وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آیا شما علاقه مند به سفر به جهان و کشف مکان های زیباتر هستید؟

اخذ تابعیت در St. کیتس و نویس واقعاً این فرصت را برای زندگی لوکس و در عین حال لذت بردن از مناظر زیبا و جزایر فراهم می کند.
St. کیتس و نویس شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBI) را به سرمایه گذاران خارجی پیشنهاد می کند تا برای یک سرمایه گذاری 150000 دلاری برای یک فرد و 195000 دلاری برای یک خانواده 4 نفره به آنها منتقل شود. آن کشور را پیدا کنید این برنامه به دارندگان پاسپورت دوم اجازه می دهد بدون نیاز به ایستادن در صف ویزا به سراسر جهان سفر کنند.
به شهروندان حاشیه خلیج فارس به ویژه ساکنان دبی توصیه می شود از آخرین برنامه شهروندی با سرمایه گذاری (CBI) St. پیدا کردن پیدا کردن
کشور جزیره ای دوقلوی سنت کیتس و نویس در شرق کارائیب به طور چشمگیری اقتصاد خود را متنوع کرده است، از وابستگی به صنعت نیشکر به صنعت گردشگری که به بزرگترین منبع ارز خارجی آن در 40 سال گذشته تبدیل شده است.


بر اساس شاخص پاسپورت هنلی که اخیراً منتشر شده است، St. پاسپورت کیتس و نویس از نظر اعتبار رتبه 26 را در جهان و رتبه اول را در منطقه گروه کشورهای شرق کارائیب (OECS) دارد. این استاندارد جهانی که اعتبار گذرنامه یک کشور را بر اساس تعداد کشورهایی که دارنده گذرنامه می‌تواند آزادانه به آنها سفر کند، اندازه‌گیری می‌کند، با اضافه شدن 15 منطقه جدید به فهرست سال گذشته سنت کیتس و نویس تحت تأثیر قرار نگرفته است. . دولت همچنین اجازه تابعیت مضاعف را می دهد، در حالی که به دارندگان گذرنامه اجازه می دهد گذرنامه اصلی خود را برای استفاده در کشور مبدا خود نگه دارند.
در صنعت سرمایه گذاری مدنی، سنت کیتس و نویس نیز به دلیل ارائه استاندارد پلاتین برای همه برنامه های سرمایه گذاری مدنی شناخته شده است.
St. کیتس محل قلعه بریمستون هیل است که یک میراث جهانی یونسکو است. به طور کلی، این کشور جزیره ای یک مقصد ایده آل برای کسانی است که به دنبال فرصت های تجاری، امنیت، عملکرد و سهولت سفر هستند.

بیشتر بدانید: اخذ تابعیت مالتی از راه تشکیلات اقتصادی
لس خان، مدیر اجرایی ارشد شهروندی از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس و نویس:
با گسترش سیستم بین المللی، دولت های دو جزیره می توانند به 151 مقصد بدون ویزا یا بدون ویزا بروند. این مناطق شامل بریتانیا، ایرلند، روسیه، اسرائیل و منطقه شنگن است. از آن زمان، سنت کیتس و نویس قراردادهای لغو روادید مشترک دیگری را با کشورهایی مانند گامبیا، سائوتومه و پرنسیپ، بحرین، سن مارینو و توگو امضا کرده است.
سنت کیتس و نویس به دلیل توسعه روابط دیپلماتیک گسترده که در یک مطالعه مستقل اخیر منتشر شده در مجله تجاری مدیریت مالی فایننشال تایمز به تفصیل شناخته شده است.

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۰۵
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی