وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ دونستنی: مرجع اطلاعات درباره دکوراسیون، مهاجرت، تابعیت و پوشاک

در وبلاگ دونستنی ما اطلاعات مفیدی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... به شما معرفی میکنیم

وبلاگ آموزشی دونستنی مرجعی تخصصی درباره حوزه های مهاجرتی، تابعیت، پوشاک، دکوراسیون و ... می باشد که سعی بر این داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره این حوزه های جذاب به شما ارائه کنیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهروندی از طریق سرمایه گذاری یا برنامه ویزای طلایی مفهومی پویاتر در بین سرمایه گذاران است. این برنامه ها برای اطمینان از اینکه سرمایه گذاری ها به رفاه جامعه، رشد اقتصادی و توسعه کمک می کند، طراحی شده اند. در عین حال، سرمایه گذار ممکن است تابعیت مضاعف و حق کار یا راه اندازی کسب و کار در آنجا داشته باشد.
جمهوری مولداوی یکی از کشورهایی است که به جامعه جهانی این امکان را می دهد که از طریق سرمایه گذاری شهروند آن کشور شوند. این کشور اروپای شرقی با جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر در سال 2018، پناهگاهی آرام، آرام و امن برای ساکنانش است.


این کشور فعالانه به دنبال عضویت در اتحادیه اروپا است و پاسپورت شما برای سفر به اروپا، روسیه و 122 کشور دیگر نیازی به ویزا ندارد. نکته مهم در مورد تابعیت مولداوی این است که تابعیت بدون نیاز به اجازه اقامت یا آزمون زبان به نسل های بعدی خانواده منتقل می شود.
مولداوی - پناهگاهی بین شرق و غرب
شهروندی مضاعف به جای اینکه برای صاحبان مشاغل تجملاتی باشد، به یک نیاز اساسی تبدیل شده است که به افراد اجازه می دهد تا به راحتی و به طور گسترده تردد کنند. از آنجایی که مولداوی آخرین کشوری است که برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری را از نوامبر سال جاری آغاز می کند، یک گزینه جدید و هیجان انگیز برای مهاجرت به اروپا وجود دارد و اکنون زمان خوبی برای کشف فرصت های ایجاد شده در بازار مولداوی است. داده می شود.
شهروندی مولداوی از طریق سرمایه گذاری (MCBI) گامی محکم برای کارآفرینان اروپایی با دسترسی کامل به مراکز تجاری اروپای شرقی است. مولداوی به دلیل فرهنگ منحصر به فرد شراب خود شناخته شده است و شهروندی مولداوی برای سرمایه گذاری در این تجارت پررونق ضروری است.
در ازای سرمایه گذاری، افراد و خانواده هایشان از حقوق شهروندی کامل برخوردار می شوند که به راحتی می تواند به نسل های آینده منتقل شود. شهروندان مولداوی به 122 مقصد در سراسر جهان از جمله منطقه شنگن اروپا و همچنین روسیه و ترکیه دسترسی بدون ویزا یا ویزا در هنگام ورود دارند.

بیشتر بدانید:  چطوری مهاجرت کنیم به ترکیه؟
بدون شک یکی از بزرگترین نقاط قوت این کشور موقعیت جغرافیایی آن بین شرق و غرب و نزدیکی آن به اتحادیه اروپا و کشورهای مشترک المنافع و بازارهای دریای سیاه است. سایر نقاط قوت قابل توجه مولداوی عبارتند از:
انجمن مشارکت اروپا و DCFTA و توافقنامه تجاری از سال 2014
هزینه کم نیروی کار و حقوق
نرخ مالیات پایین
مشوق های سرمایه گذاری برای مناطق آزاد
همچنین نگاه کنید به: سرمایه گذاری بین المللی و فراملی
فرصت های زیادی در انتظار شهروندان جدید مولداوی است، از جمله یک منطقه آزاد اقتصادی و سرمایه گذاری مستقیم، یک بازار انرژی متنوع برای سرمایه گذاری، تجهیزات کشاورزی مدرن با تمرکز قوی بر روی کشت انگور، و عملیات مرزی آسان با رومانی. امروز درباره شهروندی مولداوی از طریق سرمایه گذاری بیشتر بدانید.

برای دیدن ادامه مطلب  اینجا کلیک کنید

 

  • ۰۱/۰۹/۰۳
  • مصطفی بخشیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی