وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دولت های بیشتری در سراسر جهان برنامه های شهروندی با سرمایه گذاری (CBI) را به عنوان ابزاری برای توسعه و رشد اقتصادی اتخاذ می کنند. کارآفرینان ثروتمند و افراد ماهر به دنبال فرصت های بین المللی بیشتری هستند که امنیت، ثبات و آزادی سفر را ارائه دهد.
بر اساس شاخص پاسپورت هنلی، دسترسی بدون ویزا در سراسر جهان ادامه خواهد یافت یا افزایش خواهد یافت. شهروندان ژاپنی از سفر بدون ویزا به 190 کشور در سراسر جهان لذت می برند و این کشور را به برترین کشور با بیشترین مزایای دسترسی بدون ویزا تبدیل می کند.
دومین رتبه در شاخص 2018 سنگاپور است که سفر بدون ویزا به 189 کشور جهان را ارائه می دهد.


آلمان، فرانسه و کره جنوبی با دسترسی بدون ویزا به 188 کشور در رتبه سوم قرار دارند. پنج کشور از جمله دانمارک، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا و سوئد با ارائه دسترسی بدون ویزا به 187 کشور جهان در رتبه چهارم قرار دارند.
امسال تنها چند کشور دسترسی بدون ویزا را از دست داده اند. حرکت رو به رشد برای افزایش دسترسی بدون ویزا نشان دهنده تمایل جهانی برای بهبود تحرک جهانی است. در حالی که برخی کشورها مرزهای خود را می بندند، بسیاری از کشورها مرزهای خود را باز می کنند. بسیاری از کشورها به مزایای برنامه CBI پی برده اند زیرا می توانند مزایای اقتصادی عظیم آن را ببینند.
بیشتر و بیشتر مردم به فرصت های بین المللی برای شغل، پول، شغل و فرصت های معیشتی روی می آورند زیرا کشور خودشان نمی تواند فرصت های مشابهی را ارائه دهد.
در مورد برنامه‌های شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری (CBI) مسائل دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت، زیرا احتمالات به طور بالقوه بی‌پایان است. گروه بیات با تجربه در زمینه مهاجرت تجاری، شهروندی اقتصادی و مهاجرت شرکتی، دیدگاه های جهانی شما را به واقعیت تبدیل می کند.
اگر قصد دارید برای برنامه CBI درخواست دهید، بهتر است از وکلای تجارت و مهاجرت کمک بگیرید. این وکلا فراتر از منابع سنتی مهاجرت و ارائه دهندگان خدمات ویزا، توصیه ها و مزایای ارزشمندی را برای کارآفرینان ارائه می دهند.

بیشتر بدانید:  ارائه برجسته ترین روش های مهاجرت به همراه برسی شرایط مهاجرت
با استفاده از خدمات حقوقی به اهداف خود می رسید و کسب و کار خود را با موفقیت در کشوری جدید ایجاد می کنید. خدمات حقوقی بیات علاوه بر رسیدگی به درخواست شما، خدمات حرفه ای تجاری، مالیاتی و مهاجرتی را نیز در زمینه های تخصصی زیر ارائه می دهد:
• مهاجرت به کار
• تابعیت اقتصادی
• در سرمایه گذاری زندگی کنید
• شرکت اسباب کشی
علاوه بر تخصص در قانون مهاجرت و شهروندی، وکلای دادگستری می توانند مشاوره حرفه ای در موارد زیر ارائه دهند:
تجزیه و تحلیل و سرمایه گذاری در تجارت؛
• تراست های فراساحلی.
• برنامه ریزی مالیاتی. چه زمانی
• حرکت خود را به یک کشور جدید آسان کنید.
آنها با همکاری شبکه گسترده ای از بانکداران سرمایه گذاری، حسابداران و مشاوران تجاری بین المللی و وکلا، به هر مشتری مشاوره به موقع، حرفه ای و حرفه ای ارائه می دهند.
علاوه بر این، دانش گسترده از برنامه مهاجرت تجاری به شما و دفتر خدمات حقوقی این امکان را می دهد که چالش ها را بهتر درک کنید تا بتوانید راه حل های قانونی عملی و موثر پیدا کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

  • ۰۱/۰۹/۰۲
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی