وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب شما را با انواع حوله هایی آشنا می کنیم که در خرید حوله به شما کمک می کنند. زیرا شال گردن یکی از وسایل ضروری و ضروری برای هر نوع زندگی است. افراد در هر سنی از انواع روسری استفاده می کنند. البته برخی از افراد هستند که نوع و مدل روسری برای آنها اهمیت ویژه ای دارد. به مرور زمان به دلیل همین ماهیت متفاوت انسان انواع حوله برای جنس های مختلف ساخته شده است که در این مقاله به بررسی انواع حوله از منظر جنسیت می پردازیم.


وزن حوله چقدر باید باشد؟
ابتدا وزن حوله های مختلف را بررسی می کنیم تا بدانید که هر حوله وزن خاصی دارد. انواع حوله ها بسته به کارکرد وزن خاصی دارند، اگر حوله سنگین تر باشد طبیعتا ورقه آن باید بلندتر باشد، این به دلیل جذب آب بیشتر است. یعنی اگر به دنبال حوله ای هستید که آب بدنتان را به خوبی و کامل جذب کند، توصیه می کنیم از حوله سنگین تری استفاده کنید. واحدی که برای اندازه گیری وزن حوله استفاده می شود (گرم بر متر مربع) یا GSM نامیده می شود.اگر حوله ای GSM پایینی داشته باشد نشان دهنده وزن کمتر و بدیهی است که ضایعات کمتری دارد.از انواع سبکتر حوله ها در آشپزخانه استفاده می شود. و باشگاه ها، اما حوله های سنگین تر در استخرها، هتل ها و حمام ها موثر هستند. اگر می خواهید از حوله های استخری و سونا استفاده کنید، حوله های سایز سفید را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این حوله ها معمولا ضخیم هستند و بین 500 گرم تا 1 کیلوگرم وزن دارند. حوله هایی که معمولا در باشگاه ها و باشگاه ها استفاده می شوند بین 300 تا 800 گرم وزن دارند.
انواع حوله از نظر کاربری
بسته به اینکه ست حوله برای چه کاری استفاده شود، حوله ها بسته به نوع کاربری به انواع مختلفی تقسیم می شوند. حوله داماد و عروس، حوله آشپزخانه، حوله حمام یا حوله بالا، حوله استخر، حوله دست و صورت و حوله یکبار مصرف از جمله رایج ترین انواع حوله هایی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.
حوله برای عروس و داماد
این نوع حوله ها که معمولا به صورت ست تولید می شوند شامل چندین نوع حوله می باشند. حوله حمام، حوله دست و صورت، حوله استخری اصولا بخشی از پکیج حوله عروس و عروس هستند. این حوله ها که به حوله روبوکومورو معروف هستند به صورت جداگانه (عروس یا داماد) نیز فروخته می شوند.

بیشتر بدانید:چند نوع دستگیره داریم؟
حوله آشپزخانه
حوله های آشپزخانه به دلیل استفاده در آشپزخانه معمولا در اندازه های کوچک ساخته می شوند. این حوله ها می توانند زیبا و راحت به نظر برسند و می توانند به طور گسترده در آشپزخانه استفاده شوند.
حوله بدن یا حوله کت
این نوع حوله ها که به آن ها واش شیت نیز می گویند، حوله های حمامی هستند که بعد از آن استفاده می شوند و تمام قسمت های بدن را می پوشانند. حوله بدن سالهاست که در بین مردم بسیار محبوب بوده و در سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حوله بچه گانه یکی از رایج ترین حوله های حمام است که بسیار پرطرفدار است. این حوله ها به عنوان «حوله های قابل حمل» نیز شناخته می شوند. در زبان انگلیسی به حوله حمام bath coat می گویند که به معنی حوله یا حوله قابل حمل است.
حوله استخر
همانطور که از نام این حوله ها پیداست برای استخرها استفاده می شود و به دلیل حمل و نقل معمولا کوچک و بسیار سبک هستند. البته برخی از افراد استفاده از حوله پارچه ای در استخر را انتخاب می کنند که این موضوع به سلیقه و ترجیح افراد در انتخاب حوله استخر بستگی دارد.
حوله دست و صورت
از آنجایی که این نوع دستکش ها بیشتر با پوست دست و صورت تماس دارند، باید مواد بسیار نرمی داشته باشند. این دستکش ها سایز کوچکی دارند. یکی از بهترین انواع حوله برای خشک کردن دست و صورت حوله های نخی هستند که در مطلب زیر به معرفی آن ها می پردازیم.
حوله موجود است
این حوله ها که اغلب در هتل ها و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت پایینی دارند و به همین دلیل فقط برای یک بار استفاده ساخته می شوند.
انواع حوله بر اساس جنسیت
انواع مختلفی از قطعات وجود دارد. نوع قطعه بستگی به مواد استفاده شده در ساخت آن دارد. در زیر شما را با انواع روسری بر اساس جنسیت آشنا می کنیم. با ما بمان.
حوله نخی
اگر به دنبال حوله ای با کارایی بالا هستید توصیه می کنیم از انواع حوله ها استفاده کنید زیرا این حوله ها جذب بالایی دارند. همانطور که باید بدانید، پنبه می تواند حدود 25 برابر وزن خود آب جذب کند. اگر می خواهید حوله ای نرم و ظریف داشته باشید، این حوله ها بهترین گزینه برای شما هستند. این حوله ها علاوه بر نرمی و آب زیاد، قیمت مناسبی نیز دارند. اگر از مقدار کمی ابریشم در حوله استفاده کنند، حوله ها در دراز مدت بسیار خوب هستند. این نوع حوله ها با گرم پنبه بالا بیشترین استفاده را در هتل ها دارند زیرا کیفیت و دوام خوبی دارند.
حوله های نخی و پلی استر
این نوع حوله پنبه ای که دقیقا از 86% پنبه و 14% نخ پلی استر ساخته شده است، بسیار بادوام و از نظر آب و هوا بسیار کارآمد است.
حوله پنبه ای ارگانیک
اگر می خواهید به محیط اطراف خود احترام بگذارید یا پوست حساسی داشته باشید، بهترین حوله برای شما یک حوله پنبه ای ارگانیک است. این حوله‌های پنبه‌ای ارگانیک در سراسر جهان شناخته شده‌اند و محبوبیت خاصی دارند. زیرا این حوله ها با محیط شما سازگار بوده و مواد تشکیل دهنده آنها طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در این حوله ها استفاده نشده است. حتی زمانی که این نوع پنبه کاشته می شد، از هیچ گونه سم و آفت کش استفاده نمی شد. این حوله ها معمولا برای افرادی با پوست حساس یا نوزادان استفاده می شود.

بیشتر بدانید:اجزاء تشکیل دهنده کابینت
حوله Zero Twist
این نوع حوله معمولاً 20 تا 30 درصد سبک تر از حوله های دیگر است، زیرا در این نوع حوله ها از پنبه کمتر استفاده شده است، به این معنی که حوله آب کمتری جذب می کند و در نتیجه سریعتر از حوله های دیگر خشک می شود. معمولاً این حوله دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می شود.
حوله های ابریشمی و ساتن
اگر خواهان حوله های زیبا و مجلل هستید پیشنهاد ما حوله های ابریشمی و ساتن است. از آنجایی که این حوله ها از نخ های ابریشمی و ساتن بافته شده اند، این حوله ها ظریف، نازک و وزن بسیار سبکی هستند. معمولا این حوله ها برای فصل تابستان عالی هستند، اما این نوع حوله ها گران هستند، بنابراین مقرون به صرفه نیستند. و وقتی می خواهید آنها را بشویید اگر در حوله شستن اشتباه کنید باعث جمع شدن حوله می شود.
حوله پشم ارگانیک
حوله های پشمی ارگانیک از پشم گوسفند تهیه می شوند، بنابراین این حوله ها بسیار نرم و منحصر به فرد هستند که باعث محبوبیت این حوله شده است، اما جذب مایع در این حوله بسیار کم است.
حوله پشم مصنوعی
اگر به دنبال حوله ای با ماندگاری بالا با ظرفیت جذب مایعات بالا هستید، حوله های پشم مصنوعی را به شما پیشنهاد می کنیم. این حوله معمولا تا مچ دست می رسد تا کاربر را گرم و راحت نگه دارد.
حوله بامبو
حوله های بامبو سازگار با محیط زیست هستند و خواص ضد باکتریایی و ضد حساسیت دارند. مواد این نوع حوله بامبو نازک و سبک است که این حوله ها را به بهترین انتخاب برای افراد با پوست حساس تبدیل می کند. اما این حوله ها در مقایسه با سایر حوله ها گران قیمت محسوب می شوند.

بیشتر بدانید: تجهیزات داخل کابینت شامل چه چیز و چه بخش هایی است؟
حوله میکروفیبر
میکروفیبر ماده ای است که بهتر از ابریشم است اما قدرت جذب بالاتری دارد. حوله های میکروفایبر سبک و بادوام هستند، این نوع حوله برای پوست های حساس نیز مناسب است.
نایلون سمت چپ
اگر به دنبال حوله های بسیار ارزان هستید، می توانید این حوله ها را خریداری کنید.

برای مشاهده و  خرید انواع هولدر حوله و تجهیزات حمام ابنجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی