وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

توضیحات دکوراسیون داخلی:
در فرهنگ لغت آکسفورد، تعریف اصلی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده است که عبارت است از:
هماهنگی طراحی شده برای نشان دادن رنگ ها، مبلمان و سایر موارد در یک اتاق یا ساختمان. "
با در نظر گرفتن این موضوع، زمانی که مشغول سازماندهی و تزئین خانه خود هستیم، به نوعی در حال چیدمان فضای داخلی خود هستیم. دکوراسیون داخلی مانند سایر علوم و هنرها دارای اصول، سبک ها و گرایش هایی است که بر اساس عوامل مختلفی از جمله سلیقه و نیاز در ادوار مختلف تغییر می کند.


اکثر بزرگان دنیای معماری بر این باورند که طراحی داخلی هنر و علم ایجاد فضای داخلی است که علاوه بر کاربردی و مفید بودن برای کاربرانش، برای آنها نیز جذاب باشد. به عبارت دیگر دکوراسیون داخلی به این سوال می پردازد که چگونه می توان یک پلان آزاد را با استفاده از مبلمان مناسب برای آن فضا و دکوراسیون ترکیب کرد که جلوه ای جذاب داشته باشد و مکانی جذاب برای زندگی یا کار ایجاد کند.
آشنایی با دکوراسیون داخلی
هرکسی که یک محل کار یا اتاق نشیمن را دکور کرده است به نوعی در طراحی داخلی آن فضا سهیم بوده است، به این معنی که دکوراسیون داخلی از قسمت های مختلف و گروهی از افراد تشکیل شده است. یک طرح طراحی ایجاد کنید این بدان معنی است که طراحی داخلی معمولاً یک کار گروهی است، زیرا طراحی یک فضا زمانی پخته می شود که افراد زیادی روی آن کار کنند و نظرات خود را ارائه دهند تا بتوان اشتباهات را تا حد امکان اصلاح کرد و بهترین فضا را ایجاد کرد.

بیشتر بدانید:شرکت فانتونی چیست؟
دکوراسیون داخلی که زیرمجموعه معماری داخلی به حساب می آید، در واقع شامل ایجاد فضایی است که در عین زیبایی، کارایی بالایی نیز داشته باشد و بتواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند.
طراحی داخلی معمولا ایده های زیبایی شناختی را با اصول خاص و عناصر طراحی داخلی ترکیب می کند تا فضایی را ایجاد کند که در نهایت نشان دهنده نیازها، هویت ها و خواسته های مخاطب باشد.
بسیاری بر این باورند که دکوراسیون داخلی در واقع پیوندی بین علم طراحی داخلی و مهندسی معماری است. دکوراسیون داخلی یک رشته دانشگاهی است که مشابه علم مهندسی معماری به ساختمان ها و اجزای آن می پردازد و در عین حال مانند علم طراحی داخلی به فضاهای داخلی نیز می پردازد.
برای مشاهده و خرید انواع لوازم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

 

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی