر شما را تایید می کند.
هزینه های اضافی برای شهروندی از طریق سرمایه گذاری
هزینه درخواست همزمان با فرم و ارسال درخواست شما پرداخت می شود. این هزینه برای همه افراد درگیر در این حادثه 1500 دلار است.
در این مرحله علاوه بر هزینه رسیدگی، هزینه تایید مدارک برای تمامی اعضای پرونده پرداخت می شود. هزینه این پردازش برای بزرگسالان 1500 دلار و برای کودکان زیر 18 سال 500 دلار است. هزینه تأیید مدارک 5000 دلار است که شامل بزرگسالان و کودکان زیر 16 سال می شود.
پس از دریافت درخواست شما، پرداخت بستگی به نوع سرمایه گذاری شما دارد. علاوه بر این هزینه، هزینه مدارک شهروندی 20 دلار است. هزینه 20 دلار برای هر بزرگسال بالای 18 سال و 250 دلار برای هر نفر برای صدور پاسپورت است.

بیشتر بدانید:گذرنامه بیومتریک چیست؟
با کمک وجوه عمومی گزینه های مختلفی از نظر سرمایه گذاری دارید. شما می توانید به عنوان یک فرد مجرد، یک همسر، یک خانواده با دو فرزند یا یک خانواده با والدین یا خواهر و برادر درخواست دهید. هزینه برنامه شما بسته به فایل هایی که ایجاد می کنید و تعداد اعضای فایل متفاوت است. هزینه های سرمایه گذاری در یک پروژه با بودجه دولتی بسته به اینکه هزینه ها به دولت پرداخت شود یا به توسعه دهنده پروژه متفاوت است.
وکیل متخصص در سطح بین المللی
با بیش از هزاران پرونده موفق و رضایت مشتری، گروه حقوقی بیات الخط شریک مناسبی برای شما خواهد بود. با بیش از 30 سال تجربه و تخصص در زمینه مهاجرت، ما دانش و تجربه گسترده ای را به دست آورده ایم که به ما امکان می دهد به راحتی چالش های پیش روی مشتریان خود را بررسی و درک کنیم. ما راه‌حل‌های قانونی، عملی و مؤثر ارائه می‌کنیم و متوجه می‌شویم که هیچ دو مشتری یکسان نیستند و هر استراتژی برنامه را با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای هر مشتری منفرد تنظیم می‌کنیم.
من نزدیک به 20 سال است که در گروه بیات کار می کنم و به شما اطمینان می دهم که ما همیشه به دنبال بهینه ترین و بهترین راه حل برای مشتریان خود هستیم تا کسانی که همیشه به دنبال نتیجه هستند.
قوانین مهاجرت و شهروندی پیچیده و دائما در حال تغییر هستند. شما به یک تیم حرفه ای و متخصص برای پشتیبانی و پیگیری درخواست خود نیاز دارید. بگذارید در این سفر پرمخاطره همراه شما باشیم.

برای دیدن ادامه مطلب روی لینک زیر بزنید.

https://bayatgroupe.com/blog/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%88-%d9%88%d8%a7/

  • ۰۱/۰۹/۲۸
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی