وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برای بررسی طول گردنبند زنانه
گردنبند اولین چیزی است که از جواهرات شما متمایز می شود. بنابراین فرم، جنس و تناسب آنها با لباس و اندام شما تاثیر زیادی در استایل شما خواهد داشت. گردنبندها را می توان به روش های مختلفی طبقه بندی کرد. در این مقاله به بررسی و آشنایی با انواع گردنبند زنانه بر اساس قد و مدل می پردازیم.
گردنبندها در طول های مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر کدام برای افراد مختلف مناسب است. گردنبندهای چند رشته معمولاً 16 تا 18 اینچ طول دارند (هر اینچ برابر با 2.54 سانتی متر است). گردنبندهای چند منظوره برای همه سبک ها و موقعیت ها مناسب هستند. مثلا؛ آنها برای پیراهن های یقه باز، لباس ها و بلوزهای بافتنی با یقه دلبر مناسب هستند. به طور کلی اندازه های استاندارد گردنبندها به شرح زیر است که در ادامه با هر یک از آنها بیشتر آشنا می شوید:


گردنبند یقه: 12 تا 14 اینچ
طول چوکر: 14 تا 16 اینچ
گردنبند پرنسس: 16-18 اینچ
گردنبند بند: 20 تا 22 اینچ
آویز اپرا: 22 تا 24 اینچ
گردنبند کمند: 30 اینچ به بالا
گردن بند
کوتاه ترین آنها گردنبند نامیده می شود. در گذشته واژه گردنبند برای همه گردنبندها به کار می رفت. اما امروزه تنها به گردنبند کوتاه گردنبند می گویند. گردنبند کاملاً دور گردن قرار می گیرد و بالای استخوان ترقوه قرار می گیرد. امروزه گردنبندها اغلب ضخیم هستند و شبیه گردنبند هستند. طول گردنبند می تواند 30 تا 40 سانتی متر باشد.
این گردنبند را می توان از فلز، روبان، مخمل و حتی چرم تهیه کرد. گردنبندهای مد روز امروزی بهتر است بدون آویز استفاده شوند. یقه با قسمت باز، یقه قایقی و لباس بیرون شانه جلوه خاصی دارد. گردنبند چوکر نیز یک مکمل عالی برای یک لباس رسمی است. به طور کلی این نوع گردنبند برای لباس های یقه یو، یقه گرد و یقه گرد مناسب است.
گردنبند یقه
کوتاه ترین زنجیر گردنبند نام دارد. در گذشته برای همه گردنبندها از کلمه یقه استفاده می کردند. اما در حال حاضر، تنها کوتاه ترین زنجیره، زنجیره گردن نامیده می شود. گردنبند به خوبی دور گردن قرار می گیرد و روی یقه می نشیند. امروزه گردنبند معمولا ضخیم است و شبیه یقه است. طول گردنبند می تواند بین 30 تا 40 سانتی متر باشد.
این گردنبندها را می توان از فلز، روبان، مخمل و حتی چرم تهیه کرد. گردنبندهای مد روز این روزها بهتر است بدون گردنبندهای دیگر استفاده شوند. زنجیر یقه با یقه باز، یقه قایقی و لباس های روی شانه جلوه خاصی دارد. گردنبند چوکر نیز یک مکمل عالی برای یک لباس رسمی است. به طور کلی این نوع گردنبند برای لباس های یقه یو، یقه گرد و لباس های یقه دار مناسب است.
“اگر می خواهید گردنبندهای شیک و مناسب برای لباس شب ببینید، می توانید به انواع گردنبندهای برنجی هندی مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: اثرات ماساژور صورت چیست؟
گردنبند پرنسس
گردنبند پرنسس به دلیل ظاهر سلطنتی و شیک و به دلیل اینکه معمولاً با جواهرات زیادی ساخته می شود، یک نوع گردنبند محبوب و رایج است. گردنبند پرنسس بلندتر از گردنبند چوکر و کوتاهتر از گردنبند کریسمس است. معمولاً بین 42 تا 48 سانتی متر طول دارد و در طرح های سبک و سنگین موجود است. گردنبند پرنسس درست زیر استخوان ترقوه قرار می گیرد. بسیاری از گردنبندهای پرنسس دارای ستون هستند و معمولاً ستون یا فوکوس گردنبند پرنسسی زیر استخوان ترقوه قرار می گیرد.
گردنبندهای پرنسس را می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. اما گردنبندهای پرنسسی بیشتر برای لباس های رسمی مناسب هستند. می توانید این گردنبند را با لباس یقه اسکی یا کت زنانه ست کنید.
گردنبند ماتینه
به گردنبندهای جشن، گردنبند نمایش یا گردنبند خوش آمدگویی نیز می گویند. طول گردنبند مهمانی از طول گردنبند پرنسس بیشتر و از طول گردنبند اپرا کوتاهتر است. این عامل امکان استفاده از یقه های نمایشگر را با یقه هایی با سایزهای دیگر فراهم می کند. طول گردنبند بین 55 تا 60 سانتی متر است و در جایی بین استخوان ترقوه و بین سینه ها قرار می گیرد.
گردنبند استریت که به راحتی با لباس های رسمی ست می شود. همچنین گردنبندهای نمایشی با لباس هایی با یقه بسته یا یقه یقه ای جذاب به نظر می رسند.گردنبندهای جشن معمولا با مهره و سنگ طراحی می شوند.
زنجیره اپرا
گردنبندهای اپرا برای کسانی که دوست دارند کمی درام به استایل خود اضافه کنند بسیار مناسب است. گردنبندهای اپرا اغلب با مروارید یا مهره طراحی می شوند. اگر گردنبند بلند می خواهید می توانید گردنبند اپرا را به صورت یک رشته بپوشید یا آن را دوبار دور گردن خود بپیچید تا شبیه یک چوکر دوبل باشد. یک گردنبند بلند اپرا زیر سینه یا نزدیک ناف قرار می گیرد.
طول گردنبند اپرا بین 70 تا 85 سانتی متر است. از آنجایی که این گردنبند بلند است، می توانید آن را با یقه های مختلف ست کنید. به عنوان مثال، یک گردنبند چوکر و یک گردنبند بلند اپرا در کنار یک لباس یقه هفت فوق العاده به نظر می رسد. همچنین می توانید آن را با یقه اسکی یا با یقه ایستاده بپوشید. گردنبند اپرا همه کاره است و در تمام رویدادهای رسمی همه را مجذوب خود می کند.
لاری گردن
گردنبند طناب یا گردنبند طناب نیز نامیده می شود. گردنبندهای Y با نام گردنبند طناب دار نیز شناخته می شوند.گردنبندهای طناب دار بلندترین نوع گردنبند هستند و گیره ندارند. مهره های گردنبند زنجیری یا طناب دار به صورت رشته ای بلند هستند که انتهای آن به صورت دایره ای محصور شده و بسته می شود.
طول طناب گردنبند بین 80-90 سانتی متر است. گردنبند کمند در بالا یا زیر ناف قرار می گیرد، اما طول آن قابل تنظیم است. بسته به طول طناب گردنبند، می توانید آن را چند بار دور گردن خود بپیچید و به شکل چوکر درآورید. علاوه بر این می توانید با تغییر انتهای گردنبند سایز گردنبند را به اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. بنابراین شما در انتخاب یقه خود آزاد هستید. گردنبندهای کمند بلند برای استایل بوهو مناسب هستند.
تحقیق و شناسایی انواع طرح گردنبند زنانه
اکنون که انواع گردنبندهای زنانه از نظر طول را می شناسید، بهتر است به محبوب ترین مدل های گردنبند برای هر اندازه نگاهی بیندازید. گردنبندهای زنانه دارای سبک ها و طرح های بسیار متنوعی هستند که با محبوب ترین و زیباترین آن ها آشنا خواهید شد.

بیشتر بدانید: دستبند نقره چیست؟
گردنبند را ببندید
گردنبند مانتویی یا گردنبند لباس یکی از بلندترین گردنبندها است. اندازه زنجیر رو مانتویی معمولاً مهمانی، اپرا و کمند است. گردنبندهای بلند زنانه و دخترانه که برای پوشاک استفاده می شوند برای استفاده روزمره مناسب هستند. به همین دلیل می توانند هدیه ای مناسب برای خانم ها و دختر خانم ها باشند.
گردنبندهای رو مانتویی طرح ها و مدل های مختلفی دارند. به عنوان مثال، گردنبندهای تک نگینی بسیار محبوب هستند. این گونه گردنبندها در نگاه اول همه را تحت تاثیر قرار می دهند. گردنبند را می توان در هر سبک و لباسی پوشید. از گردنبندهای رو مانتو می توانید در منزل، محل کار، مجالس خانوادگی، مهمانی ها و مناسبت های خاص استفاده کنید. گردنبندهای رمانتیک با هر یقه ای ست می شوند و با هر لباسی ست می شوند.
گردنبند آویز زنانه (آویز گردنبند)
گردنبندهای آویز زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف به چشم می خورد. گردنبندهای آویز یکی از پرکاربردترین زیورآلات هستند و نه تنها استایل شما را جذاب می کنند، بلکه می توانید با آن شخصیت خود را نیز نشان دهید. این گردنبند آویز یک افزودنی عالی برای زنجیر با هر طولی است.
گردنبندهای تک نگینی شکل خاصی از گردنبندها هستند. گردنبندهای تک نگینی بر روی یک سنگ، مروارید، الماس یا موارد دیگر تمرکز دارند. گردنبندهای تک نگینی هرگز از مد نمی افتند و ظاهری ساده دارند. گردنبندهای آویز به روش های مختلفی طراحی می شوند. ماه و ستارگان، درختان، گوهرها و غیره. این نوع گردنبند تقریبا برای همه خانم ها در همه سبک ها مناسب است.
هتک حرمت زنان
گردنبند آویز یک گردنبند کوچک است که در آن عکس یا خاطره وجود دارد. این گردنبندها به دلیل خاطراتی که به ارمغان می آورند ارزشمند هستند و معمولا از نسلی به نسل دیگر در خانواده منتقل می شوند. عکس های داخل دارای معنای عمیقی برای خانواده است و پر از خاطرات و احساسات است. گردنبندهای قفل دار در دوران ویکتوریا محبوب بودند، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارند.
گردنبندهای چوکر معمولاً به اندازه یک اپرا هستند، اما با زنجیر پرنسس نیز عالی به نظر می رسند. اگر گردنبندتان بلند است می توانید با آن یک زنجیر آویز بپوشید.
گردنبند منجوق برای زنان (گردنبند منجوق دار)
گردنبندهای مروارید معمولاً در طول های چوکر، پرنسس، مهمانی و اپرا تولید می شوند. گردنبندهای مهره ای از چندین مهره در اندازه های مختلف تشکیل شده است. به طور کلی بزرگترین مرواریدها در مرکز گردنبند قرار می گیرند. با نزدیک شدن مهره ها به طرفین، قطر آنها کاهش می یابد. گردنبندهای مهره ای ساده تری نیز با مهره های هم اندازه وجود دارد تا بتوانید آنها را با استایل های ساده و رسمی بپوشید.
در گردنبندهای مروارید اغلب از مرجان، باکلیت و فیروزه استفاده می شود. برای مثال، گردنبندهای مروارید اغلب از گردنبندهای مروارید ساخته می شوند.
گردنبند مروارید برای زنان (گردنبند مروارید
گردنبند مرواریدی محبوب ترین نوع گردنبند مهره ای است. گردنبند مروارید یکی از ملزومات اولیه خانم های مدرن است. مرواریدهای گردنبند مروارید با نخ مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. گردنبندهای مروارید زنانه ظاهری کلاسیک دارند و حس وقار و آرامش را القا می کنند. از گردنبند مروارید می توانید در مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کنید.

بیشتر بدانید: راه های تشخیص نقره اصل از تقلبی (بدل) برای انگشتر
گردنبند زنانه چند رشته (گردنبند چند رشته)
مهره های چند رشته ای از چندین رشته مهره تشکیل شده است که با یک گیره به هم متصل شده اند. این سبک گردنبند معمولا در گردنبندهای مروارید و مهره یافت می شود. دانه های رشته معمولا در اندازه های چوکر و پرنسس موجود است. مهره های چند رشته ای در این اندازه ها صاف قرار می گیرند و خم نمی شوند.
پرفروش ترین نوع گردنبند چند رشته، گردنبند سه رشته است. هر چه لایه های این نوع گردنبند بیشتر باشد برای مجالس و مهمانی های خاص مناسب تر است.
گردنبند جنگ جنوب زنانه
جالب است بدانید که کلمه sautoir در زبان فرانسوی گردنبند بلندی است که یک آویز تزئینی از آن آویزان شده است. اندازه این گردنبندها معمولا اپرا یا بزرگتر است. این گردنبندها عمدتاً در قرن بیستم و در جریان جنبش آرت دکو معرفی شدند.
از آنجایی که گردنبند بلند است، می توانید آن را به طرق مختلف بپوشید. مثال؛ می توانید از این دستبندها برای تزیین سر خود استفاده کنید یا آن ها را از وسط به دور گردن خود بپیچید. می توانید چندین بار آن را دور دست خود بپیچید و از آن به عنوان نماد استفاده کنید. زنجیره سوتوار مخصوص مراسم و مناسبت های خاص است. همچنین گردنبند سوتوار برای یقه های گرد، یقه های بلند و تاپ های کراپ بسیار مناسب است.
گردنبند لباس زنانه
سبک گردنبند به قرن نوزدهم و دوران ادوارد برمی گردد. این گردنبند دارای دو سنگ قطره ای نامتقارن است که از آویز آویزان شده است. گردنبندهای نگلیژ معمولا بلند هستند. اندازه گردنبند معمولا پرنسسی یا بزرگتر است.
سرآستین ها به خصوص نرم هستند. توصیه می شود با لباس های روشن یقه بپوشید تا جلوه زیبای لباس ظرافت گردنبند را کامل کند. یقه گرد و گردنبند شیرین برای استفاده از این گردنبند مناسب است. گردنبند مخصوص مهمانی ها و مجالس خانوادگی است.

برای خرید و مشاهده انواع گردنبند اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی