وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سطل زباله اتوماتیک چیست؟
اولین نگرانی ما وقتی می خواهیم چیزی را در سطل زباله بیندازیم این است که دستمان را کثیف کنیم. با کمک سطل زباله اتوماتیک خطر تماس با میکروب ها و باکتری های داخل سطل زباله از بین می رود. استفاده از آن بدون دست زدن به سطل زباله بسیار بهداشتی تر و راحت تر است. انتخاب صحیح سطل زباله اتوماتیک ضامن سلامتی شما خواهد بود. شما تصمیم می گیرید که کدام مواد مخزن، اندازه، منبع انرژی و پارامترها برای خانه شما مناسب است. غلظت میکروب ها یا باکتری ها در هوا و زباله ها می تواند به 1000 میلی گرم در متر مکعب برسد، بنابراین بهتر است دست های خود را تا حد امکان از زباله ها دور نگه دارید.


Smart Bin به طور خودکار باز می شود. اکثر مدل ها دارای سنسور حرکت هستند. اگر دست یا ضایعات خود را جلوی سطل تکان دهید، درب آن به طور خودکار باز می شود. برخی از سطل های زباله بدون هیچ فناوری خاصی، صرفاً به دلیل وجود پدال پا، امکان کاهش تماس دست ها با سطل وجود دارد. این اساسی ترین راه حل برای بهداشت دست است.
مزایای استفاده از دستگاه دفع خودکار زباله
بیایید به برخی از مزایای یک جعبه زباله اتوماتیک نگاهی بیندازیم:
بهداشتی تر است: از آنجایی که برای دور ریختن زباله ها مجبور نیستید با سطل زباله در تماس باشید، دیگر در معرض آلودگی ها، باکتری ها و ویروس های موجود در سطل زباله نخواهید بود.
صرفه جویی در زمان: تصور کنید در حال آشپزی هستید و می خواهید پوست تخم مرغ را در سطل زباله بیندازید. با کمک سطل اتوماتیک نیازی نیست در حین پخت و پز چندین بار دستان خود را بشویید و زمان زیادی را صرف مراقبت از تمیزی آشپزخانه کنید. زباله ها به سرعت داخل سطل می روند.

بیشتر بدانید: آبچان چیست و برای چه کارایی دارد؟
ارگونومی: دیگر برای باز کردن درب سطل خم نمی شود. هیچ فشاری به کمر و زانوهای شما وارد نخواهد شد.
فضای کمتری را اشغال می کند: بسیاری از سطل های اتوماتیک به دلیل طراحی ساده و کارآمد، فضای کمتری در آشپزخانه یا حمام را نسبت به سطل های سنتی اشغال می کنند.
دارای دهانه گسترده ای است: سطل های زباله هوشمند اغلب دهانه های بازتری نسبت به سایر سطل های زباله دارند، بنابراین می توانید به راحتی زباله های بزرگتری را داخل آن قرار دهید.
امنیت: درب سطل زباله هوشمند شما را می توان قفل کرد. این بدان معناست که دیگر نیازی نیست نگران دست های کودک یا حیوان خانگی خود باشید.

برای خرید و مشاهده سطل های چند کاره اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی