وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این پست قصد داریم برای شما عزیزان را با تعدادی از جالب ترین مدل های جا مایع دستشویی هوشمند و ساده آشنا می کنم که نمونه هایی از آن ها کمتر دیده می شود. تعداد کل این مدل ها به 32 عدد می رسد، در مورد جالب ترین طرح ها توضیحاتی می دهم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
شستن دست ها یک کار خستگی ناپذیر است که همه ما چندین بار در روز انجام می دهیم. اما آیا تا به حال به طراحی و عملکرد آنها فکر کرده اید؟ مدل هایی که در ادامه خواهید شناخت دقیقاً برای لذت بردن شما از چنین دستگاه هایی طراحی و ساخته شده اند. از مدل های هوشمندی که به صورت خودکار مایع را در دست شما می ریزند تا مدل های ساده و کودکانه ای که برای خانواده های دارای فرزند خردسال بسیار مناسب خواهند بود. و برای کسانی که خواهان طراحی لوکس هستند، مدل هایی وجود دارد که مطمئناً به محض تزئین در حمام و توالت، همه توجه را به خود جلب می کنند. مهم نیست که چگونه حمام و توالت خود را تزئین می کنید، افزودن یک کاسه توالت هوشمند یا ساده و تازه می تواند به راحتی فضای داخلی شما را زیباتر و زیباتر کند.


ابتدا مدل های هوشمند با طرح ها و سیستم های بسیار جالب را معرفی می کنم. مدل اول در تصاویر زیر فقط با دو باتری قلمی ساده کار می کند. جنس بدنه این مدل از فلز نیکل براق ساخته شده و ظاهری مدرن دارد. این دستگاه مایعی بسیار نرم و شفاف را در دست می ریزد. قیمت این مدل کمتر از 100 هزار تومان است. مدل دوم نیز دارای سیستم هوشمند است و همانطور که در هتل های 5 ستاره می بینیم، محلول ضدعفونی کننده با نزدیک شدن به دست بدون فشار دادن چیزی روی دست ریخته می شود. برای کسانی که بسیار حساس هستند و به تمیزی اهمیت زیادی می دهند، نگهدارنده مایع بهداشتی هوشمند تنها انتخاب ایده آل در بازار است.
مدل بعدی زیرسیستم پیچیده تری نسبت به مدل بالا دارد و طبیعتا کارایی بیشتری خواهد داشت. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که پس از مدتی از بوی یکنواخت محلول های پاک کننده خسته می شوید و به دنبال مدلی هستید که بوی بهتری داشته باشد. با فشار دادن یک دکمه، رایحه ای متمایز و متمایز را در فضا پخش می کند. این دستگاه دارای محفظه یا محفظه عطری است که به راحتی پر می شود. علاوه بر این، این مدل مجهز به باتری قابل شارژی است که مستقیماً با برق شهری شارژ می شود.
و در نهایت به آخرین مجموعه از مدل های هوشمند می رسیم. تصویر زیر نیز یک کاسه توالت فرنگی شیک و زیبا با بدنه پلاستیکی و فلزی را نشان می دهد. رنگ سیاه و سفید آن باعث می شود با هر دکوری، به خصوص سفید ساده، عالی جلوه کند. این مدل دارای سنسور آبی رنگ است که نشان می دهد دست خود را در موقعیت مناسب قرار داده اید یا خیر. این انرژی قدرتمند توسط دو باتری قلمی تامین می شود.

بیشتر بدانید:معرفی انواع حوله
در حال حاضر این یک سری از مدل های هوشمند است که اکثر مردم هنوز از آن استفاده می کنند. مدلی که در ابتدای تصویر زیر نشان داده شده است یک ست کامل سنگ بوده و بسیار لوکس و شیک می باشد. این ست زیبا که شامل کاسه توالت، سطل زباله، جای صابون، بطری و مسواک می باشد، تماما از سنگ مرمر زیبا ساخته شده است. اما عدد دوم هنوز یک طرح سنگ جالب را نشان می دهد. این مدل کاملا از سنگ طبیعی ساخته شده است و به همین دلیل برای دکوراسیون سنتی و روستیک بسیار مناسب خواهد بود. شکل های زیر مدل های سرامیکی و سرامیکی را نشان می دهد که یکی از آنها از نظر طراحی مدرن و ساده و دیگری کلاسیک و سنتی است.
اما خلاقیت را می توان در طرح زیر خلاصه کرد و بس. این مدل با طراحی شیک خود، برخی از مدل های هوشمند نیست، در واقع عملکردی مشابه مدل هوشمند دارد، اما هوشمند نیست و دستی است. باید بدانید که برای استفاده از تمام مدل های نگهدارنده مایع غیر مجازی باید از دو دست استفاده کنید، اما مدل زیر اینطور نیست. با نگاه به شکل کارایی آن را متوجه می شوید، ته دسته این دستگاه را فشار دهید و مایع از بالا به دست شما جاری می شود. مدل های زیر نیز طراحی جالب و خلاقانه ای را ارائه می دهند که علاوه بر مایع توالت، برای استفاده از کرم ها یا لوسیون های آرایشی نیز مفید است.

برای مشاهده و خرید انواع انواع هولدر مایع و ... اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی