وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اهمیت ظاهر حمام
اولین ابزار موثر برای حمام، انتخاب مواد پوشش مناسب برای کف و دیوارها است. زیرا این باتری ها همیشه با آب در تماس هستند و استفاده از مواد نامناسب بعدا باعث آسیب می شود. همچنین اگر به دنبال زیبایی و راحتی هستید باید از کاشی هایی با طرح ها و رنگ های خلاقانه و راحت استفاده کنید.
به استفاده از توالت دقت کنید
بخش مهمی از سرویس بهداشتی در کاربردهای آن، توالت فرنگی (چه ایرانی و خارجی)، سینک، شیرآلات و ظروف مایع به کار رفته در آنها، دست خشک کن و سایر تجهیزات خلاصه می شود. در زیر هر کدام را توضیح می دهیم.


انتخاب نوع توالت حمام
بلوک های توالت فرنگی معمولاً از دو نوع معمولی و خارجی ساخته می شوند و معمولاً از چینی و سرامیک ساخته می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند و مهم ترین مسئله در انتخاب توالت فرنگی ظرفیت و مقرون به صرفه بودن مردم و افراد است. . نوع دکوراسیون و فضای سرویس در هنگام خرید باید به این نکات بهداشتی توجه کنید.
شیرهای حمام و بدون بو
ابزار مهم دیگری که در انتخاب باید به آن دقت کنیم تجهیزات لوله کشی است. این دستگاه ها دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند که بهتر است شیرآلات مناسب را انتخاب و خریداری کنید.علاوه بر زیبایی محصول و نام تجاری باید به نکات دیگری مانند کاربردی بودن، جنس شیر آب و کاشی نیز توجه کرد.
مهمترین قیمت حمام
قسمت دیگری که فضای توالت فرنگی را اشغال می کند به سنگ توالت متصل می شود و می توان از آن در سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی استفاده کرد. روشویی در مدل های مختلفی مانند شیشه، سنگ و سرامیک در بازار موجود است. علاوه بر این، سینک ها را می توان با کابینت هایی که در فضای زیر آنها قرار می گیرند، ترکیب کرد و اشیاء لازم را در آن قرار داد.
جعبه ها و قفسه های شیشه ای
تصور حمام بدون آینه احتمالا دشوار است، زیرا آینه کاربردهای زیادی دارد، مثلاً مسواک زدن، نظافت صورت و غیره، می توانید از آن به عنوان کمک استفاده کنید.
همانطور که می دانید حمام ها مکان های مرتبط با آب و رطوبت هستند و در آنجا می توانید از لوازم مختلف مانند مسواک، حوله، شامپو و ... استفاده کنید. حال برای جلوگیری از تماس این وسایل با آب و رطوبت، بهتر است از قفسه یا کابینت توالت استفاده کنید. همچنین بهتر است یک آینه با جعبه تهیه کنید. علاوه بر جلوگیری از خیس شدن و تجمع میکروب ها و کثیفی ها روی وسایل، به تمیز نگه داشتن حمام و توالت نیز کمک می کند.
آب را فراموش نکن!

بیشتر بدانید: تجهیزات داخل کمد دیواری شامل چیست؟
هر فردی ممکن است نیاز به شستن دست ها یا صورت خود چندین بار در روز داشته باشد و در چنین مواردی یک ظرف مایع یا یک ظرف صابونی می تواند کمک خوبی باشد، زیرا شستن دست و صورت هم به مایع و صابون نیاز دارد. محل نصب این دستگاه نزدیک به سرویس بهداشتی می باشد.
اما دست خشک کن!
عموماً افراد پس از شستن دست ها یا صورت خود را خشک می کنند. اکنون این کار با خشک کن انجام می شود. خشک کن ها می توانند دستی و اتوماتیک باشند! انواع دستی و ساده مانند دستمال کاغذی یا دستمال. محل قرار دادن حوله ها در قفسه حوله است و معمولاً حوله های کاغذی روی رول تشک قرار می گیرند.
خشک کن های برقی و اتوماتیک که با قرار دادن دست در زیر دهانه تهویه راه اندازی می شوند. و در مدل های مختلف پایه، دیواری و با جنس بدنه ورق فلزی در بازار یافت می شوند.
لوازم حمام: 10 مورد باید دارای لوازم جانبی برای تمیز نگه داشتن حمام باشند
تجهیزات حمام: حمام معمولاً از نظر فضا محدود است، اما همه اعضای خانواده از آن استفاده می کنند. این کافی است تا گاهی اوقات نظافت حمام را غیرممکن کند. با این حال، حمام منظم کار سختی نیست، فقط باید به نیازها و تجهیزات موجود خود توجه کنید و وسایل لازم را برای نگهداری آنها آماده کنید. در ادامه ده وسیله کاربردی را به شما معرفی می کنیم که با آنها یک سرویس بهداشتی مناسب رویایی نخواهد بود.
جا حولهای
داشتن فضای قفسه کافی برای حوله های اعضای خانواده اولین قدم برای یک حمام منظم است. می توانید یک قفسه برای حوله های تمیز و یک پله تزئینی کوچک برای حوله های دست دومی که می خواهید خشک کنید.
یک سبد خرده نان
همه باید چیزهای شخصی و ضروری داشته باشند که تعدادشان کم نیست. اگر می خواهید سرویس بهداشتی مرتبی داشته باشید، برای هر یک از اعضای خانواده سبدهای کوچکی تهیه کنید و از آنها بخواهید که کیف، مسواک، شانه و هر وسیله شخصی دیگری را در سبد خود قرار دهند. می توانید سبدهایی به یک شکل درست کنید یا با رنگ های مختلف جدا کنید، اما در هر صورت نتیجه یک حمام مرتب خواهد بود.
سینی حمام
اگر از آن دسته افرادی هستید که از شامپوها و لوسیون های مختلف استفاده می کنید، سینی حمام خود بخرید! با قرار دادن تمام ابزار و شامپو در یک سینی، جابجایی آنها برای شما آسان می شود و نیازی به یافتن ابزاری نخواهید داشت.
یک ظرف همه کاره
مهم نیست در مورد چه قسمتی از خانه صحبت می کنیم، همیشه چیزهایی هستند که جایی برای رفتن ندارند و ما نمی دانیم با آنها چه کنیم. حمام نیز از این قاعده مستثنی نیست. داشتن یک بشقاب زیبا در حمام فضای کمتری برای قرار دادن وسایل بدون مکان مشخص به ما می دهد. با این کار، نه تنها یک حمام کامل خواهیم داشت، بلکه نگران گم شدن وسایل کوچک خود نیز نخواهیم بود.
بطری های شیشه ای کوچک
به‌جای نگه‌داشتن گوش‌گیر، پدهای پنبه‌ای و موارد مشابه در جعبه دارو، بطری‌های شیشه‌ای کوچک و زیبا را تهیه کنید و در آن بطری‌ها قرار دهید. بگذارید کابینت حمام برای چیزهایی باشد که کمتر استفاده می کنید یا زیبایی حمام شما را از بین می برد.

بیشتر بدانید: انواع کلیک و پریز صفجه به همراه توضیجات.
یک جعبه جواهرات
چه کسی باشید که همیشه جواهرات حمل می‌کنید یا فقط یک حلقه ازدواج، پیدا کردن مکانی امن و مطمئن برای نگهداری جواهرات خود در حین استفاده از حمام یک چالش همیشگی است. یک جعبه جواهرات کوچک و ساده می تواند به راحتی این مشکل را حل کند.
آینه اضافی
وجود آینه دیگر در سرویس بهداشتی استفاده از آینه را با توجه به نور اتاق راحت می کند.
تخته تزئینی
باریک بودن فضای سرویس بهداشتی دلیل این نیست که فضایی برای وسایل دکوری نداشته باشید. اگر روی دیوارهای سرویس بهداشتی قفسه و کف نصب کرده اید، فضایی را برای وسایل تزئینی و لوازم تزئینی اختصاص دهید. حتی اگر روی دیوار حمام خود قفسه ندارید، یک قفسه کوچک برای آن نصب کنید. افزودن شمع، گلدان گل، نازل اسپری و ... حمام شما را زیبا و بامزه می کند.
جا مسواکی
مهم نیست که وسایل داخل حمام چقدر شخصی هستند، باز هم به فضایی برای قرار دادن وسایل روزمره و عمومی نیاز دارید. داشتن یک فنجان، جای مسواک یا چیزی شبیه به نگه داشتن مسواک، خمیر دندان و سایر مواردی که هر روز استفاده می شود برای یک حمام تمیز ضروری است.
چهارپایه حمام
روشویی کوچک در حمام یک ابزار ضروری و چند منظوره است که هم کاربرد معمولی صندلی را دارد و هم می تواند به عنوان یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل مورد استفاده قرار گیرد. مهم نیست که چه ماده و رنگی را انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که بادوام و مقاوم در برابر رطوبت اضافی است.

برای مشاهده و خرید انواع لوازم سوریس و حمام اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۱۱
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی